abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_35929459
Overigens hoor ik Deftones liever dus niet 2 uur. Dat lijkt me oersaai. Ten eerste houdt die zanger het niet vol als ie weer eens compleet van de wereld is gezopen. Ten tweede hebben ze niet eens zoveel interessant materiaal om die 2 uur te vullen. Ten derde is het gelijk meestal bagger bij die band. Ten vierde is Tool populairder dan Deftones dus waarom Deftones in hemelsnaam zou moeten afsluiten...
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 maart 2006 @ 00:52:00 #252
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_35930051
Dat zijn een hoop deftones in 1 stukje tekst.
[b] Op Zaterdag 26 april 2008 22:35 schreef lauwert het volgende:[/b]
[i] Waar zouden we toch zijn zonder onze geliefde D_A O+ [/i]
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:26:56 #253
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35933168
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:

[..]

Alter Bridge, Nickelback, Soulfly, Bloodhound Gang
Bloodhound Gang hard

Nee sorry... Nickelback ook niet

Soulfy kan, Alter Bridge ken ik niet, maar het zijn geen bands waarvoor ik naar PP zou komen.
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:41:57 #254
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35933278
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik denk dat jij jezelf overschat en de organisatie onderschat
[..]

En dan zullen ook mensen net zoals jij nu (en anderen natuurlijk) zo reageren over wat er allemaal niet goed is.....
Ik denk niet dat dat het geval is Ik denk namelijk dat het veel beter kan, je moet gewoon rekening houden met verschillende dingen
Cause I'd rather continue my trip to the top of the mountain then freeze to death in the valley.
  zaterdag 11 maart 2006 @ 08:43:14 #255
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35933287
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 00:06 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ah dan was het dus een algemeen kritiek voor festivals
[..]

Past Kashmir daar niet in dan? Zijn trouwens erg veel bands die over die onderwerpen zingen...
[..]

Zo soft zijn Soulfly en Alter Bridge toch niet? Daarnaast: niet alles is al bekend he.... Nog acht plekjes...
Het gaat niet alleen over de onderwerpen bij Emo Het is ook hardere muziek. Laten we zeggen dat het meestal een mix van punk, metal en harde rock is, waarbij er dus emotionele teksten gezongen worden.

Nog 8 plekjes ja... maar die zie ik niet gevuld worden met de bands die ik wil zien
pi_35933380
Er is maar één band die ik graag wil zien; Muse!
Maar helaas

Even afwachten wat die andere 8 worden, wanneer word het bekend gemaakt?
pi_35933401
Maar veel echt grote namen komen er niet meer bij denk ik, of wel?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:03:00 #258
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35933413
Lijkt me niet..
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:19:12 #259
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35933558
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 08:41 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Ik denk niet dat dat het geval is Ik denk namelijk dat het veel beter kan, je moet gewoon rekening houden met verschillende dingen
Dus jij denkt wel dat je een festival kan organiseren en dat niemand dan op- en aanmerkingen heeft?
En jij denkt dat festivals nu niet rekening houden met verschillende dingen..
Nogmaals: Overschatting van jezelf en onderschatting van festivalorganisaties in het algemeen!
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:22:06 #260
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35933582
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:02 schreef koenimex het volgende:
Maar veel echt grote namen komen er niet meer bij denk ik, of wel?
Moeten er persé dan grote namen bijkomen? als er van de 8 nog 4 leuke bandjes bijkomen (dit is natuurlijk smaakgebonden per persoon) dan is dat toch ook prima? Of verwachten mensen hier dat er nog even 8 toppers gehaald worden?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:29:45 #261
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35933650
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:19 schreef peaceman het volgende:

[..]

Dus jij denkt wel dat je een festival kan organiseren en dat niemand dan op- en aanmerkingen heeft?
En jij denkt dat festivals nu niet rekening houden met verschillende dingen..
Nogmaals: Overschatting van jezelf en onderschatting van festivalorganisaties in het algemeen!
Kay.. ik maak een deze dagen een nieuw Lowlands 2005 programma bekend, aan de hand van de bands die in diezelfde periode ook tourden + bands die ook al op Lowlands stonden. Kijken wat jij (en anderen) er van vinden ivm wat er nu op Lowlands stond. (de meesten zullen het wel bout vinden, want ik ga een deel van het overschot aan Britpop verwijderen maar dat is niet meer dan logisch, aangezien de balans totaal zoek was )
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:40:40 #262
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35933764
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:29 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Kay.. ik maak een deze dagen een nieuw Lowlands 2005 programma bekend, aan de hand van de bands die in diezelfde periode ook tourden + bands die ook al op Lowlands stonden. Kijken wat jij (en anderen) er van vinden ivm wat er nu op Lowlands stond. (de meesten zullen het wel bout vinden, want ik ga een deel van het overschot aan Britpop verwijderen maar dat is niet meer dan logisch, aangezien de balans totaal zoek was )
ook hier maak je een denkfout. Dat die bands op dat moment op tournee waren, wil nog niet zeggen of de bands die je nu gaat toevoegen ook wilden/konden komen of (en dat is ook erg belangrijk) misschien wilden ze meer geld dat lowlands kon/wilde bieden.

Gek genoeg geef je nu aan dat je al verwacht dat veel mensen dat bout zullen vinden, maar eerder ontkende je nog dat mensen de line-up niet goed zouden vinden....
  zaterdag 11 maart 2006 @ 09:51:12 #263
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35933877
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:

[..]

ook hier maak je een denkfout. Dat die bands op dat moment op tournee waren, wil nog niet zeggen of de bands die je nu gaat toevoegen ook wilden/konden komen of (en dat is ook erg belangrijk) misschien wilden ze meer geld dat lowlands kon/wilde bieden.

Gek genoeg geef je nu aan dat je al verwacht dat veel mensen dat bout zullen vinden, maar eerder ontkende je nog dat mensen de line-up niet goed zouden vinden....
Stop eens met dissen Jij bent veels te vroeg opgestaan? Hoeveel koppen koffie heb je al op?

Anyway.. daar heb je gelijk in, maar het waren er zoveel die er hadden kunnen staan en zoveel die er niet hadden moeten staan.

Een aantal mooie doch simpele wijzigingen, die het programma voor veel mensen interessanter maakt en vrij weinig aan opzet veranderd:

Korn schrappen, Opeth boeken.
Dropkick Murphys schrappen, Toy Dolls boeken
Franz Ferdinand schrappen, Bloc Party of Kasabian boeken (BP was een dikke hype rond die tijd, waarom dan weer Franz Ferdinand?)
2 a 3 bands uit het britpopgenre schrappen (dat is dus 3 van de 25 ofzo dus dat is niet veel) en Ska P (laatste tour), Me First and the Gimme Gimmes, NOFX, No Use For A Name of Turbonegro boeken.
Fatboy Slim of Basement Jaxx hadden ook gekunt Underworld stond op Sziget. Aantal grote missers naar mijn idee (ipv bijv. het verlepte, allang niet meer hippe The Prodigy)

Verder waren Iggy Pop, Sisters of Mercy en Weezer ook in Europa rond die tijd, dus een van die namen had ook best gekund ipv bijv QOTSA....

Maar goed.. Korn, DKM, FF, QOTSA, allemaal bands die geboekt zijn om hun commerciele waarde en niet vanwege de goeie muziek of nieuwe cd of omdat ze in waren (behalve Franz Ferdinand misschien)
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:00:31 #264
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35933960
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 09:51 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Stop eens met dissen Jij bent veels te vroeg opgestaan? Hoeveel koppen koffie heb je al op?
Ik drink geen koffie
quote:
Anyway.. daar heb je gelijk in, maar het waren er zoveel die er hadden kunnen staan en zoveel die er niet hadden moeten staan.
En dat is dus puur smaakgebonden. Ik vond veel bands erg goed/leuk die er stonden. Jij niet.
Korn had van mij ook thuis mogen blijven, maar ik vind dat ook een prutband. Aan de andere kant kon ik op dat moment mooi ergens anders kijken.
quote:
Een aantal mooie doch simpele wijzigingen, die het programma voor veel mensen interessanter maakt en vrij weinig aan opzet veranderd:

Korn schrappen, Opeth boeken.
Dropkick Murphys schrappen, Toy Dolls boeken
Franz Ferdinand schrappen, Bloc Party of Kasabian boeken (BP was een dikke hype rond die tijd, waarom dan weer Franz Ferdinand?)
2 a 3 bands uit het britpopgenre schrappen (dat is dus 3 van de 25 ofzo dus dat is niet veel) en Ska P (laatste tour), Me First and the Gimme Gimmes, NOFX, No Use For A Name of Turbonegro boeken.
Fatboy Slim of Basement Jaxx hadden ook gekunt Underworld stond op Sziget. Aantal grote missers naar mijn idee (ipv bijv. het verlepte, allang niet meer hippe The Prodigy)

Verder waren Iggy Pop, Sisters of Mercy en Weezer ook in Europa rond die tijd, dus een van die namen had ook best gekund ipv bijv QOTSA....

Maar goed.. Korn, DKM, FF, QOTSA, allemaal bands die geboekt zijn om hun commerciele waarde en niet vanwege de goeie muziek of nieuwe cd of omdat ze in waren (behalve Franz Ferdinand misschien)
Als we uitgaan van de goede wil en prijs van de artiesten die jij noemt als vervangers dan geef ik je gelijk. Het is echter elk festivals goed recht om een andere koers te kiezen. Stel dat ze hadden gekozen voor de artiesten die jij noemt, dan was jij tevreden geweest, maar hadden anderen weer commentaar gehad. Zo simpel is het dus niet.
Overigens zo lang was die nieuwe cd van QOTSA toch nog niet uit?
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:07:52 #265
113650 maniack28
Dresden Dolls O+
pi_35934044
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef peaceman het volgende:

[..]

Ik drink geen koffie
[..]

En dat is dus puur smaakgebonden. Ik vond veel bands erg goed/leuk die er stonden. Jij niet.
Korn had van mij ook thuis mogen blijven, maar ik vind dat ook een prutband. Aan de andere kant kon ik op dat moment mooi ergens anders kijken.
[..]

Als we uitgaan van de goede wil en prijs van de artiesten die jij noemt als vervangers dan geef ik je gelijk. Het is echter elk festivals goed recht om een andere koers te kiezen. Stel dat ze hadden gekozen voor de artiesten die jij noemt, dan was jij tevreden geweest, maar hadden anderen weer commentaar gehad. Zo simpel is het dus niet.
Overigens zo lang was die nieuwe cd van QOTSA toch nog niet uit?
Sorry, maar Lowlands is en was altijd een vernieuwend festival, waarom komen ze dan met headliners die ofwel over datum zijn ofwel al 10x te zien geweest zijn ofwel vorig jaar al op Lowlands stonden? Dat snap ik niet. De lijn die Lowlands had was juist zo mooi, maar het wordt per jaar steeds minder en dat vind ik jammer.

Maar waarom hadden anderen commentaar gehad? Korn was een totale verassing, niemand had ze gemist, QOTSA heeft er idd nog niet gestaan, dus in die zin ook wel weer logisch. Toy Dolls ipv DKM had iedereen alleen maar beter gevonden, aangezien DKM al 1000x geweest is en Toy Dolls een Last Tour? doet. Maar goed.. we gaan maar weer verder op Pinkpop lijkt me zo

Ik vote voor hardere bands!!!

en nu ben ik ff weg
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:13:47 #266
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35934096
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 10:07 schreef maniack28 het volgende:

[..]

Sorry, maar Lowlands is en was altijd een vernieuwend festival, waarom komen ze dan met headliners die ofwel over datum zijn ofwel al 10x te zien geweest zijn ofwel vorig jaar al op Lowlands stonden? Dat snap ik niet. De lijn die Lowlands had was juist zo mooi, maar het wordt per jaar steeds minder en dat vind ik jammer.

Maar waarom hadden anderen commentaar gehad? Korn was een totale verassing, niemand had ze gemist, QOTSA heeft er idd nog niet gestaan, dus in die zin ook wel weer logisch. Toy Dolls ipv DKM had iedereen alleen maar beter gevonden, aangezien DKM al 1000x geweest is en Toy Dolls een Last Tour? doet. Maar goed.. we gaan maar weer verder op Pinkpop lijkt me zo

Ik vote voor hardere bands!!!

en nu ben ik ff weg
Lowlands heeft blijkbaar tegenwoordig ook zekerheid nodig om te kunnen uitverkopen. Zeker in een economisch minder periode... Anders had je immers ook niet weer FF hoeven te halen.
De bands die je had willen vervangen, mochten van mij ook wegblijven hoor... alleen ik heb al dingen moeten missen doordat er zoveel leuks kwam vorig jaar.

Enfin: Kaartjes zijn besteld

Overigens is het jammer dat een band als Test Icicles niet meer kan komen (zijn uit elkaar), want dat is een band die ook jou wel zou aanspreken...
  zaterdag 11 maart 2006 @ 10:42:30 #267
47781 Jorikjet
Brother from another mother
pi_35934388
dit is uit een interview met Jan Smeets (grote baas van Pinkpop) van de persconferentie in paradiso! Bron: www.graz.nl
Voor mij heel hoopvol en hopen dat hij gelijk heeft!!

''Zelf zou Jan nog graag een Eddie Vedder en zijn vrienden op Pinkpop willen hebben. Jan wist me te vertellen dat er wel al zalen geboekt zijn voor Pearl Jam later deze zomer en dat ik best eens gelijk kan hebben gehad dat ze als headliner voor Reading zijn geboekt... ''
♥ ♥ ♥ ♥ ♥
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 maart 2006 @ 11:07:42 #268
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_35934794
Admiral Freebee op pinkpop.

Gister concert: "zie jullie op PInkpop!"

Kan niet missen
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:19:25 #269
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35935034
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Admiral Freebee op pinkpop.

Gister concert: "zie jullie op PInkpop!"

Kan niet missen
Top!
pi_35935050
Ik heb de kaartjes besteld. Voor de vierde keer op rij ben ik erbij, samen met een vriend van me... erg leuke line-up van veel acts waarvan ik een cd in mijn rek heb staan: Kaiser Chiefs, Placebo, Franz Ferdinand, Hooverphonic, Skin (als Skunk Anansie maar goed), Chilli Peppers, Anouk en de Bloodhound Gang... verder nog wat leuke bands als Tool, Nickelback, Editors en Keane dus dat wordt een hele toffe Pinkpop.

Hoop alleen nog op Jamiroquai, Hard Fi, Interpol, QOTSA en SOAD... en ik bedacht me dat Juanes ook wel eens heel leuk zou kunnen zijn op Pinkpop....
Op maandag voel ik me als Robinson Crusoë: Op zoek naar Vrijdag!
Het leven is als Lucille Werner: het kan raar lopen!
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 maart 2006 @ 11:23:34 #271
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_35935110
In de tent gezellig chillen met Jason Mraz lijkt me ook wel wat
  zaterdag 11 maart 2006 @ 11:24:47 #272
42816 peaceman
Peace Man! ofzo...
pi_35935138
Tom McRae wil ik erg graag in de tent. Optredens van hem zijn simpelweg indrukwekkend goed!
pi_35935158
Heeft er iemand nog wat geruchten voor de laatste gaten in het programma.... Jamiroquai was een groot gerucht maar verder?
  Moderator / FOK!Fotograaf zaterdag 11 maart 2006 @ 11:27:49 #274
132619 crew  D_A
Ben jij van die © ?
pi_35935205
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Heeft er iemand nog wat geruchten voor de laatste gaten in het programma.... Jamiroquai was een groot gerucht maar verder?
The Zutons - Zondag
Admiral Freebee - ONbekend

Verder geruchten:
KT Tunstall
Jamiroquai
AudioBullys
The Streets

En vast nog wel meer maar goed dit zijn namen die duidelijk nog wel een plekje zouden kunnen krijgen.
pi_35935218
quote:
Op zaterdag 11 maart 2006 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:

[..]

The Zutons - Zondag
Admiral Freebee - ONbekend

Verder geruchten:
KT Tunstall
Jamiroquai
AudioBullys
The Streets

En vast nog wel meer maar goed dit zijn namen die duidelijk nog wel een plekje zouden kunnen krijgen.
KT Tunstall zou ook erg gaaf zijn ja
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')