Bloodhound Gang hardquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:18 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Alter Bridge, Nickelback, Soulfly, Bloodhound Gang
Ik denk niet dat dat het geval isquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:10 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik denk dat jij jezelf overschat en de organisatie onderschat
[..]
En dan zullen ook mensen net zoals jij nu (en anderen natuurlijk) zo reageren over wat er allemaal niet goed is.....![]()
Het gaat niet alleen over de onderwerpen bij Emoquote:Op zaterdag 11 maart 2006 00:06 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ah dan was het dus een algemeen kritiek voor festivals![]()
[..]
Past Kashmir daar niet in dan? Zijn trouwens erg veel bands die over die onderwerpen zingen...
[..]
Zo soft zijn Soulfly en Alter Bridge toch niet? Daarnaast: niet alles is al bekend he.... Nog acht plekjes...
Dus jij denkt wel dat je een festival kan organiseren en dat niemand dan op- en aanmerkingen heeft?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 08:41 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Ik denk niet dat dat het geval isIk denk namelijk dat het veel beter kan, je moet gewoon rekening houden met verschillende dingen
Moeten er persé dan grote namen bijkomen? als er van de 8 nog 4 leuke bandjes bijkomen (dit is natuurlijk smaakgebonden per persoon) dan is dat toch ook prima? Of verwachten mensen hier dat er nog even 8 toppers gehaald worden?quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:02 schreef koenimex het volgende:
Maar veel echt grote namen komen er niet meer bij denk ik, of wel?
Kay.. ik maak een deze dagen een nieuw Lowlands 2005 programma bekend, aan de hand van de bands die in diezelfde periode ook tourden + bands die ook al op Lowlands stonden. Kijken wat jij (en anderen) er van vinden ivm wat er nu op Lowlands stond. (de meesten zullen het wel bout vinden, want ik ga een deel van het overschot aan Britpop verwijderenquote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:19 schreef peaceman het volgende:
[..]
Dus jij denkt wel dat je een festival kan organiseren en dat niemand dan op- en aanmerkingen heeft?![]()
En jij denkt dat festivals nu niet rekening houden met verschillende dingen..![]()
Nogmaals: Overschatting van jezelf en onderschatting van festivalorganisaties in het algemeen!
ook hier maak je een denkfout.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:29 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Kay.. ik maak een deze dagen een nieuw Lowlands 2005 programma bekend, aan de hand van de bands die in diezelfde periode ook tourden + bands die ook al op Lowlands stonden. Kijken wat jij (en anderen) er van vinden ivm wat er nu op Lowlands stond. (de meesten zullen het wel bout vinden, want ik ga een deel van het overschot aan Britpop verwijderenmaar dat is niet meer dan logisch, aangezien de balans totaal zoek was
)
quote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:40 schreef peaceman het volgende:
[..]
ook hier maak je een denkfout.Dat die bands op dat moment op tournee waren, wil nog niet zeggen of de bands die je nu gaat toevoegen ook wilden/konden komen of (en dat is ook erg belangrijk) misschien wilden ze meer geld dat lowlands kon/wilde bieden.
Gek genoeg geef je nu aan dat je al verwacht dat veel mensen dat bout zullen vinden, maar eerder ontkende je nog dat mensen de line-up niet goed zouden vinden....![]()
Ik drink geen koffiequote:Op zaterdag 11 maart 2006 09:51 schreef maniack28 het volgende:
[..]Stop eens met dissen
Jij bent veels te vroeg opgestaan? Hoeveel koppen koffie heb je al op?
En dat is dus puur smaakgebonden. Ik vond veel bands erg goed/leuk die er stonden. Jij niet.quote:Anyway.. daar heb je gelijk in, maar het waren er zoveel die er hadden kunnen staan en zoveel die er niet hadden moeten staan.
Als we uitgaan van de goede wil en prijs van de artiesten die jij noemt als vervangers dan geef ik je gelijk. Het is echter elk festivals goed recht om een andere koers te kiezen. Stel dat ze hadden gekozen voor de artiesten die jij noemt, dan was jij tevreden geweest, maar hadden anderen weer commentaar gehad. Zo simpel is het dus niet.quote:Een aantal mooie doch simpele wijzigingen, die het programma voor veel mensen interessanter maakt en vrij weinig aan opzet veranderd:
Korn schrappen, Opeth boeken.
Dropkick Murphys schrappen, Toy Dolls boeken
Franz Ferdinand schrappen, Bloc Party of Kasabian boeken (BP was een dikke hype rond die tijd, waarom dan weer Franz Ferdinand?)
2 a 3 bands uit het britpopgenre schrappen (dat is dus 3 van de 25 ofzodus dat is niet veel) en Ska P (laatste tour), Me First and the Gimme Gimmes, NOFX, No Use For A Name of Turbonegro boeken.
Fatboy Slim of Basement Jaxx hadden ook gekuntUnderworld stond op Sziget. Aantal grote missers naar mijn idee (ipv bijv. het verlepte, allang niet meer hippe The Prodigy)
Verder waren Iggy Pop, Sisters of Mercy en Weezer ook in Europa rond die tijd, dus een van die namen had ook best gekund ipv bijv QOTSA....
Maar goed.. Korn, DKM, FF, QOTSA, allemaal bands die geboekt zijn om hun commerciele waarde en niet vanwege de goeie muziek of nieuwe cd of omdat ze in waren (behalve Franz Ferdinand misschien)
Sorry, maar Lowlands is en was altijd een vernieuwend festival, waarom komen ze dan met headliners die ofwel over datum zijn ofwel al 10x te zien geweest zijn ofwel vorig jaar al op Lowlands stonden? Dat snap ik niet. De lijn die Lowlands had was juist zo mooi, maar het wordt per jaar steeds minder en dat vind ik jammer.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:00 schreef peaceman het volgende:
[..]
Ik drink geen koffie![]()
[..]
En dat is dus puur smaakgebonden. Ik vond veel bands erg goed/leuk die er stonden. Jij niet.
Korn had van mij ook thuis mogen blijven, maar ik vind dat ook een prutband. Aan de andere kant kon ik op dat moment mooi ergens anders kijken.![]()
[..]
Als we uitgaan van de goede wil en prijs van de artiesten die jij noemt als vervangers dan geef ik je gelijk. Het is echter elk festivals goed recht om een andere koers te kiezen. Stel dat ze hadden gekozen voor de artiesten die jij noemt, dan was jij tevreden geweest, maar hadden anderen weer commentaar gehad. Zo simpel is het dus niet.
Overigens zo lang was die nieuwe cd van QOTSA toch nog niet uit?
Lowlands heeft blijkbaar tegenwoordig ook zekerheid nodig om te kunnen uitverkopen. Zeker in een economisch minder periode... Anders had je immers ook niet weer FF hoeven te halen.quote:Op zaterdag 11 maart 2006 10:07 schreef maniack28 het volgende:
[..]
Sorry, maar Lowlands is en was altijd een vernieuwend festival, waarom komen ze dan met headliners die ofwel over datum zijn ofwel al 10x te zien geweest zijn ofwel vorig jaar al op Lowlands stonden? Dat snap ik niet. De lijn die Lowlands had was juist zo mooi, maar het wordt per jaar steeds minder en dat vind ik jammer.
Maar waarom hadden anderen commentaar gehad? Korn was een totale verassing, niemand had ze gemist, QOTSA heeft er idd nog niet gestaan, dus in die zin ook wel weer logisch. Toy Dolls ipv DKM had iedereen alleen maar beter gevonden, aangezien DKM al 1000x geweest is en Toy Dolls een Last Tour? doet. Maar goed.. we gaan maar weer verder op Pinkpop lijkt me zo
Ik vote voor hardere bands!!!
en nu ben ik ff weg
Top!quote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:07 schreef Dark_Angelus het volgende:
Admiral Freebee op pinkpop.
Gister concert: "zie jullie op PInkpop!"
Kan niet missen
The Zutons - Zondagquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:25 schreef TheVulture het volgende:
Heeft er iemand nog wat geruchten voor de laatste gaten in het programma.... Jamiroquai was een groot gerucht maar verder?
KT Tunstall zou ook erg gaaf zijn jaquote:Op zaterdag 11 maart 2006 11:27 schreef Dark_Angelus het volgende:
[..]
The Zutons - Zondag
Admiral Freebee - ONbekend
Verder geruchten:
KT Tunstall
Jamiroquai
AudioBullys
The Streets
En vast nog wel meer maar goed dit zijn namen die duidelijk nog wel een plekje zouden kunnen krijgen.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |