Mwjah de giraf was ik idd vergetenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef Svensational het volgende:
[..]
Wel stom dat je al je spullen vergeten was
En je sterrenlijst.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:19 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
[..]
Mwjah de giraf was ik idd vergeten
Ja, mn printer is kapoetquote:
Ik heb je niet eens gedag gezegd, we moesten rennen voor de treinquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om de reacties te lezen.
Gelukkig was het zusje van C_D een zeer goede plaatsvervanger voor de foto.
het zusje van C_Dquote:Op zondag 5 maart 2006 02:25 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk om de reacties te lezen.
Gelukkig was het zusje van C_D een zeer goede plaatsvervanger voor de foto.
het was wel een grappig gezichtquote:Op zondag 5 maart 2006 02:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ik heb je niet eens gedag gezegd, we moesten rennen voor de trein. Bleek dat het zo'n irritante stoptrein te zijn, als we 10 minuten hadden gewacht hadden we in de intercity gezeten...
Dank jequote:
Hoiquote:
Evert ookquote:
blij dat mijn zusje in de smaak vielquote:
ik zei toch al.... ze doet het alleen maar voor het kaartje.... maar niemand luisterdequote:Op zondag 5 maart 2006 02:18 schreef Timmai het volgende:
[..]
Kirsten was ook zeer sociaal trouwens, ik heb geen bedankt (ofzoiets) gehoord toen ik haar een kaart gaf![]()
mwaoh, ik vond dat de muziek in de studio veel te hard was, ik hoorde de kandidaten amper zingen...quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Timmai het volgende:
Die band was trouwens echt onwijs tof, en het klinkt trouwens allemaal zoveel beter daar dan op TV
ik had het alleen bij Floortje bij What A Feeling volgens mijquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef Svensational het volgende:
[..]
mwaoh, ik vond dat de muziek in de studio veel te hard was, ik hoorde de kandidaten amper zingen...
moest eerst even sam afzetten thuis en we zijn langs benzinestation gereden... we hadden honger en dorstquote:
naja toch weer een "halve" fok!ker blij gemaakt.. hoop ikquote:Op zondag 5 maart 2006 02:31 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
ik zei toch al.... ze doet het alleen maar voor het kaartje.... maar niemand luisterde![]()
Ik heb ook echt gegeten net!quote:Op zondag 5 maart 2006 02:32 schreef charmed_angel het volgende:
[..]
moest eerst even sam afzetten thuis en we zijn langs benzinestation gereden... we hadden honger en dorstga zo ook maar slapen..... ben echt dood
![]()
Indeed yes.quote:Op zondag 5 maart 2006 02:30 schreef Timmai het volgende:
Die band was trouwens echt onwijs tof, en het klinkt trouwens allemaal zoveel beter daar dan op TV
ik kreeg een sms dat ik in beeld ben geweest..... morgen eerst maar eens kijkenquote:Op zondag 5 maart 2006 02:33 schreef alwaysthebest het volgende:
Het was tof.![]()
En blijkbaar in beeld geweest.![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |