Heb jij een contract of zo?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:13 schreef teamlead het volgende:
ik heb een leven gekregen
maar ik lurk wel gewoon mee hoor, dus als je wil zeiken, leef je uit
ja, klopt.. maar die laatste week hou ik ook nog wel vol hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef Pinball het volgende:
[..]
Heb jij een contract of zo?
Jullie mogen toch gewoon weer op zwart als je onverhoopt een leven krijgt?![]()
Tjesto.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:25 schreef teamlead het volgende:
[..]
ach.. het hoeft maar te komen als ik roep toch?
Lekker lurken achter de schermen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:26 schreef teamlead het volgende:
ja, klopt.. maar die laatste week hou ik ook nog wel vol hoor
Geen idee of ik dat mag zeggenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:32 schreef APK het volgende:
[..]
Lekker lurken achter de schermen.![]()
Hoeveel notes heb ik?![]()
quote:
Slinger je MSN effe aan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:34 schreef flugeltje het volgende:
En ik zeg lekker niet hoeveel je er hebt...
No way.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef schatje het volgende:
APK heeft 10 notes.
Het aantal mag wel gezegd worden, maar de inhoud niet. Daarvoor moet je een kleine vergoeding overmaken naar Danny. Dat zijn adminstratiekosten.
Spelbreeksterquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef schatje het volgende:
APK heeft 10 notes.
Het aantal mag wel gezegd worden, maar de inhoud niet. Daarvoor moet je een kleine vergoeding overmaken naar Danny. Dat zijn adminstratiekosten.
Heb jequote:
10?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:36 schreef schatje het volgende:
APK heeft 10 notes.
Kusje op je grieperige muiltje.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:40 schreef flugeltje het volgende:
Dit had ik nog úren uit kunnen melken...![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:43 schreef Jappie het volgende:
[..]
Toch niet omdat ik je bij je voornaam noemde he?![]()
Jouw omschrijving was op zijn minst origineel jaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef Jappie het volgende:
[..]
Ik vond het zo lullig en formeel staan om je "Mr de Behanger" te noemen.
Ik heb hem bewaard.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:46 schreef teamlead het volgende:
Jouw omschrijving was op zijn minst origineel ja
ik heb hem ook bewaardquote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb hem bewaard.![]()
Voor een kleine vergoeding mail ik hem.
Ik heb Yvonne binnenkort nog nodig voor toestemming om een topic te starten over mijn sig, waarvan aankoop van Fok! t-shirts voor de eerste fokker die gaat lebberen of haar tieten laat zien een onderdeel is.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:45 schreef schatje het volgende:
Nee APK, daar kan ik dus niets over zeggen. Vraag het Yvonne maar. Misschien dat zij wat los laat.
Waarom verbaast mij dit niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 22:50 schreef Pinball het volgende:
[..]
Ik heb hem bewaard.![]()
Voor een kleine vergoeding mail ik hem.
Jij krijgt hem natuurlijk gratis.quote:
Ik ben stronken en demand een updatequote:
Feedbackquote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
Dan ben ik ook wel benieuwd hoeveel notes ik heb, en natuurlijk bij hoeveel notes er een ban op staat.
En op basis van wat zoiets wordt bepaald?
Pure willekeur.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:18 schreef LekkerSimpel het volgende:
En op basis van wat zoiets wordt bepaald?
Nee het was gewoon een ordinaire TVP die ik wilde plaatsen. Is er nog iets te beleven hierquote:
Het is inmiddels echt 'Hepie & Hepie & Hepie'quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:31 schreef Pinball het volgende:
[..]
Pure willekeur.
En vriendjespolitiek.
Maak je eigen rel.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 00:56 schreef Falco het volgende:
Saaai hier!
Laat es wat zienquote:Op zaterdag 4 maart 2006 01:05 schreef Pazzop het volgende:
Rellen is voor mietjes!!!
Kom gezellig langs zou ik zeggenquote:
Bluezz, ik ben even eerlijk nu. De wijn was lekker, maw, ik ben straalbezopen!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 02:02 schreef Bluezz het volgende:
Doe es een SV topic openen met die pijltjes ?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |