Hehe zo voelde ik me ook na mijn walgelijke gastroscopie; heeel zielig en -als je dat zo mag zeggen- half aangerand omdat er maar iets in en uit je wordt gejast terwijl je dat eigenlijk niet wil.quote:Lichamelijk voelde ik me prima (geen last van zere keel of moeite met slikken) maar het was zo´n nare ervaring dat ik me zielig en bedrogen voelde en het liefst op de bank wilde hangen.
Daar heb ik nooit last van, ik heb juist geen enkel probleem met grote dingen doorslikken. Alleen bij dit onderzoek viel 't me zo ontzettend tegen. Juist omdat ik dacht dat 't wel zou meevallen.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet ook binnenkort ik ben benieuwd ik kokhals af en toe al bij mijn vitaminetabletten![]()
Ja het is mijn eerste onderzoek het is afwachten, eerst maar eens naar de dietiste en de chirurg en dan komt het onderzoekquote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:02 schreef Levitation het volgende:
[..]
Daar heb ik nooit last van, ik heb juist geen enkel probleem met grote dingen doorslikken. Alleen bij dit onderzoek viel 't me zo ontzettend tegen. Juist omdat ik dacht dat 't wel zou meevallen.![]()
Sterkte iig. Is 't je eerste onderzoek?
Gelukkig duurt 't onderzoek niet zo lang, probeer gewoon rustig te blijven en te blijven ademen. Ik had een hele lieve verpleegkundige die steeds zei dat ik 't heel goed deed.quote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:05 schreef -Bubseltje- het volgende:
[..]
Ja het is mijn eerste onderzoek het is afwachten, eerst maar eens naar de dietiste en de chirurg en dan komt het onderzoekmaar ja het hoort er allemaal bij
![]()
Tis jammer dat dit een serieus topic is, want zo'n opmerking vraagt eigenlijk om een pikante reactiequote:Op dinsdag 21 maart 2006 12:02 schreef Levitation het volgende:
..... ik heb juist geen enkel probleem met grote dingen doorslikken......
quote:Op dinsdag 21 maart 2006 13:00 schreef Faat het volgende:
[..]
Tis jammer dat dit een serieus topic is, want zo'n opmerking vraagt eigenlijk om een pikante reactie![]()
Maar heeft dat niet ook te maken met de smaak van de vitaminetabletten?quote:Op dinsdag 21 maart 2006 11:44 schreef -Bubseltje- het volgende:
Ik moet ook binnenkort ik ben benieuwd ik kokhals af en toe al bij mijn vitaminetabletten![]()
Ook als je geen keelontsteking hebt kan het ontzettend naar zijn. Het idee dat het lijkt alsof je geen lucht meer krijgt en ook nog eens compleet de controle kwijt zijn is echt niet prettig. De 1e keer ging het prima bij mij, wel vervelend, maar niet erg. De 2 keer ben ik echter redelijk in paniek geraakt en dan voel je je echt klote.quote:Op woensdag 10 mei 2006 19:36 schreef Sessy het volgende:
Gastroscopie valt reuze mee, tenzij je een keelontsteking hebt als ze dat doen. Maag en darmen komt denk ik eerder doordat je waarschijnlijk lang niet hebt gegeten voor de gastroscopie?
Ik voelde het anders prima.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:08 schreef Kings het volgende:
Daarnaast heb ik ook helemaal geen pijn gehad, zoiezo kun je nooit voelen dat die biopten genomen worden.
Bij mij hebben ze 't nou 6 keer gedaan onderhand, mja inderdaad je moet waarschijnlijk niet in paniek raken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 20:22 schreef DrMarten het volgende:
[..]
Ook als je geen keelontsteking hebt kan het ontzettend naar zijn. Het idee dat het lijkt alsof je geen lucht meer krijgt en ook nog eens compleet de controle kwijt zijn is echt niet prettig. De 1e keer ging het prima bij mij, wel vervelend, maar niet erg. De 2 keer ben ik echter redelijk in paniek geraakt en dan voel je je echt klote.
Een roesje ga je niet krijgen, dat hebben ze mij ook verteld een een vriend van mij ook. De dokter zei tegen mij dat ze roesjes helemaal niet geven in verband met verslappen van spieren oid. De gel die op de tube zit zou wel wat 'rustgevender' moeten werken, tenminste dat werd dus bij mij verteld. Daar heb ik dus weinig van gemerkt.quote:Op maandag 31 juli 2006 10:28 schreef reepie het volgende:
Ik moet er op 31aug er ook aan geloven , maar ik krijg hem met een roesje dus ik zie er al minder tegenop maar wat ik me nu alleen afvraag als je hem met een roesje krijgt , krijg je dan ook nog z`on keelverdoving of moet je hier zelf om vragen ?
Want ik zie namelijk een beetje tegen die kokhals reflexen op.
Misschien kan iemand mij hierover iets meer vertellen ..
grtz ray
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |