Ik heb het achter de rug, en het was echt ver-schrik-ke-lijk NAAR...Ik was de hele ochtend al misselijk en ben wel 4 keer naar de wc geweest van ellende. Daar in het ziekenhuis moest ik ook nog een nieuw ponsplaatje hebben, en daardoor kwam ik te laat bij de afdeling aan, waardoor ik nog langer moest wachten.Met een lege maag en een wee gevoel is dat al niet zo prettig.
Eenmaal binnen werd er een heel vies soort spul achter in mijn keel gespoten wat ik door moest slikken. Meteen voelde mijn keel aan als een tuinslang die werd dichtgeknepen.
Ok, op de linkerzij liggen, de buis werd er in geschoven (in mijn ogen heel dik). Ik heb nog nooit zoiets onnatuurlijks gevoeld; het voelde heel erg vervelend omdat ik die slang tot helemaal in mijn maag voelde gaan en ik steeds meer in paniek raakte omdat ik dacht dat ik geen lucht kreeg.
Ik heb nog geschreeuwd (of tenminste een poging gedaan om, omdat je dat bitje in je mond hebt) dat ze dat ding eruit moesten halen. De arts zei dat hij mijn hart kan zien bonzen, dat kan ook wel kloppen aangezien ik me gek zweette van de spanninge etc.
Eruit trekken vond ik nog het meest rotte, omdat ik het gevoel had dat ze heel mijn slokdarm en alles mee naar buiten trokken. Het geheel heeft geloof ik nog geen 2 minuten geduurd, maar in mijn gevoel leek het een eeuwigheid te duren.
Nu heb ik een pijnlijk en benauwd gevoel en ga lekker in bed liggen.Ik wil dit echt nooit meer -tenminste niet onder bewustzijn- meemaken!
ps Overigens hebben ze geen middenrifbreuk kunnen constateren, maar wel een biopt uit mijn maag genomen.
@ Levitation: ik slik ook Omeprazol, maar heb niks gehoord over dat dat het onderzoek kan beinvloeden oid.
quote:
Uiteindelijk zijn ze erachter dat ze het bij mij alleen kunnen zien door middel van een CTscan..
@ Raissa: Bij mij zagen ze ook niks bijzonders; wat was er bij jou uiteindelijk?