Dat was serieus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:06 schreef Yildiz het volgende:
Moet je bij deze gasten zijn: http://www.thecarlylegroup.com/
genieten van het uitzicht... Ik ga alle huizen platgooien en daar weer bomen neerzetten...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:07 schreef Litso het volgende:
Wat moet je ermee?
Ja die gaat eerst samen met mij hand in hand naar het BKR vrees is. Ik denk niet echt dat Leen mij iets kan bieden. Ik moet het denk ik echt in de professionele sfeer gaan zoeken...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Blinker het volgende:
Leen van Frisia!
Ik was nou juist van plan alle huizen onder de grond te gaan bouwen, en dan het hele aardoppervlak asfalteren. Dan hoef je namelijk nooit om te rijden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:08 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
genieten van het uitzicht... Ik ga alle huizen platgooien en daar weer bomen neerzetten...
Als je de wegen dan ook ondergronds doet, zeg op een diepte van 25 meter, dan kan ik gewoon mijn bomen gaan planten, zonder dat we last van elkaar hebben...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:11 schreef Litso het volgende:
[..]
Ik was nou juist van plan alle huizen onder de grond te gaan bouwen, en dan het hele aardoppervlak asfalteren. Dan hoef je namelijk nooit om te rijden.
Alleen zat ik nog met het probleem waar ik de berm dan moet laten.
Leen, hoe doe je dat toch?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:09 schreef Blinker het volgende:
Leen van Frisia!
Gewoon de wereld in lagen. Onderop de riolen, dan een laag met water en electriciteit, dan een laag met wegen, dan een met huizen en bovenop de natuur.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:12 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Als je de wegen dan ook ondergronds doet, zeg op een diepte van 25 meter, dan kan ik gewoon mijn bomen gaan planten, zonder dat we last van elkaar hebben...
Hier ofzo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Litso het volgende:
[..]
Gewoon de wereld in lagen. Onderop de riolen, dan een laag met water en electriciteit, dan een laag met wegen, dan een met huizen en bovenop de natuur.
Alleen waar halen we de graafmachines vandaan?
Zonlicht is voor mensen met een sociaal levenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Op zich is het niet eens zo'n slecht plan, ik denk alleen dat het best snel saai wordt zonder een beetje zonlicht in de huiskamer.
Als ik 10000 euro op uw bankrekening stort mag ik dan hier blijven wonenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:28 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Nee maar ff serieus er mogen van mij best wat nieuwe bomen aangeplant worden. Ik las deze week een artikel over een nieuw mega bos dat wordt aangeplant ergens in Nederland, ik geloof met 20 miljoen bomen. Dat vind ik echt goeie bericht gewoon! Alles wordt maar vol gestouwd tegenwoordig...
Edit 500.000 bomen
Bron
Hm 10.000 euro. Voor dat bedrag, laat ik een mooi Biologisch dynamisch huis bouwen voor je. Gaat ongeveer 6 jaar mee, heeft behoorlijk wat onderhoud nodig, maar dan heb je ook wat; na 6 jaar is je huis volledig klaar om weer opgenomen te worden door de natuur. Afvalstoffen: 0 %quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:31 schreef I_am_not_you het volgende:
[..]
Als ik 10000 euro op uw bankrekening stort mag ik dan hier blijven wonen
MVG I am not you
Sterf!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:53 schreef I_am_not_you het volgende:
Hmmm kan het ook korter dan 6 jaar?
Ben namelijk van plan om over 3 jaar zelfmoord te plegen
De solatubequote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:18 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Op zich is het niet eens zo'n slecht plan, ik denk alleen dat het best snel saai wordt zonder een beetje zonlicht in de huiskamer.
Ondergrondse graafmachinefambriek. gewoon van noord amerika 1 groot zonnepaneel maken, voor energie voor de fabrieken die eronder liggen. Kun je alleen wel geen bomen planten daar.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:15 schreef Litso het volgende:
Alleen waar halen we de graafmachines vandaan?
Is dat niet dezelfde klootzak waardoor natuurkunde 2 in 5 VWO nu ineens erg wazig is geworden?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef DeDooieVent het volgende:
nicolai tesla wilde een ring maken rond de evenaar volgens hetzelfde principe
quote:Op zondag 5 maart 2006 18:41 schreef Blauwbaard het volgende:
Weet je wat jíj moet doen? Eerst even langs kamer van koophandel!![]()
kom op dat Tesla gedoe is helemaal niet moeilijkquote:Op zondag 5 maart 2006 18:43 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde klootzak waardoor natuurkunde 2 in 5 VWO nu ineens erg wazig is geworden?![]()
Wat vind je psychiater van je idee?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:05 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
Ik zit er aan te denken om de wereld te kopen. Niet in een keer natuurlijk; ik begin hier in Leiden om gewoon in principe alle huizen te kopen. Dat proces verleg ik naar de rest van Nederland en Europa. Gewoon alle stukken land percelen etc; kopen!
Hierna trek ik uiteraard door naar andere wereld delen als Azie, Australie en Afrika waar de grond momenteel relatief goedkoop is. Tenslotte als ik een investeerder kan vinden koop ik Noord en Zuid Amerika.
Misschien kan iemand mij wat advies geven om een lening te krijgen bij een bank of organisatie. Ik wil dit plan zo eind 2006 gerealiseerd hebben.
Uiteraard mag iedereen in zijn haar huis blijven wonen tot eind 2006, maar daarna gewoon ff opzouten iedereen.
Alle Hints en Tips zijn van Harte welkom...
Kijkt naar avatar...quote:Op maandag 6 maart 2006 02:16 schreef DeeCruise het volgende:
[..]
Wat vind je psychiater van je idee?
NARFquote:Op maandag 6 maart 2006 01:40 schreef Blue_MnM het volgende:
[afbeelding]
Niet kopen , ff zoeken naar The Brain![]()
![]()
Nee die gast zorgde ervoor dat natuurkunde in de 4e en de 5e intresant werdquote:Op zondag 5 maart 2006 18:43 schreef Blauwbaard het volgende:
[..]
Is dat niet dezelfde klootzak waardoor natuurkunde 2 in 5 VWO nu ineens erg wazig is geworden?![]()
Een Tesla Coil, toevallig?quote:Op zondag 5 maart 2006 18:09 schreef DeDooieVent het volgende:
nicolai tesla wilde een ring maken rond de evenaar volgens hetzelfde principe
Die van mij heeft zelfmoord gepleegd....kon mijn wiebelen niet aan...quote:Op maandag 6 maart 2006 08:47 schreef Sebastiaan_2006 het volgende:
[..]
Kijkt naar avatar...
Mag ik het adres van de jouwe, dan neem ik die in ieder geval niet...
Tesla coil is idd naar hem vernoemd. Ik neem aan dat je de tesla coil van comand & conquer bedoelt. Die zijn nogal onmogelijk te bouwen, aangezien in dat spel de tesla coils nogal specifiek gericht kunnen worden. Met een echte tesla coil is dat zo goed als onmogelijk.quote:
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |