fir3fly was een héél klein. zat naast svennie. En chansey was dat gozertje met stekeltjes + brilletje.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:43 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
Nu weet ik wel wie lynx666 is maar nu weet ik niet meer wie fir3fly en chansadres zijn
Maar goed.... heeft er iemand nog foto's gemaakt????
goed ideequote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef -Vaduz- het volgende:
Hier wel wat foto's met een deel van de Fok!ers erop, volgt later vandaag wel.
Volgens mij waren dat er echt 3 of 4quote:Op zondag 5 maart 2006 02:44 schreef Andiyan het volgende:
[..]
dat gozertje met stekeltjes + brilletje.![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 02:46 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Volgens mij waren dat er echt 3 of 4
Hoiquote:
Nee, ik had het ook over Amersfoortquote:Op zondag 5 maart 2006 02:49 schreef Andiyan het volgende:
Sven, er stoppen geen intercity's in Hilversum Noord?![]()
Oh, okay, nee dan is het niet erg slim nee.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:50 schreef Svensational het volgende:
Nee, ik had het ook over Amersfoort. Tot daar hebben Fir3fly, WithMe en ik samen gereisd met Globe en Vaduz
.
Ben je het NU al aan het terugkijken?quote:Op zondag 5 maart 2006 02:52 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
Wat komt Houten Hart minder over op TV..vond het STEENgoed id studio!
even snel op idols.nlquote:Op zondag 5 maart 2006 02:53 schreef Andiyan het volgende:
[..]
Ben je het NU al aan het terugkijken?![]()
Kan me best voorstellen dat het op tv minder goed klinkt. Kijk morgenmiddag wel ofzo als ik tijd heb.
Nee, ik lig ergens in een sloot nu.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:53 schreef WithMe het volgende:
[..]
Hoi! De weg naar huis nog kunnen vinden?
Ook al.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nee, ik lig ergens in een sloot nu..
Ik inmiddels wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 03:00 schreef Svensational het volgende:
Wisten jullie trouwens al dat de moeder van Lurling een snor heeft?
Boeiendquote:Op zondag 5 maart 2006 03:08 schreef alwaysthebest het volgende:
D'r keek iemand echt boos toen ik met mijn raffaster aan het zwaaien was tussen alle floortjesterren.![]()
![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |