Is het mogelijk om het bij te wonen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:15 schreef Anton het volgende:
Hebben zich hier al mensen voor ingeschreven: NK Grunten in Den Haag? Lijkt me lachen
Dan zal ik weer eens kijken of ik Soulseek aan krijg zonder dat mijn pc onmiddellijk crashtquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Summoner het volgende:
[..]
Die twee Immortal albums zijn over het algemeen vrij bombastisch met veel snelheid, dat heeft Deathspell Omega ook. Al zijn de verschillen tussen de twee bands echt eindeloos, heheh... De vergelijking is vrij vergezocht. Qua sfeer biedt Immortal's "Pure Holocaust" wellicht meer toegang tot de bands die ik genoemd heb.
Old Man's Child zou ik inderdaad geen black metal noemen, ik vind alleen het debuutalbum de moeite waard, de rest is me te gelikt.
Denk dat je best veel materiaal via soulseek kan bemachtigen voor beluistering.
*noteert*quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Voor een echt koele melodische blackband moet je Deus Iratus (aka 'devs iratvs'... kvlt) van Arthemesia eens opzoeken. Best toegankelijk, als je grunten en growlen gewend bent. Niet de hele tijd blastbeats, das ook een pluspunt
Als ik mp3´s had zou ik ze met je sharen, maar dat is een loze toezegging, want die heb ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan zal ik weer eens kijken of ik Soulseek aan krijg zonder dat mijn pc onmiddellijk crasht
Ensiferum is dan ook best wel ok.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
*noteert*
Ik heb nu trouwens eindelijk Ensiferum - Iron gehoord (bedankt ThE_ED) en hij is echt zo ontzettend vet
![]()
![]()
EN ze staan (weer) op graspopquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben nu overigens Death Angel aan het herontdekken. Ooit wel naar geluisterd, maar ik vind het nu toch beter als ik het toen vond
Is goedquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als ik mp3´s had zou ik ze met je sharen, maar dat is een loze toezegging, want die heb ik niet.![]()
Mocht je wat van mijn suggesties luisteren, laat dan even weten wat je ervan vond, okay?
Ja, ik las het ergens.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Seborik het volgende:
Saxon komt met The Eagle Has Landed 3,
Ik wacht op jouw reviewquote:maar de opnamekwaliteit van deel I is beter dan die van drie, of er is aan gesleuteld, dat kan ook, maar jee, wat nu.
Buffelkutquote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel zien dat ik een album had gekocht;
[[url=http://imagegen.last.fm/sideRed/artists/ThE_ED.gif]afbeelding][/url]
Een punkbandje met oa. Paul vd Vlist erin. Ik kreeg het nummer "Jan Douwe" (.. Jan Douwe, moet ik je bek verbouwen?") laatst weer in handen en heb dat iets teveel gedraaid. (Redelijk zachte opname, maar wel tofquote:
Buffelkut.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef Djaser het volgende:
Een nieuwe Saxon live cd kan me weinig schelen ik kijk meer uit naar The Eagle has landed IV op graspop.
Ja, wat hij zegt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef Summoner het volgende:
Sweet.
http://www.myspace.com/betweentheburiedandmequote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef Summoner het volgende:
Er komt van Between the Buried and Me binnenkort een verzamelaar uit met daarop een handvol covers.
Er staan wel een aantal leuke keuzes bij (Soundgarden, Faith No More, Pumpkins) maar op Metallica en Sepultura covers zit ik niet bepaald te wachten. Denk dat ik dit album maar aan me voorbij laat gaan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |