Kan jij er niet voor zorgen dat de Helling op donderdag weer open gaat? Ik kan al bijna 2 jaar niet meer fatsoenlijk uit in Utrecht op donderdag.quote:Op donderdag 23 maart 2006 19:50 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Beiden. Je werkt bij allebei.
Geweldige herinneringen aan. Raymond van het Groenewoud en vooral Carter USMquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:35 schreef speknek het volgende:
Helling ben ik nog nooit geweest. Wel in de tijd dat het nog de Vloer heette.
Homo's zijn zo jaren negentigquote:Op donderdag 23 maart 2006 22:09 schreef Borkydude het volgende:
Is het hier uberhaupt een factor om in Utrecht te wonen of moet je gewoon homo zijn?
Bij muziekwinkel Feedback op de Biltstraat hebben ze wel deze Alpine Music Safe doppen, zijn iets van 25 euro en werken prima! Ik gebruik ze voor bandrepetities, en je kunt elkaar nog prima verstaan als je ze in hebt.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
Ik heb geen flauw idee wat de Lavaman is..
Ik heb een vraag: ik kwam gisteren vrij onverwacht alsnog op Pop-o-matic terecht en het geluid daar is echt hard. Als ik daar moet werken, dan wil ik wel een setje fatsoendelijke oordoppen hebben. Kortom: weet iemand toevallig waar in Utrecht die dingen te koop zijn ? Ik bedoel niet van die hele dure die gegoten worden, en ook niet die gele herriestoppers, maar iets daartussenin qua prijs enzo.
Iemand een idee ?
Ah, dat klinkt goed. Precies wat ik zoek, denk ik.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:48 schreef Svyatagor het volgende:
[..]
Bij muziekwinkel Feedback op de Biltstraat hebben ze wel deze Alpine Music Safe doppen, zijn iets van 25 euro en werken prima! Ik gebruik ze voor bandrepetities, en je kunt elkaar nog prima verstaan als je ze in hebt.
[afbeelding]
Bij de Kruidvat verkopen ze Ohropax, van die kneedbare wax voor in het oor. Misschien kan je dat eens proberen.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Precies wat ik zoek, denk ik.. Ik kan het daar ook gewoon even vragen wat ze me adviseren voor mijn situatie, maar ik weet nu ieg waar ik moet zijn. Bij Feedback dus.
Mijn vriend heeft van die Alpine-dingen, en ik geloof dat ze bij hem wel prima werken.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:15 schreef AudreyHepburn het volgende:
[..]
Ah, dat klinkt goed. Precies wat ik zoek, denk ik.. Ik kan het daar ook gewoon even vragen wat ze me adviseren voor mijn situatie, maar ik weet nu ieg waar ik moet zijn. Bij Feedback dus.
Ik heb echt heel slechte ervaringen met dat spul. [ <-- nu al het understatement van 2006]quote:Op vrijdag 24 maart 2006 13:57 schreef EdvandeBerg het volgende:
[..]
Bij de Kruidvat verkopen ze Ohropax, van die kneedbare wax voor in het oor. Misschien kan je dat eens proberen.
Ja. Om de een of andere manier blijft die naam maar vallen in mijn vriendenkring. Bizar. Geen idee wie die man is trouwens.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 14:26 schreef EdvandeBerg het volgende:
Heeft iemand hier wel eens van Beatle Hans gehoord?
Vroegah was dat wel relaxed, die pop-o-matic. Tegenwoordig zijn de dj's elke keer ondermaats en is het publiek voor de helft 17 à 18. Donderdag is toch studentenavond? Kunnen die koters niet geweerd worden? Vooral in schoolvakanties is het triest.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 08:24 schreef AudreyHepburn het volgende:
... Pop-o-matic...
Gisteren stond ik bij de garderobe naast twee van die echte autenthieke 15jarige meisjes met beugels.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 16:34 schreef ErikT het volgende:
[..]
Vroegah was dat wel relaxed, die pop-o-matic. Tegenwoordig zijn de dj's elke keer ondermaats en is het publiek voor de helft 17 à 18. Donderdag is toch studentenavond? Kunnen die koters niet geweerd worden? Vooral in schoolvakanties is het triest.
Wonen in Utrecht, deel III.quote:Op vrijdag 24 maart 2006 17:11 schreef Nolius het volgende:
Zijn er nog mensen die vanavond gaan stappen in Utrecht?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |