nee hoor, Metal Church heeft erg verdienstelijke platen met hem afgeleverd. Helaas zul je hem daar niet meer bij horen.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 11:19 schreef Witchfynder het volgende:
Ik vind David Wayne fijn zingen. Is dat raar?![]()
Ja idd. Van Davids gepiep kunnen nog een hoop power metalzangers iets leren.quote:Op zaterdag 10 juni 2006 16:19 schreef Tokus het volgende:
[..]
nee hoor, Metal Church heeft erg verdienstelijke platen met hem afgeleverd. Helaas zul je hem daar niet meer bij horen.
Maar goed, Ronny Munroe mag er ook best zijn.
Toch jammer na dit toch niet slechte album, ben benieuwd of ze nu echt ophouden te bestaan.quote:Op maandag 12 juni 2006 22:58 schreef mr_cucumber het volgende:
Na Max is nu ook Igor Cavalera vertrokken bij Sepultura.
Uit pure verveling heb ik er maar op gereageerd.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Wie weet er nog lekkere harde metalmuziek?
Oh de onzinnighead of it all..
Melo-Death geen genre..![]()
Tering je hebt gelijk, wat is die OFfSprngr toch een triangel-josti!quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Die Nu-Metal luisterende kut aap, weet gvd niets van Metal.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:17 schreef Djaser het volgende:
[..]
Tering je hebt gelijk, wat is die OFfSprngr toch een triangel-josti!
Neuh, tuurlijk niet. Bay Area Thrash kwam al snel ook niet meer enkel uit Californië immers.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:16 schreef Tokus het volgende:
o ja en melo-death is toch een vrij normale afkorting voor melodieuze death metal, want gothenburg-metal suggereert dat het daar vandaan komt, maar het beperkt zich al erg lang niet meer tot dat stadje.
Dat is wel zo, maar om je daar nu zo over op te winden. Wellicht is je tijd een stuk waardevoller.quote:Op woensdag 14 juni 2006 18:22 schreef OFfSprngr het volgende:
[..]
Die Nu-Metal luisterende kut aap, weet gvd niets van Metal.![]()
Ik moet ONZ eens uit mn AT halen..
Hier heb ik toch zo'n hekel aan, dat hokjes en genre geneuk. 'nee het is geen metal..want het is mathemotrashcoredeathblack met wat sludge invloeden'. Pleurt toch op.quote:Op woensdag 14 juni 2006 15:21 schreef OFfSprngr het volgende:
Is dit nu echt of een parodie op jezelf?quote:Op woensdag 14 juni 2006 19:35 schreef OFfSprngr het volgende:
Zijn ze ook niet, tis MathCore, een vorm van chaotische/technische Hardcore Punk met hier een daar trekjes naar GrindCore wat ook een Punk genre is
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |