abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 04:07:01 #126
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35731811
Wachtwoorden en logins

Girotel……
647301


Casema wachtwoord: 25xzRGz

Postbank: wachtwoord gijsbert01


Staat geen gebruikersnaam bij, dus ik laat de wachtwoorden maar staan
Asjemenou
  zondag 5 maart 2006 @ 04:44:23 #127
52493 Prowl
IMAGE GOES HERE
pi_35731994
Dit ga je niet menen!

Ik heb zojuist alle documenten gedownload van mijn oude werkgever.
Deze hield alle bedrijfsdocumenten altijd bij op zijn pentium 2 laptop die 5 jaar geleden al gaar was!

Er staat helaas niks over mij in maar wel wat leuke dingen over ex-collega's
Ook de belastingaangifte voor 2005 is al klaar zie ik
Vi är Borg. Motstånd är meningslöst. Ni kommer att bli assimilerade!!
  zondag 5 maart 2006 @ 04:56:42 #128
39297 Tichelaar
4 8 15 16 23 42
pi_35732062
quote:
Op zondag 5 maart 2006 04:44 schreef Prowl het volgende:
Dit ga je niet menen!

Ik heb zojuist alle documenten gedownload van mijn oude werkgever.
Deze hield alle bedrijfsdocumenten altijd bij op zijn pentium 2 laptop die 5 jaar geleden al gaar was!

Er staat helaas niks over mij in maar wel wat leuke dingen over ex-collega's
Ook de belastingaangifte voor 2005 is al klaar zie ik
Dat kan, ik zag de pron op de PC van m'n zus gisteren al bij toeval
Asjemenou
  zondag 5 maart 2006 @ 11:06:40 #129
140904 MLF
Unazukin
pi_35733874
O***:
Terug koppeling Randstad.
D*** O***:
goede vent, wist toen niet wat hij wilde.
Als hij destijds een gerichter focus had gehad, dan zou hij hebben kunnen instromen als adviseur.
Moet een behoorlijke ontwikkeling hebben doorgemaakt om horizontaal door te kunnen stromen naar Account Manager

Rayon manager:
interessant
willen gesprek met O*** aan


Baan: Account Manager
Het sales team (2 personen) is volledig commercieel belast met vermarkten van de volledige portfolio van Randstad, behalve Interim opdrachten en reīntegratie trajecten.

Tijdens eerste gesprek bij klant een goede inschatting kunnen maken van de situatie en een advies kunnen geven hoe Randstad de problemen bij de klant zou oplossen. Gesprekspartners zitten in het management/directies van organisaties.

Proces gaat van dienstverlening naar uitvoering naar advies: hoe verwoord je bepaalde zaken in het sociale plan, hr deel etc.
Steeds meer naar integrale oplossingen, trajecten worden steeds complexer.

Grens tussen AM en consultant vervaagt. Consultancy skills worden steeds belangrijker.
AM inhoudelijk serieuze gesprekspartner.
Bijzonder vrije functie.

S*** G*** doet nog wel begeleiding MD traject bij ministerie van Defensie. Personal coaching, maar dat is incidenteel.


Naast deze functie zijn er ook vacatures voor adviseurs.


Zonder te reffen noemt O*** voor de AM functie: M*** S***. Werkt ook bij Van D***, 033 46***.
2e helft 50. erg goede dame, goed in commerciële leads, netwerken, contacten, uitbouwen tot opdrachten, geen keiharde acquisiteur.
15/11/05 gebeld met marga. Klinkt heel goed. Situatie uitgelegd. Is i in gesprek i.v.m. de organisatie Randstad. Heeft moeite met het management van Van D***. Vervult deze functie bij huidige werkgever. Zij mailt mij na het weekend haar CV. ik heb ondertussen bij S*** G*** een naamcheck uitgezet. Zij kent de naam van S***.. haar dochter werkt bij Randstad Call Select. Dacht dat via haar de lead kwam.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:12:14 #130
140904 MLF
Unazukin
pi_35733965
DUBAI CONFEX TO FOCUS ON TERRORIST AND SECURITY THREATS TO MID EAST AIR AND SEA PORTS

Release date: January 10, 2004
Terrorist and other security threats to the Middle East aviation and maritime sectors will be examined at APTS Middle East, the region’s only integrated conference and exhibition to focus exclusively on the key challenges facing airport, port and transport terminals, to be held in Dubai.

The inaugural event, that will take place at the Grand Hyatt, Dubai, from March 14-15, 2005, will bring together world renowned regional and international security experts to discuss key issues impacting on transportation security.

The latest developments in aviation and maritime security in the Middle East including strategies in policing ports, airports and checkpoints; counter-terrorism strategies; effective security management in high volume terminals; regional security coordination; best practices in combating new threats and the use of biometrics to identify security threats, will be addressed.

APTS Middle East will take place at a time when GCC governments are spending US $11.792 billion on expanding and upgrading their airports to meet the demand from rapidly rising populations and increased business and tourism traffic.

Dubai is leading the way with an ambitious US $4.5bn programme that will reinforce its status as one of the world’s leading aviation hubs and increase airport capacity to more than 30 million passengers by 2020. Qatar will spend US $1.6bn on expanding its airport, including a new 70,000 square metre terminal, and Saudi Arabia has embarked on a US $1.5bn project at Jeddah’s King Abdulaziz Airport that will enable it to handle 21 million passengers by 2010.

Abu Dhabi is spending US $600 million on airport development plans; Ajman plans to spend US $800m putting Ajman International Airport firmly on the aviation map; Bahrain has launched a US $815m project to develop and upgrade its airport facilities and Oman has allocated US $300m to implement projects aimed at raising Seeb International Airport’s capacity from 2.5 million to 6.5 million passengers per year.
APTS Middle East - 2

And Kuwait has set aside US $300 million for the Kuwait Airspace System Plan (KASP) that calls for the purchase of sophisticated aviation equipment, including communications, radar, air traffic management and weather data processing systems.

“APTS Middle East will enhance and support the work being done by government security agencies and the police throughout the Middle East to combat the emerging threats to regional security,” said David Wood, Managing Director, International Business Events (IBE), organisers of the conference and exhibition.

“The two high level conference streams, running alongside the exhibition, will analyse the threats to aviation and maritime security with a focus on policy, innovation, and best practice.

“The meeting of minds is likely to spark lively debate on current security issues, between participants from different parts of the industry and different parts of the world.”

Among the regional speakers at the event will be Sultan Ahmed bin Sulayem, Executive Chairman, Dubai Ports Authority; Maj Gen Dhahi Khalfan, Commander in Chief, Dubai Police; Dr Abdulla Al Hashimi, Senior Vice President, Emirates Group Security and Colonel Ahmed bin Thani, Director General, Department of Ports and Airports Security, Dubai Police.

International speakers will include Jalal Haidar, Regional Officer - Aviation Security, Middle East and Africa, International Civil Aviation Organisation (ICAO); Denis Marie, General Manager, Singapore Airport Terminal Services (SATS) Security Services; Jean Trestour, Acting Director, Transportation Security Directorate J, European Commission; Howard Eng, Airport Management Director, Airport Authority, Hong Kong and Niki Tompkinson, Director of Transport Security, Department of Transport, United Kingdom.


APTS Middle East - 3

According to Maurice Flanagan, Vice Chairman and Group President, Emirates, said APTS Middle East will provide “a much needed forum bringing together leading professionals from the Middle East region concerned with ensuring the highest levels of aviation security.”

Anwar Ahmed Wajdi, Executive Director - Commercial, Dubai Ports Authority believes the conference and exhibition “will be a very valuable forum for the exchange of ideas and best practice and to showcase products and services that will continually enhance maritime security in the region.”

And Anita Mehra Homayoun, Director Marketing and Corporate Communications Directorate, Dubai Civil Aviation Authority, said APTS Middle East “will provide a timely focus on the security issues facing the Gulf’s airports and ports.”

In addition to the two conference streams, one focusing on aviation and the other on maritime security, the event will also include workshops on Security Risk Management; Practicalities of Policing Airports and Ports; Regional Cooperation and Partnership and how to identify non-traditional concealed weapons. A number of case studies will also be presented.

The main supporters of APTS Middle East are the Dubai Department of Civil Aviation, Government of Dubai and Dubai Ports Authority. Other supporters include the International Civil Aviation Organisation (ICAO); Arab Air Carriers Organisation (AACO); Dubai Shipping Agents Association (DSAA); UK Trade and Investment; Royal Aeronautical Society, UK; British Airports Group, Ports, and Terminals Group, UK.; L3 Communications; Rapiscan and LG.

ends


Notes for the Editor
International Business Events (IBE), along with its sister company International Heli Trade (IHT), is a dedicated conference and exhibition organising business. The portfolio comprises 12 events across three sectors - Advanced Security, Architecture, Design and Construction, and Aerospace and Aviation.

Among the events organised by the companies are Airport, Port and Terminal Security Europe; Aviation and Maritime Security Asia; Event and Venue Security Europe; Oil and Gas Security Europe; Cityscape, London; Ecobuild, London, International Heli Trade, Geneva; Emergency Response Helicopter Conference, Geneva, Airborne Response, Oxford and Fly Monaco!, Monaco.

The company is based in Richmond upon Thames, UK and has a staff which includes some of the most experienced individuals in the event management industry who have launched and managed successful events in the UK and elsewhere.

David Wood has been in the exhibition and conference industry for over 10 years. He has previously been Managing Director of Reed Exhibitions, in the UK and Regional Managing Director for the Institute for International Research (IIR), managing a variety of publishing, conference and training businesses in Europe, in addition to exhibition businesses in New York, Monaco, London, Dubai, Singapore and Manila.

For further information: M*** W***, MCS/Action,
Tel +971 4 *****; Fax +971 4 3*******.
Email: *******@actionprgroup.com

Visit APTS Middle East online at: www.apts.expo.com/ME
  zondag 5 maart 2006 @ 11:15:49 #131
140904 MLF
Unazukin
pi_35734027
Emirates SkyCargo Builds Blueprint for Flexible Fleet

Adds frequency to New York and Shanghai

Emirates SkyCargo’s recent order for eight Boeing 777-200F freighters will provide the cargo division with an agile fleet mix to service short and long-haul routes as well as low and high-density markets. And while doing so, its belly-hold capacity to New York has been doubled with the recent launch of Emirates' double-daily service, and has likewise pumped up its payload capacity to Shanghai by 50 percent with the addition of a fifth and sixth frequency to the city of a Boeing 747-400F.

The Boeing 777-200F will have a range of approximately 5,000 nautical miles with a full payload, which ensures that Emirates SkyCargo can deploy the aircraft without technical stops to the farthest corners of Europe, Africa and Asia; and with one stop to the Western coasts of North and South America.

The freighter is designed to carry 103 tonnes of cargo payload, including outsized shipments, with a maximum take-off weight of 348 tonnes. It has the capacity to accommodate 27 pallets in the upper and 10 pallets in the lower deck and will feature temperature-controlled zones, ideal for commodities such as perishables and pharmaceuticals.

The freighters, which will enter the fleet from 2009, are expected to service the strong growth in the cargo industry over the next few years. Besides fleet flexibility, these freighters will significantly expand Emirates SkyCargo’s capacity and cater to its customers’ growing as well as changing needs.

The Boeing 777-200Fs will be part of a fleet that currently includes five 747-400Fs, one 747-200F and one Airbus A310F; and by end-December will see the addition of two more A310Fs. The two A380Fs on order are expected to enter the fleet from 2009. By 2012, Emirates SkyCargo’s fleet size will have grown to include around 20 freighters.

“Our order for the Boeing 777-200Fs is backed by a strong yet flexible business plan, which is based on our forecasted growth and expansion globally. As its A380s and other longer range passenger aircraft enter the Emirates fleet, our new freighters will serve to offset the constraint on belly-hold payloads. The freighters along with wide-bodied passenger aircraft will rationalize our fleet and capacity,” Ram Menen, Emirates’ Senior Vice President Cargo said.

“The right fleet mix will open up more opportunities worldwide, helping Emirates SkyCargo to create a truly global service network. In the coming years, the massive developments in Dubai, which is placed quite literally at the centre on the world map, will lead to a phenomenal growth in origin-destination cargo. And as the cargo carrier based in Dubai, we are definitely looking to leverage our presence here. Our core competency of creating global distribution networks will come into play, and by creating the right capacity we will be in a position to serve the world from Dubai,” he added.

Emirates new double-daily service to New York will pump up Emirates SkyCargo's capacity from 330 tonnes to 435 tonnes, an increase of more than 30 per cent. Emirates SkyCargo also serves the city with twice-weekly Boeing 747 freighter services offering a total capacity of 225 tonnes; and belly-hold capacity in the double-daily Airbus A340-500 aircraft that has a capacity of 15 tonnes.

The new service is expected to considerably boost Emirates SkyCargo's transport of time-sensitive consignments to New York. The night flight from Dubai allows the cargo division to carry mail, parcels and courier packages from integrators and post offices at the end of the working day from around its route network in the Middle East, Indian subcontinent, Far East, Australasia and Africa. The flight arrives in New York in the morning, the shipments ready for onward delivery to companies and customers on the same day.

"New York is an extremely important destination for Emirates SkyCargo as currently it is our sole gateway into North America, the largest consumer economy in the world. The new service is critical as we are witnessing a strengthening of the U.S. dollar and an economic recovery, which will boost exports to the country even further,” said Peter Sedgley, Emirates' Vice President Cargo Commercial Operations.

"The early morning departure of our new daily service and our vast network mean that we are perfectly placed to better service customers for our range of Priority and time-sensitive products. Our well-timed connections ensure smooth deliveries across our vast global network," he added.

On the other hand, Emirates SkyCargo has ramped up its freighter services to the economic powerhouse China, and strengthened its freighter fleet with larger capacity.

Emirates SkyCargo is pumping up its payload capacity to Shanghai by 50 per cent, adding a fifth and sixth frequency to the city with a Boeing 747-400F, to cope with the demands made by the country's high-growth economy. The cargo division also offers an extensive network of scheduled trucking services in China, providing customers the speed of air transport as well as the convenience of local collection and delivery.

'Made in China' labels continue to dominate world markets, and the new flights are helping Emirates SkyCargo further the country's trade with the rest of the world - exporting electronics, garments and consumer goods in the main, while importing machinery, equipment, spares, chemicals and auto components.

To better support its worldwide expansion plans and ease capacity constraints, Emirates SkyCargo has replaced one of its two Boeing 747-200Fs with a 747-400F, which offers 120 tonnes of capacity - 15 tonnes more than the -200F.

"China is a key route for Emirates SkyCargo as the country has a strategic trade partnership with the UAE, valued at US$2 billion in 2004. What's more, the gigantic Dragon Mart in Dubai is the largest trading hub for products from China outside its mainland,” said Hiran Perera, Emirates' Vice President Cargo - Freighters.

"We transport Chinese goods to Dubai and worldwide, especially to South Africa, Uganda, Turkey, Germany, and other countries in the Middle East such as Saudi Arabia. We are confident that our new freighter services will help alleviate capacity constraints on this key trade route for the rest of the world. The introduction of a Boeing 747-400F to replace one of our -200Fs is timely, as it helps us to counter our current capacity crunch."

Emirates SkyCargo also offers belly-hold services in its daily passenger flights to Shanghai, operated by an Airbus A340-300 offering 13 tonnes of payload capacity. Combined with 14 passenger services and 10 Boeing 747 freighter flights to Hong Kong, Emirates SkyCargo now offers in excess of 2,000 tonnes of capacity every week to and from China.

In February 2006, Emirates SkyCargo will launch daily belly-hold services to Beijing in the airline's passenger aircraft.

Photo caption:
Emirates SkyCargo's Boeing 747-400F serves Shanghai six times a week.

EMIRATES SKYCARGO UNVEILS NEW WEBSITE
www.skycargo.com <http://www.skycargo.com/> integrates SkyChain; Offers New Features, Design & Content

DUBAI, UAE, 4th September 2004 - Emirates SkyCargo has launched a brand new customer-centric website that integrates SkyChain, sports a fresh look bustling with exciting features, and has a shorter web address.

Users can access the new website www.skycargo.com <http://www.skycargo.com/>, which represents a small but significant name change with the hyphen snipped off the previous web address www.sky-cargo.com <http://www.sky-cargo.com/>.

From the homepage, registered customers can directly and conveniently use SkyChain, Emirates SkyCargo's one stop web shop, to check flight schedules and cargo capacity, use Quick Track to electronically follow a shipment's journey, print barcode labels and communicate with all the stakeholders on a shipment's logistics chain.

A nifty new feature on the website is the Price Quote, which offers all customers an instant estimate for air freighting shipments based on origin-destination and weight-volume factors.

The homepage also hosts information on Emirates SkyCargo's range of products and solutions, its latest corporate news and fuel index. Users can download an attractive and useful free screensaver that displays the local time in major cities. In the coming months, the site will also prominently display special offers and promotions, which will benefit users around its network that now spans 77 destinations in 54 countries.

Visitors to the www.skycargo.com <http://www.skycargo.com/> can access the media site to view both the latest and its archived news articles, newsletters, photos and even a virtual tour of the Emirates SkyCargo Centre. The website is also a gateway to interesting local and international websites and links.

Prakash Nair, Emirates' Manager Network Cargo Sales Development said: "Our new website is a strategic tool in our phased implementation of customer-focussed solutions and now represents our brand name better. Its design and development was based on customer feedback and on our own research to address their evolving needs."

He added: "Besides a bright look and feel, the website offers customers speed, convenience, transparency, and empowers them with the latest information and communication tools. The new website prepares the groundwork for our new generation cargo system that will be rolled out in 2006."

www.skycargo.com <http://www.skycargo.com/> integrates all the features of both the previous websites - the information site on Emirates SkyCargo and transactional SkyChain - to create a single, unified portal. Registration is simple and free, and users trying to access any of the former websites will be automatically rerouted to the new website.

Emirates SkyCargo's SkyChain module continues its strong showing with transactions increasing by more than 65 per cent since last year. The cargo division has launched its new website fast on the heels of introducing a whole new range of products and solutions.

Photo caption:
The feature-packed homepage of www.skycargo.com <http://www.skycargo.com/>

EMIRATES SKYCARGO TRANSPORTS MALTA BUILT
AC CARS TO NEW YORK

DUBAI, UAE, 3rd September 2005 - Emirates SkyCargo has been entrusted by BAS Ltd, exclusive agents for DHL Danzas Air & Ocean, to transfer two Malta-built AC MKV cars to New York, via Dubai.

In business since 1901, AC is the oldest British car manufacturing brand, which gained widespread popularity in the 1960s after the production of its original AC Cobra.

Alan Lubinsky, AC Cars Chairman and CEO said: "This new series AC MKV is in essence a modern recreation of the original AC Cobra. The car is constructed out of modern carbon fibre and has 345bhp engine supplied by Ford Racing of USA. It will soon be launched in Europe and the Middle East, and was seen at Emirates SkyCargo's hub in Dubai."

From Malta the cars were transported in Emirates' Boeing 777, while from Dubai the cars made their way to New York in its Boeing 747F, highlighting the smooth functioning and flexibility of the cargo division's services to its customers using a combination of belly-hold and freighter operations.

"AC Cars join an increasing number of local customers who are entrusting Emirates SkyCargo with their high-value as well as unusual shipments. Customers are aware that Emirates SkyCargo has become a market leader by placing innovation, flexibility and personal service at the heart of its operational philosophy. We have always focussed on a commitment to deliver as promised," said Mr L*** A. B***, Operations Director, at Emirates SkyCargo's GSA in Malta.

He explained that Malta has shown a steady increase in tonnage every year since Emirates began its operations to the country in 1998. "This year, Emirates SkyCargo has facilitated significant growth in exports from Malta," said Mr Bonello. "Our customers are delighted with SkyChain, our one-stop web shop which enables them to obtain information as well as transact business online."

Emirates SkyCargo, the award-winning airfreight division of the airline, is at present offering a weekly capacity of 40 tonnes of cargo in each direction between Malta and Dubai, the commercial hub of the Middle East. Emirates serves Malta thrice weekly, every Tuesday, Thursday, and Sunday.

P*** F*** S***, Emirates' District Manager in Malta, said: "Emirates SkyCargo has quickly built a reputation in the aviation industry and in Malta for leading the cargo sector in innovation, flexibility and service. From 1st October 2005, Emirates will fly from Malta to Dubai four times weekly via Larnaca, Cyprus, using an Airbus A330-200 with a freight capacity of 13 tons each way."

From Malta, Emirates SkyCargo mainly transports semi-conductors, tuna fish, poultry vaccines, CCTVs equipment, printed matter, heavy drilling equipment and personal effects. On the other hand, it helps to meet the Maltese demand for shipments of textiles; electrical components; fresh vegetables and fresh fish for specialised outlets; as well as tropical fish.

This year Emirates SkyCargo has won a clutch of awards: 'Air Cargo Carrier of the Year' from IFW, UK (2nd year running); 'Best Air Cargo Carrier - Middle East' from Cargo News Asia (3rd year running); and 'Best Cargo Airline to the Middle East' (17th year running), 'Best Cargo Airline to the Indian subcontinent' (8th year) and 'Best cargo airline to the Far East' (2nd time) from Air Cargo News.

Contact:
S*** K***, Corporate Communications,
Tel: (+9714) 2***, Mob: (+97150) ***;
email: ***@emirates.com <mailto:*****@emirates.com>, visit: www.emirates.com <http://www.emirates.com/>

About Emirates SkyCargo:
Emirates' 83-strong fleet, which includes 76 wide-bodied passenger jets and seven freighters (five 747-400Fs, one 747-200F and one A310F) is one of the youngest in the skies. Emirates SkyCargo now serves 77 destinations in 54 countries in Europe, North America, Middle East, Africa, the Indian subcontinent and the Far East.

It moved 838,400 tonnes of freight in 2004-05 - an increase of 27 per cent over the previous year - while the division's revenue grew by 42 per cent to Dhs 3.4 billion (US $940 million), accounting for a record 21 per cent of the airline's operating revenue.

This year, Emirates SkyCargo already has won a clutch of major cargo awards including: ‘Air Cargo Carrier of the Year’ from International Freighting Weekly, UK (2nd year running); ‘Best Air Cargo Carrier - Middle East’ from Cargo News Asia (3rd year running); and ‘Best Cargo Airline to the Middle East’ (17th year running), ‘Best Cargo Airline to the Indian subcontinent’ (8th year) and ‘Best Cargo Airline to the Far East’ (2nd year) from Air Cargo News.



Photo caption:
On its way to New York: a Malta-built AC MKV being loaded onto Emirates Boeing 777 aircraft before taking-off from Malta International Airport to Dubai.
  zondag 5 maart 2006 @ 11:26:06 #132
140904 MLF
Unazukin
pi_35734170
COLLECTIONS DEPARTMENT
Citibank - Philippines

To whom it may concern,

This is Albert dela Cruz Alba, Citibank Mastercard, Visa and Shell-Mastercard cardholder.

Please be advised that my accounts:

Citibank Mastercard: 5***-3***-7***-2***,
Citibank Visa: 4***-7***-7***-2*** and
Citibank Shell Mastercard: 5***-3***-8***-8***

Will be settled at the soonest time possible. I am currently out of town, In Dubai, UAE to be precise, and am currently experiencing some difficulties coordinating and sending money to the Philippines at the moment. However, rest assured that I have NO, I repeat, have No intentions whatsoever of running away or absconding on my obligations to your company in relation to my credit card dues.

Hopefully, by August, I will be resuming partial payments to all these three accounts but cannot pay the full exact current amount due.

If you may have any inquiries, please feel free to contact me through my mobile phone here in Dubai at: +97150-******. I had been calling and making long distance calls to +632-****** but am only getting replies from an automated answering machine or from a voice box message from a certain Elaine but whose voice box message is full. Just to show you that I am truly exerting effort to have these matters settled once and for all. Don’t panic please.

Thank you very much.

Yours truly,


A*** C. A***
  zondag 5 maart 2006 @ 11:43:29 #133
140904 MLF
Unazukin
pi_35734512
ik heb me een zooi privé naaktfoto's oeps
  zondag 5 maart 2006 @ 12:06:42 #134
140904 MLF
Unazukin
pi_35735110
1. The 3 Ferraro boys arive at McDonald’s in Spagna Square.

2. “What do you want to eat, Lucio? A cheeseburger?”
“No, I don’t like cheese.”

3. “A filet-o-fish?”
“No papa, I don’t like fish.”

4. “Chicken Nuggets?”
“No, I don’t like chicken. I want a Big Mac and French fries.

5. “And you, what do you want Francesco?”
“I want a chicken sandwhich, and a large French fry.

6. “Get a salad mister! And if you don’t finish your salad you cannot eat your French fries.”

7. “Find an empty table children.”
“Here is a booster seat for Lucio!”
“Smart aleck!”

8. “There is a lot of people at McDonald’s today…There are no empty talbes.

9. “Yum! Delicious!”
“Very good!”

10. “Papa, why are you taking my French fries. Francesco didn’t finish his salad. Why don’t you take his?”

11. “This Tronky is very good.”
“I don’t understand how you can eat those right now!”

12. “Throw away your trash.”

13. The morning after. At home.
“Good morning boys. What are we eating for breakfast this morning?”

14. “Rice Krispies. They are very good.”

15. “Ah, the usual American stuff. Why can’t you eat an Italian breakfast?”
“Look papa, the rice is Italian.”

16. “There is a new restaurant that has all Italian breakfast. Why don’t we eat there?”
“Great idea, lets go boys.”
17. “Darn! A McDonald’s as usual.”
18. “Finally we’re eating all Italian, right papa?” “Smart Aleck!”
  zondag 5 maart 2006 @ 12:07:19 #135
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35735124
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef MLF het volgende:
ik heb me een zooi privé naaktfoto's oeps
keyword? Ik heb er trouwens ook een hoop
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 5 maart 2006 @ 12:17:11 #136
140904 MLF
Unazukin
pi_35735383
Vakantie
Een klassieke dooddoener: leerkrachten zouden geen reden tot klagen hebben, al was het alleen maar omwille van de vele vakantiedagen. Dit is een slag onder de gordel. De zomervakantie is vanaf het begin om economische redenen twee maanden lang gemaakt en nooit om pedagogische redenen. Pedagogisch is er eerder iets voor te zeggen om het schooljaar juist uit te smeren in de tijd. Les op zaterdagvoormiddag is indertijd om begrijpelijke redenen afgeschaft. De beslissing om die lestijd te verdelen over vier andere weekdagen betekende voor de leerlingen echter een merkelijke verzwaring van de schooldag. Waarom is die lestijd toen niet naar juli verschoven? Zeker niet uit medelijden met de leerkrachten!
Wat mij betreft: ik ben bereid om elf maanden lang veertig uren per week op school door te brengen en dan naar huis te gaan zķnder mijn boekentas. 's Avonds vrij, zoals zovele werknemers. Moest ik daar vanaf vandaag mee beginnen, dan zou wel ongeveer 20 procent van het werk dat ik nu doe, niet gebeuren. Mijn werkweek telt ongeveer 50 uren. Géén lesuren, wel uren van volle 60 minuten. Ik ben geen uitzondering. De tijdsafbakening van het leraarsambt is heel flexibel. Omdat leerkrachten niet geneigd zijn om gauw Ģneeģ te zeggen, leidt dat er al te vaak toe dat we ruim boven de veertig uren per week met de school of de leerlingen bezig zijn.
http://www.klasse.be/archieven/archieven.taf?actie=detail&nr=6994

Een betere spreiding van schoolvakanties kan voorkomen dat leerlingen van buitenlandse afkomst elk jaar in de grote zomervakantie weer een taalachterstand oplopen. Dat heeft inspecteur-generaal K. Kervezee van de Onderwijsinspectie zondag gezegd in het televisieprogramma Buitenhof.
Scholen zien vaak bij hun leerlingen van buitenlandse afkomst de taalvaardigheid teruglopen na een vakantie van 6 tot 8 weken. Dit komt doordat de kinderen in die periode nauwelijks Nederlands spreken. Het zou om die reden dan ook goed zijn om de zomervakantie wat korter te maken, aldus Kervezee.
De kerstvakantie zou dan bijvoorbeeld wat langer kunnen, omdat dan veel leerlingen klagen dat ze moe zijn.
Kortere zomervakantie beter voor allochtonen
  zondag 5 maart 2006 @ 12:18:32 #137
140904 MLF
Unazukin
pi_35735417
quote:
Op zondag 5 maart 2006 12:07 schreef JosvG het volgende:

[..]

keyword? Ik heb er trouwens ook een hoop
als je lime wire hebt kun je de optie bladeren host indrukken, dan krijg je meteen alles van de pc van 1 persoon
maakt niet uit welk keywoord
  zondag 5 maart 2006 @ 13:54:00 #138
140904 MLF
Unazukin
pi_35738783
quote:
http://www.hotmail.com/
*******@hotmail.com
*******
deze meneer heb ik via zijn eigen mail een mail gestuurd en gewaarschuwd.
ondanks dat ie sinds dec zijn mail niet meer had gelezen
  zondag 5 maart 2006 @ 14:15:46 #139
134184 WEST
AFC AJAX 4 EVER
pi_35739653
quote:
Op zondag 5 maart 2006 11:43 schreef MLF het volgende:
ik heb me een zooi privé naaktfoto's oeps
ja vrouwen die hun geslachtsdeel wel heel erg in beeld brengen
Find your guiding inspiration. In a place where dreams are made
With a lifetime's preparation. It’s no time to be afraid
Put our differences behind us. While we shine like the sun
See what we've all become. Together we are one
pi_35740021
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef WEST het volgende:

[..]

ja vrouwen die hun geslachtsdeel wel heel erg in beeld brengen
of meisjes van 14/15 jaar die reeds een fotomodel denken te zijn en een hele eigen fotoshoot hebben gemaakt die bij elke pedo op de wereld op z'n pc staat
pi_35740173
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:26 schreef Ludacriss het volgende:

[..]

of meisjes van 14/15 jaar die reeds een fotomodel denken te zijn en een hele eigen fotoshoot hebben gemaakt die bij elke pedo op de wereld op z'n pc staat
Zoekterm? .
pi_35740338
quote:
Nieuwkerken-Waas, 13 Juni 2005.


VERKLARING


Hiermede verklaar ik, N*** Karine wonende te 9***
NIEUWKERKEN-Waas, H***, dat ik van genoemde,
DE BISSCHOP K*** wonende te 9*** STEKENE, S***straat 22,
volgende totaal-som heb ontvangen in 2004 als alimentatie-geld
voor onze kinderen.


Totaal ontvangen alimentatie 2004 = 6559,32 Euro


Voor akkoord,
quote:
O*** ***
P*** B*** 81
9*** SINT-NIKLAAS

Tel.: 0486/***
03/***

Rek. nr. : Dexia 062-***-97


AANGETEKEND

Datum : 4 Januari 2006.


Betreft : Vordering abonnementsgeld FitClass.


Geachte Heer P***,

Hiermede zou ik u het volgende willen verzoeken.

Als vaste klant bij uw fitness-club gevestigd te 9*** SINT-NIKLAAS, Parklaan (gebouwen Koninklijk Atheneum) heb ik aan u een bedrag betaald ad
300 Euro op 23 Juni 2005. Dit was mijn jaarlijks lidgeld, goed voor 12 maanden fitness met ingang van 1 Juli 2005.
Daar ik plotseling – zonder enige verwittiging en/of vooropzeg – geconfronteerd
werd met een onmiddellijke stopzetting van uw activiteiten op 24 november 2005
vraag ik u hiermede de som van 175 Euro terug. Deze som vertegenwoordigt
de resterende 7 maanden abonnementsgeld waar ik geen gebruik heb van kunnen maken. Hiervoor stel ik U dan ook in gebreke.

Ik hoop dan ook dat u al het nodige zal doen om mij deze som terug over te maken op bovenvermeld rekeningnummer. Ik dank u alvast bij voorbaat.


Hoogachtend,


O*** L***
Vanaf hier is alles van 1 persoon/familie/gezin..
quote:
Personalia :
Wouter van ***
***straat 42
5*** KE Eindhoven
040-***
06-***
woutervan***@planet.nl
nederlands
sofienr:1411***59

Opleidingen:
VMBO Sondervick College Veldhoven
Metaal richting
1998-2001

Philips Bedrijfs Opleiding
Fijnmechanische Technieken verspaning
2001-2003

Werkervaring:
Philips tijdens bedrijfs opleiding
Inno metaal produktie medewerker
Tand Technisch Laboratorium van Noort
Leerling tandtechnicus

Persoonlijke kenmerken:
Leergierig ,enthousiast, vriendelijk,sociaal

Hobby,s
Formule1,sport,fitness,mountainbiken,computer

Overig
Rijbewijs :B
quote:
Rekening voor Stefan ***

*** 12,
5*** GN Eindhoven.
Eindhoven, 23-02-2006.


De werkzaamheden hebben plaats gevonden op bovenstaand adres, d.d. 21-02 en 22-02-2006.

Specificatie: het repareren van een rotte gasleiding op 21-02.
Op 22 -02 een andere gasleiding gemonteerd van boven af de zolder naar de keuken voor het kooktoestel.
Totaal aan werktijd en geleverd materiaal ¤ 252,10

19 % BTW ¤ 47,90

Totaal bedrag ¤ 300,00


Bovenstaand totaal bedrag is reeds volledig betaald per kas,
d.d. 22-02-2006.
quote:
Rekening voor Liesbeth B***

***straat 142
5*** EN Eindhoven.
Eindhoven, 15-07-2005.

De werkzaamheden hebben plaats gevonden op bovenstaand adres,
t.b.v atelier, d.d. 11-07-2005.

Specificatie: het vervangen van een keukengeiser en een staande CV ketel
door een moderne HR combiketel, merk Vaillant, type VHR 18-22 C.
Tevens geleverd en gemonteerd een tap-mengkraan met draaibare beneden uitloop
en een radiator, compleet gemonteerd met nieuwe radiator kraan.
Alles is volgens de geldende normen gemonteerd, speciale dakdoorvoer,
expansievat, inlaatcombinatie, overstrortventiel en snel ontluchters.

Totaal aan werktijd en geleverd materiaal ¤ 1932,77

19 % BTW ¤ 367,23

Totaal bedrag ¤ 2300,00

Reeds betaald per kas d.d. 11-07-2005 ¤ 1000,00


Blijft over om nog te voldoen ¤ 1300,00


Beleefd vragen wij u om bovenstaand bedrag aan ons over te maken
op bovenstaand postbanknummer.
quote:
Persoonlijke klantgegevens

www.ochgtd.nl

Klantnummer 12***
Gebruiksnaam o***
Abonnementsvorm ADSL Standaard Hosting
Domeinnaam ochgtd.nl

Wachtwoord website s6***

Hostname www.ochgtd.nl


Gastenboek:
Inlognaam: g***
Paswoord: 8aa***
quote:
================================================================================
Overzicht van uw gegevens

Uw account Zakelijk
Bedrijfsnaam gas technische dienst
Gebruikersnaam f***
Uw persoonlijke vraag Wat is mijn geboortedatum? (dd-mm-jj)
Het antwoord 30***
Geslacht de heer
Voorletters fcm
Tussenvoegsels van
Achternaam ***
Telefoonnummer (vaste aansluiting op de zaak)
040-252***
Telefoonnummer (mobiel) 06-518***
E-mailadres oc***@planet.nl

================================================================================
  


================================================================================
quote:
Rosanne ***
***straat 42
5*** KE Eindhoven
040-25***
06-114***
Geb dat:03-02-1986

Nat:Nederlands


Opleidingen:
VMBO :Sondervick College Veldhoven
Uiterlijke verzorging diploma 2002

Stages bij de Tuinen Veldhoven
Tradions Kapper Veldhoven
Factor Tan Veldhoven


Hobby’s : computer,muziek,scooter,hond,film rijles.
quote:
Eindhoven :03-02-2005


Aan de directie van : Vogels Mechatronic Projects BV
***
5657 EN Eindhoven


Bij deze stuur ik u een open sollicitatie, als technisch medewerker in uw bedrijf.
Misschien dat ik met mijn kwaliteiten iets zou kunnen betekenen binnen uw
bedrijf.
Ik heb nog niet veel ervaring maar ik ben bereid om veel te leren en mij daarvoor
helemaal in te zetten.
Eventueel ben ik ook bereid aanvullende cursussen te gaan volgen.
Als u interesse heeft, zou ik graag het een en ander mondeling toelichten.
Hierbij zend ik u ook mijn Curriculum Vitae.
Ik hoop op een spoedig antwoord.


Met vriendelijke groeten:WFG ***
quote:
www.vaillant.nl
klantnummercqgebruikersnummer:100***
wachtwoord:vrr***


[ Bericht 11% gewijzigd door mien-moeke op 05-03-2006 14:53:25 ]
  zondag 5 maart 2006 @ 14:38:12 #143
107105 JosvG
Wederom nieuw icoon!
pi_35740420
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:30 schreef dWc_RuffRyder het volgende:

[..]

Zoekterm? .
Gewoon op standaard prefixes van digicams/GSMcams zoeken, zoals DSC_, afb, foto( etc etc. Dan vind je echt heel erg veel privéfoto's, waarvan er een hoop niet bepaald de bedoeling zijn dat je ze vind
With only two tools, you can fix everything:
WD40: If something doesn't move and it should.
Ducttape: If something moves and it shouldn't.
  zondag 5 maart 2006 @ 14:44:59 #144
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_35740651


ook niet onaardig
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_35740761
Op deze mail kun je geen reply sturen
===============================

Beste *.,

Je logingegevens zijn:

E-mail adres: ******@tiscali.nl
Wachtwoord: *****

Je kunt nu weer inloggen op
http://www.kamernet.nl/dsp_login.php?email=******%40tiscali.nl

-------------------

Lukt inloggen niet?

1) Zorg dat je schuilnaam en wachtwoord juist zijn ingevuld.
2) Zorg dat je personal firewall cookies doorlaat.
3) Zet privacy control in Norton Internet Security tijdelijk uit, of zorg dat deze sessies toelaat.
4) Zorg dat je browser cookies accepteert.
5) Zorg dat je firewall en netwerk cookies en sessies doorlaten.
6) Zorg dat de klok op je computer op de juiste datum ingesteld staat.
7) Als je een programma hebt dat banners of popups blokkeert, zet dit dan uit.

Voor verdere help en uitleg:
http://www.kamernet.nl/dsp
pi_35740931
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]

ook niet onaardig
Hoe heb je die gevonden? En zijn er nog meer foto's uit die serie?
  zondag 5 maart 2006 @ 14:54:08 #147
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_35741012
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef Impry het volgende:

[..]

Hoe heb je die gevonden?
Afbeelding, op dsc zoeken. De bestandsnaam van die is DSCF0035.JPG, je kan gewoon dat invullen en dan bestandsoverzicht van host opvragen. En ja er zijn nog meer foto's. Stuur maar een mailtje als je ze niet kan vinden.

edit: wel supertrage host zeg
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_35741078
Oh nee. Ik vind nu ING Bank, Hotmail, MSN, PayPal, Tweakers, Ebay, allemaal van dezelfde figuur.

Ik word er droevig van.

Maargoed, Maleisisch IP'tje erin knallen en surfen maar!
  zondag 5 maart 2006 @ 15:13:12 #149
69357 R-Mon
jong en dynamisch
pi_35741720
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:44 schreef R-Mon het volgende:
[afbeelding]

ook niet onaardig
Voila, een van hun heet Chloe en ze komt uit Engeland.

http://spaces.msn.com/profile.aspx?cid=-2100051120604494255
&lt;tsjsieb&gt; maarja, jij bent ook gewoon cool R-Mon :p
pi_35741727
Even een leuk adressenbestandje.



En ik heb er nog zo een.
quote:
Persoonlijke gegevens


Kairos ***
*** 19
3*** WE Woerden
Telefoon: 0348 40 ***
Telefax: 0348 40 ***
Mobiel: 06 54 69 ***
E-mail: groot.kairos@***
BTW-no.: 1710.26.***
KvK-no.: H3018***


Per 1 januari 2005 omgezet in Kairos Tuinbouwadvies VOF

Firmanten:
M.A.G. de ***
Geboortedatum: 10-11-1967
Sofi-nummer: 1710.***

C.M.M.C. de ***
Geboortedatum: 26-07-1970
Sofi-nummer: 1765.***

Kinderen:
M.M.P. de ***
Geslacht: V
Geboortedatum: 06-02-1998

L.J.M. de ***
Geslacht: V
Geboortedatum: 30-03-2001
quote:
Voor romey



De sint heeft lopen denken

Wat romey nu te schenken

Voor in het donker een lichtje

Voor dat aardige wichtje

En nog een speen erbij

Ben je nu blij?

Groeten van de hulppiet


[ Bericht 40% gewijzigd door mien-moeke op 05-03-2006 15:22:32 ]
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')