Ik moet er ff over klagen......
Betaal ik GVD met het nieuwe zorgstelstel zoveel per maand meer, dan mag ik toch wel een goede zorg verwachten... Ik heb nog wel een tandtop pakket!!
Ga ik naar de tandarts voor een controle, moet ik nog ff in de wachtkamer zitten...
Zo nu en dan komt er een jong gezichtje naar buiten om een klant te roepen op de stoel te komen zitten...
Deze gezichtjes zien er soms wel lekker uit, maar soms ook oww zo jong (voor een tandarts)
Plots hoor ik mijn naam roepen vanuit een deur waar een meisje staat die nog lang niet is volgroeid..
Dus ik denk ach, zal wel stagiaire zijn.
Ik ga op de tandarts stoel liggen, wachtend op de tandarts. Voel ik ineens een ijzere staaf in mijn bek.
Vraag ik aan het meisje: "uhh mag ik vragen waar de tandarts is?".
Zegt ze: "nou uhh dat ben ik...(giebel giebel) tja ik ben wel geen tandarts, maar ik ga je controle doen vandaag....."
Aangezien ik bijdehand ben maar toch wel een grijntje fatsoen in me heb, hield ik mijn mond wijs open.
Krijg ik de rekening thuis:
Gewoon tandarts tarief bekerend!!
![]()
Wordt ik door van die jonge snolletjes geholpen (mss overtrokken reactie maar het wind me op ten tijde van schrijven) rekenen ze wel gewoon tandarts tarief..
Het kan aan mij liggen, maar voor zo'n hoog bedrag mag ik toch verwachten dat ik wordt geholpen door een professional die zich tandarts mag noemen??
En als dat niet mogelijk is heb ik toch het recht dat de behandeling als stagiairetarief wordt berekend?
Hebben jullie dat nou ook??