Jij bestaat toch niet echt he.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
vraag eens een random pro fotograaf die digitaal fotos maakt of hij bewerkt.
Ik bewerk mijn fotos nooit van me mobiele, dus het is wetenschappelijk sowieso al niet bewezen dat het moet. Ontkracht dus.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:10 schreef Asmooh het volgende:
[..]
vraag eens een random pro fotograaf die digitaal fotos maakt of hij bewerkt.
Daar moet je blij mee zijn als je populair bent op een internet communityquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:09 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Neuh, veel kudos is populairhelaas heb jij dat nooit mee gemaakt.
Hoe ist nou om veel gepest te worden?![]()
Tjah, ik bewerk wel mijn foto's , en ja ook van mn mobiel.. helaas zit op mn mobiel geen 8MP cameraquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ik bewerk mijn fotos nooit van me mobiele, dus het is wetenschappelijk sowieso al niet bewezen dat het moet. Ontkracht dus.
En vraag maar is geen correcte afspiegeling voor een gehele maatschappij.
Bron ?
kun je nagaan dat mensen op fok ook altijd populair proberen te zijn door mensen af te zeiken en websitesquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn als je populair bent op een internet community
Is daar mis mee?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Daar moet je blij mee zijn als je populair bent op een internet community
..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:12 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Een breezah verdedigende Fok!ker?![]()
Dude, er bestaat een leven naast Fok!quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Is daar mis mee?
Zelfde als proberen populair te zijn op FOK!..
Zie fotoboek van bepaalde mensen
En je punt is?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef -Sandstorm- het volgende:
Die gast is zo slecht he. Hij vind het leuk om vriendjes en vriendinnetjes te ontmoeten via een fotosite en hij verdedigt de meiden dat het geen sletten zijn.
Bovendien communiceert ie als een 14 jarige, het SB niveau zeg maar. Terwijl hij 21 is ---> Das nog het ergste.
vertel dat eens tegen een paar hierquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:15 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Dude, er bestaat een leven naast Fok!
wat een levenquote:_Xbox_Master_ : 10k posts
Dat je kansloos bent.quote:
Dan vertel ik jou dat je gewoon vrouwen in de kroeg of discotheek versieren ipv breezahsletjesvan 15 via de webcam en MSNquote:
Mensen beoordelen op basis van hun online reacties?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat je kansloos bent.
Heb je vrienden in real-life ? Zou me verbazen wist je dat
heb jij een normaal leven dan?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Dat je kansloos bent.
Heb je vrienden in real-life ? Zou me verbazen wist je dat
Ja, ik heb een goeie baan (lees stage)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
heb jij een normaal leven dan?
Aangezien je zoveel forum posts hebt
Ik vind de fotoboeken op Fok! toch echt wel wat anders dan die profielen op SB waar alle sletjes zich zo ongeveer te koop aan biedenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:14 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Is daar mis mee?
Zelfde als proberen populair te zijn op FOK!..
Zie fotoboek van bepaalde mensen
Oh helaasquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:16 schreef Loesj het volgende:
[..]
Dan vertel ik jou dat je gewoon vrouwen in de kroeg of discotheek versieren ipv breezahsletjesvan 15 via de webcam en MSN![]()
stage is geen baan schat.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
Ja, ik heb een goeie baan (lees stage)
Ze zullen je waarschijnlijk wijs maken dat ze 18 zijn anders zijn ze bang dat je ze niet wilt. In werkelijkheid zijn ze gewoon 16 matequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Oh helaaszeg maar meer dan 90% van mn MSN lijst is 18+
bron: mn lijst
sta·ge (de ~ (v.), ~s)quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
stage is geen baan schat.
stage is kijken hoe het werkt in een bedrijf..
Nee vind het wel grappig..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:17 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
Ik vind de fotoboeken op Fok! toch echt wel wat anders dan die profielen op SB waar alle sletjes zich zo ongeveer te koop aan bieden
is nogsteeds geen baanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Triggershot het volgende:
[..]
sta·ge (de ~ (v.), ~s)
1 tijd gedurende welke een leerling of student een bepaald vak onder leiding in praktijk brengt, als onderdeel van de opleiding
gelukkig ken ik al die mensen int egquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef Loesj het volgende:
[..]
Ze zullen je waarschijnlijk wijs maken dat ze 18 zijn anders zijn ze bang dat je ze niet wilt. In werkelijkheid zijn ze gewoon 16 mate![]()
Doe jij aan IRC? OMG NERDquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nee vind het wel grappig..
als hier op fok een meisje knap is krijg je gelijk 1000 replys.
Jaar of 2 geleden een meisje (model) op FOK irc laten zitten. (#FOK)
Ze werd gelijk door 10 man in prive gespammed enz enz.
en als ze zei: geen zin, werden ze boos en gingen ze door zeiken..
wat een leven
Als je LTS doet dan wel ja.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:18 schreef Asmooh het volgende:
[..]
stage is geen baan schat.
stage is kijken hoe het werkt in een bedrijf..
IK ZEG TOCH OOK : LEES STAGEquote:
Hij heeft vandaag al teveel breezers op denk ikquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OOK : LEES STAGE
schele hond.
truequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:20 schreef Triggershot het volgende:
[..]
Eerder een baan dan even kijken hoe het werkt
en je noemt het een baanquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:21 schreef -Sandstorm- het volgende:
[..]
IK ZEG TOCH OOK : LEES STAGE
schele hond.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:23 schreef -Sandstorm- het volgende:
Hmz, die gast is echt te kinderachtig...
Ik ga er geen tijd meer aan verspillen. Sowieso wil ik niets te maken hebben met mensen met figuren met het IQ van een pot haringen.
Als je het wil weten: Ik ben naar mijn vriendin toe, zeg maar mijn sociaal leven. Ontmoet in een kroeg en al 2 jaar bij elkaar. Is wat anders dan Msn-relatie he
DAAAAG
We mogen toch wel kijken? En hier is het Breezah gehalte zo ongeveer 0.0quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:19 schreef Asmooh het volgende:
[..]
Nee vind het wel grappig..
als hier op fok een meisje knap is krijg je gelijk 1000 replys.
bron?quote:Jaar of 2 geleden een meisje (model) op FOK irc laten zitten. (#FOK)
Ze werd gelijk door 10 man in prive gespammed enz enz.
en als ze zei: geen zin, werden ze boos en gingen ze door zeiken..
wat een leven
Moet jij onderhand ook niet eens gaan met het spammen van je profiel? Voor je het weet dalen je aantal kodowsquote:
volgens mij zijn ze al gedaald want hij zegt opens niks meerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef Loesj het volgende:
[..]
Moet jij onderhand ook niet eens gaan met het spammen van je profiel? Voor je het weet dalen je aantal kodows![]()
oh sorry ik was benedenquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:29 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
volgens mij zijn ze al gedaald want hij zegt opens niks meer
neuhquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef Loesj het volgende:
[..]
Moet jij onderhand ook niet eens gaan met het spammen van je profiel? Voor je het weet dalen je aantal kodows![]()
tjee.. ik zal het dr wel vragen.. sjonge jongequote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:24 schreef _Xbox_Master_ het volgende:
[..]
We mogen toch wel kijken? En hier is het Breezah gehalte zo ongeveer 0.0
[..]
bron?
niet geiriteerd worden als ik om de bron vraagquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:30 schreef Asmooh het volgende:
[..]
tjee.. ik zal het dr wel vragen.. sjonge jonge
kweni, ik drink geen breezer..quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:32 schreef Triggershot het volgende:
Hoe worden breezers van vorige decennium genoemd eigenlijk?![]()
Zeker redbull rode wodka of blue Curacao 7-upquote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kweni, ik drink geen breezer..
ook geen bier
jij was toch vertrokken naar je "leven"quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:38 schreef Asmooh het volgende:
[..]
kweni, ik drink geen breezer..
ook geen bier
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |