Vertel eens meer?quote:Op maandag 8 mei 2006 12:03 schreef ThE_ED het volgende:
Dan Spitz is nog geen jaar terug bij Thrax of hij maakt het al weer lekker aan het rommelen zo lijtk het. Heeft iemand dat verhaal over die uitspraken over Dimebag gehoord?En dan Ian zo van "not on my watch", tsktsk, "watch"; adrem hoor Scott!
In een interviw met een discutabele finse journalist zou Spitz gezegd hebben dat Dimebag zijn leads heeft gejat op Stomp 442. Daarna gaat Spitz ontkennen (natuurlijk) en zegt dat hij dat nooit zo gezegd heeft. Journalist zou heel onbetrouwbaar en te vaak dronken zijn (en schijnt nu ook geen interviews meer te mogen doen van een paar labels), Scott Ian geeft Spitz het voordeel van de twijfel en vraagt nu de tapes op omdat "not on his watch" de legacy van Dimebag ten schande wordt gemaakt.quote:
quote:Op maandag 8 mei 2006 16:49 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
In een interviw met een discutabele finse journalist zou Spitz gezegd hebben dat Dimebag zijn leads heeft gejat op Stomp 442. Daarna gaat Spitz ontkennen (natuurlijk) en zegt dat hij dat nooit zo gezegd heeft. Journalist zou heel onbetrouwbaar en te vaak dronken zijn (en schijnt nu ook geen interviews meer te mogen doen van een paar labels), Scott Ian geeft Spitz het voordeel van de twijfel en vraagt nu de tapes op omdat "not on his watch" de legacy van Dimebag ten schande wordt gemaakt.
Spitz is trouwens een gediplomeerd swiss watchmaker, vandaar dat "not on his watch" of misschien kwam het gewoon zo "adrem" uit..quote:
Oh, vandaar.quote:Op maandag 8 mei 2006 17:01 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Spitz is trouwens een gediplomeerd swiss watchmaker, vandaar dat "not on his watch" of misschien kwam het gewoon zo "adrem" uit..![]()
Mooiquote:ben zo online
Sinds wanneer luister jij naar Satyricon?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef ThE_ED het volgende:
Hey wat vinden mensen van de nieuwe Satyricon?
Vast niets voor de die-hard Black liefhebber, ofwel? Want ik vind hem eigenlijk wel lekker wat ik ervan gehoord heb.
sinds ik een gratis demonummer wel koel vondquote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:08 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
Sinds wanneer luister jij naar Satyricon?
Ik vind hem erg tegenvallen. Vond "Volcano" destijds nog erg geschikt, maar ik kon het niet verdragen om meer dan twee nummers van "Now Diabolical" te luisteren. Ik vind het over het algemeen wat saai en er zit geen sfeer in. Denk dat ik Satyricon gewoon zat ben.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 14:30 schreef ThE_ED het volgende:
Hey wat vinden mensen van de nieuwe Satyricon?
Een beetje black metal liefhebber luistert naar veel interessantere bands, zoals Deathspell Omega, Lunar Aurora en Striborg.quote:Vast niets voor de die-hard Black liefhebber, ofwel?
*bookmarkt*quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:21 schreef Summoner het volgende:
[..]
Een beetje black metal liefhebber luistert naar veel interessantere bands, zoals Deathspell Omega, Lunar Aurora en Striborg.![]()
En hoe zijn die bands interessant dan?quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:21 schreef Summoner het volgende:
Een beetje black metal liefhebber luistert naar veel interessantere bands, zoals Deathspell Omega, Lunar Aurora en Striborg.![]()
Laat mij m´n betweterige geblaat even toelichten:quote:Op dinsdag 9 mei 2006 15:32 schreef Black_Tulip het volgende:
En hoe zijn die bands interessant dan?
Ah, dat dacht je maar. Steeds meer black metal bands durven tegenwoordig inventief en origineel te zijn, binnen het kader van het originele black metal concept. Een aantal van deze bands flirten flink met ambient, het zou me niet verbazen als Brian Eno en Tangerine Dream net zo´n grote invloed hebben uitgeoefend als bijvoorbeeld Darkthrone. Zo heeft Striborg een album met de titel "Mysterious Semblance", duidelijk een verwijzing naar Tangerine Dream.quote:Beetje contradictio in terminis lijkt het me namelijk, interessante black metal
Graag hoorquote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:14 schreef Summoner het volgende:
[..]
Laat mij m´n betweterige geblaat even toelichten:
Klinkt heel leuk allemaal hoor, maar qua black metal ben ik tot nu toe niet verder gekomen (qua waarderen) dan twee albums van Immortal (Damned In Black en Sons Of Northern Darkness) en Old Man's Child's In Defiance Of Existence (voor zover je dat black metal kunt noemen uiteraardquote:-knip-
Het liefst luister ik eerst even naar muziek voordat ik er geld voor ga betalen.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 18:25 schreef Seborik het volgende:
NLStore for the win.
omgquote:Op woensdag 10 mei 2006 00:15 schreef Anton het volgende:
Hebben zich hier al mensen voor ingeschreven: NK Grunten in Den Haag? Lijkt me lachen
Zat/zit er over te denken.quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:15 schreef Anton het volgende:
Hebben zich hier al mensen voor ingeschreven: NK Grunten in Den Haag? Lijkt me lachen
Die twee Immortal albums zijn over het algemeen vrij bombastisch met veel snelheid, dat heeft Deathspell Omega ook. Al zijn de verschillen tussen de twee bands echt eindeloos, heheh... De vergelijking is vrij vergezocht. Qua sfeer biedt Immortal's "Pure Holocaust" wellicht meer toegang tot de bands die ik genoemd heb.quote:Op dinsdag 9 mei 2006 16:48 schreef Black_Tulip het volgende:
Klinkt heel leuk allemaal hoor, maar qua black metal ben ik tot nu toe niet verder gekomen (qua waarderen) dan twee albums van Immortal (Damned In Black en Sons Of Northern Darkness) en Old Man's Child's In Defiance Of Existence (voor zover je dat black metal kunt noemen uiteraard) Ga ik dit leuk vinden?
Is het mogelijk om het bij te wonen?quote:Op woensdag 10 mei 2006 00:15 schreef Anton het volgende:
Dan zal ik weer eens kijken of ik Soulseek aan krijg zonder dat mijn pc onmiddellijk crashtquote:Op woensdag 10 mei 2006 16:22 schreef Summoner het volgende:
[..]
Die twee Immortal albums zijn over het algemeen vrij bombastisch met veel snelheid, dat heeft Deathspell Omega ook. Al zijn de verschillen tussen de twee bands echt eindeloos, heheh... De vergelijking is vrij vergezocht. Qua sfeer biedt Immortal's "Pure Holocaust" wellicht meer toegang tot de bands die ik genoemd heb.
Old Man's Child zou ik inderdaad geen black metal noemen, ik vind alleen het debuutalbum de moeite waard, de rest is me te gelikt.
Denk dat je best veel materiaal via soulseek kan bemachtigen voor beluistering.
*noteert*quote:Op woensdag 10 mei 2006 16:30 schreef NASDAQbastardo het volgende:
Voor een echt koele melodische blackband moet je Deus Iratus (aka 'devs iratvs'... kvlt) van Arthemesia eens opzoeken. Best toegankelijk, als je grunten en growlen gewend bent. Niet de hele tijd blastbeats, das ook een pluspunt
Als ik mp3´s had zou ik ze met je sharen, maar dat is een loze toezegging, want die heb ik niet.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:05 schreef Black_Tulip het volgende:
Dan zal ik weer eens kijken of ik Soulseek aan krijg zonder dat mijn pc onmiddellijk crasht
Ensiferum is dan ook best wel ok.quote:Op woensdag 10 mei 2006 18:06 schreef Black_Tulip het volgende:
[..]
*noteert*
Ik heb nu trouwens eindelijk Ensiferum - Iron gehoord (bedankt ThE_ED) en hij is echt zo ontzettend vet
![]()
![]()
EN ze staan (weer) op graspopquote:Op maandag 8 mei 2006 17:18 schreef ThE_ED het volgende:
Ik ben nu overigens Death Angel aan het herontdekken. Ooit wel naar geluisterd, maar ik vind het nu toch beter als ik het toen vond
Is goedquote:Op woensdag 10 mei 2006 21:29 schreef Summoner het volgende:
[..]
Als ik mp3´s had zou ik ze met je sharen, maar dat is een loze toezegging, want die heb ik niet.![]()
Mocht je wat van mijn suggesties luisteren, laat dan even weten wat je ervan vond, okay?
Ja, ik las het ergens.quote:Op maandag 15 mei 2006 15:51 schreef Seborik het volgende:
Saxon komt met The Eagle Has Landed 3,
Ik wacht op jouw reviewquote:maar de opnamekwaliteit van deel I is beter dan die van drie, of er is aan gesleuteld, dat kan ook, maar jee, wat nu.
Buffelkutquote:Op maandag 15 mei 2006 15:48 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
Ja, je kunt wel zien dat ik een album had gekocht;
[[url=http://imagegen.last.fm/sideRed/artists/ThE_ED.gif]afbeelding][/url]
Een punkbandje met oa. Paul vd Vlist erin. Ik kreeg het nummer "Jan Douwe" (.. Jan Douwe, moet ik je bek verbouwen?") laatst weer in handen en heb dat iets teveel gedraaid. (Redelijk zachte opname, maar wel tofquote:
Buffelkut.quote:Op maandag 15 mei 2006 16:56 schreef Djaser het volgende:
Een nieuwe Saxon live cd kan me weinig schelen ik kijk meer uit naar The Eagle has landed IV op graspop.
Ja, wat hij zegt.quote:Op woensdag 17 mei 2006 12:00 schreef Summoner het volgende:
Sweet.
http://www.myspace.com/betweentheburiedandmequote:Op maandag 15 mei 2006 23:41 schreef Summoner het volgende:
Er komt van Between the Buried and Me binnenkort een verzamelaar uit met daarop een handvol covers.
Er staan wel een aantal leuke keuzes bij (Soundgarden, Faith No More, Pumpkins) maar op Metallica en Sepultura covers zit ik niet bepaald te wachten. Denk dat ik dit album maar aan me voorbij laat gaan.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |