quote:XXXXXXXX XX-12-2005
Vodafone
Afd Back Office Consumer
Postbus XXXX
XX01 XX MXXXXXXXXX
Betreffende nummer: 06 25XXXXXX
Geachte heer/mevrouw,
Bij deze wil ik een klacht indienen en daarbij m’n onvrede uiten.
Afgelopen week krijg ik een rekening van 456,46 euro, ik kon m’n oren niet geloven wat mij daar werd verteld. Het waren de kosten van de afgelopen maanden die nog niet waren berekend. Zomaar zonder kennisgeving zonder informatie.
Ik vind het schandalig dat zonder kennisgeving zogenaamde kosten worden berekend, waarbij u verwacht dat ik als betalende klant ze zomaar betaal.
Als u mijn gegevens bij de hand neemt kunt u zien dat ik een schandalig hoge rekening heb.
Daarbij wil ik u erop wijzen dat ik al ongeveer 7 jaar klant ben van Vodafone en altijd m’n rekeningen heb betaalt.
In de periode van augustus heb ik m’n abonnement verlaagd van 180 naar 120 Basis abonnement.
In de maanden september tot november heb ik meerdere malen naar Vodafone gebeld om te vragen hoe het kon dat ik geen bel & sms status had. Maar dat kon ik niet terug vinden op m’n status. Telkens als ik via sms de status opvroeg gaf deze aan dat ik geen bel&sms bundel had.
Ik heb gevraagd of ik daar geen problemen mee kreeg. Nee werd mij verteld!!!
Er werd mij verteld dat er een storing in de provider was en dat deze niet zomaar opgelost kon worden. Daar was de technische afdeling mee bezig.
In diezelfde periode heb ik nog een paar keer gebeld, want ik maakte me er toch zorgen over.
Ik had toen voor mezelf besloten dat ik het abonnement helemaal ging opzeggen. Want ik was de kosten meer dan zat. Telkens nog eens ‘n BTW bedrag over de kosten.
Sinds dat ik meer msn, merk ik dat ik stukken minder bel en sms. Dat was ook een reden om m’n abonnement op te zeggen.
Ik heb wederom contact gehad met Vodafone, deze keer werd ik geholpen door dhr Hein XXXXXX. Deze wist me ervan te overtuigen dat ik beter af was met een 35 euro bel&sms tegoed. Dat was goedkoper dan m’n huidige abonnement, en hij verzekerde me dat ik geen BTW hoefde te betalen!!!
Ik ging daar mee akkoord en daarbij verzekerde hij me dat het gelijk werd geregeld.
Één nadeel was dat ik 300 bel minuten kwijt raken zou. Ik stemde daarmee in. En hij zou het dezelfde avond regelen.
Maar wat bleek het was niet geregeld. En alweer bellen met de klantenservice. Tot mijn verbazing was het niet voormekaar, maar het werd gelijk verholpen. Alleen het abonnement moest overgezet worden van 120 naar 180 en dan weer terug.. De provider deed het nog steeds niet!! De melding op m’n sms gaf nog steeds aan dat ik geen bel of sms bundel had.
Vandaag heb ik m’n kosten opgevraagd en nu al sta ik op 241,57 euro!! Ik heb klantenservice gebeld, en die verteld me dat het nog kosten zijn van de maanden september tot november. Niet te geloven!!
Ik kan u vertellen dat ik in alle staten ben, dat dit zomaar kan.
Op de eerste plaats, Schandalig, u kunt als bedrijf gewoon een rekening opsturen en daar moet ik het als klant maar mee doen.
Ten tweede, u stuurt een rekening zonder kennisgeving, dat er een berekening plaats heeft gevonden.
Ten derde is het niet mijn fout als de provider niet werkt en uw personeel de zaken niet op orde heeft. Ik heb m’n plicht gedaan door constant te bellen en erop te vertrouwen dat ik daar niet de dupe van word.
Ten vierde blijf ik klant terwijl ik het abonnement op wilde zeggen, waarbij ik over de 300 bel minuten inlever!
Ten vijfde ik ben al 7 jaar klant en heb nog nooit zulke rekeningen gehad.
En wat ik daarbij niet begrijp. Waarom kan uw personeel van klantenservice mij niet vertellen waar ik deze kosten mee gemaakt hebt??
Ik ben heel benieuwd wat hierop uw antwoord is. Ik ga hier zeker mee naar de consumentenbond. Want dit slaat alles. U heeft als bedrijf ook uw verplichtingen en u kunt niet zomaar rekeningen gaan sturen waar u niet eens in aangeeft dat er het 1 en ander mis is gegaan. Het lijkt erop dat het een gok is. Gewoon sturen en kijken of de klant het betaald.
Ik ben niet van plan deze rekeningen van de maanden December en Januari te betalen. Zowiezo niet als ze zo hoog zijn, want ik weet van mezelf dat ik dat niet heb verbelt. Ik betaal alleen de abonnementskosten.
Afgelopen maanden heb ik gewoon voldaan aan mijn verplichtingen. Ik heb netjes alle rekeningen betaalt. U kunt nu niet uit het niets komen dat er nog het 1 en ander open staat en dat wel zonder het te melden. Ik vind dat dit de verantwoording is van Vodafone. Ik heb het idee dat in de periode van September tot November de normale tarieven zijn berekend.
Voor mij gevoel is het een en ander mis gegaan. Ik hoop dat het opgelost word.
Ik vertrouw erop dat deze klacht zorgvuldig bekeken word en dat er snel een oplossing komt
Ik ben tot voor een paar maanden heel erg tevreden geweest met Vodafone. Maar deze situatie dwingt me er toe om als klant bij Vodafone weg te gaan.
Hoogachtend,
XXXXXXXXXXXXX
XXXXXXXXXXX XX
XX63 XX XXXXXXXX
Tel nr: 06-25XXXXXX
Stuur die foto + originele bestandsnaam eens naar mijn Gmail toe, ik ken dat linkse meisje volgens mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:26 schreef Cart_man het volgende:
Soms zijn er van die dingen die je liever niet ziet.
[afbeelding]
Wat is LastScan voor een term?quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:42 schreef KeessieX het volgende:
zoeken op "LastScan" levert ook altijd leuke laatste scanbeelden op, heb net een gerechtelijk bevel van iemand kunnen lezen
dan krijg je de laatste foto die iemand heeft ingescand op zijn scanner...quote:
quote:Wachtwoorden van jaap
Hallo Fok!kers jullie zijn gefopt
Jullie krijgen mijn wachtwoorden niet zoek een leven man…, en ga niet in andermans spullen neuzen
Was getekend,
WEST
WESTquote:Wachtwoorden van jaap
Hallo Fok!kers jullie zijn gefopt
Jullie krijgen mijn wachtwoorden niet zoek een leven man…, en ga niet in andermans spullen neuzen
Was getekend,
WEST
quote:
quote:Reactie op Karxx Wouxx.
Wat een onzin dat buiten de Randstad alleen maar boeren wonen en dat dit achterlijke pummels en kneuzen zijn.
Ik heb van stedelingen gehoord dat ze dachten dat melk uit de fabriek kwam en aardappels aan de boom groeide. Wie is er nu achterlijk ?
Wij zorgen voor eten op jou bord Karxx Wouxxx !
Het is ook onzin dat boeren niet beschaafd praten en geen normale kleren hebben.
Dat moet me een reis zijn geweestquote:PERSOONLIJK verslag van Tony: 10 11 12 mei 2004
Op maandagmorgen ging de reis richting Londen, waar een bijzondere voorstelling van de musical zou plaatsvinden.
In de bus met een groep Duitsers, die prompt Engels gingen spreken, erg geestig!!!
We kregen van hen ook nog een petje, die droegen ze allemaal, de kleur was ORANJE!!!
In Londen had iedereen tijd voor zichzelf in afwachting van de voorstelling...
Voor de voorstelling natuurlijk wel bij de stagedoor gestaan…
Een Duitse Queenfan Matti had ‘s middags samen met Brian op de foto gestaan, de foto’s laten ontwikkelen en een uurtje later heeft Brian ook deze foto gesigneerd!!!
De voorstelling begon, we hadden erg goede plaatsen, 3e en 4e rij…
De opbrengst van die avond zou gaan naar Sport Relief, een organisatie die geld inzamelt ten behoeve van kinderen en sport.
Een “andere” Pop kwam op, wel even wennen…
Ook Meat, Killer Queen en Britney waren anders en bij het ensemble waren echt veel wisselingen, dat kon je goed zien bij Heartbreak Hotel.
Ondanks de wisselingen was het erg geloofwaardig, ook de Killer Queen.
Ik vond dat de voorstelling in een sneltreinvaart raasde, er werden naar mijn mening weinig pauzes ingelast voor de lach of het applaus.
Hoewel het genieten was, legde het duidelijk af tegen de voorstelling van 17 april…
Grappig was dat overal een tekentje zat van de bekende rode sok van Sport Relief…
Sommigen hadden het om de benen, of om de arm, een stukje eruit geknipt en gebruikt als achterzak etc…
Meat zong no-one but you zo geweldig goed, ik had de tranen in mijn ogen staan, zo geweldig mooi bracht zij het over…
Tijdens het applaus keek ik om mij heen en nu heb ik er achteraf spijt van dat ik niet ben gaan staan, ook al was ik alleen.
Bij het laatste liedje en het in ontvangst nemen van het applaus kreeg ik een waarschuwing…
Toen Brian opkwam kon ik slechts een seconde of 10 filmen voor mijn volgende waarschuwing…
Na BohRhap kwam We Are The Champions…
Ondanks waarschuwing nummer 5: Als jij die camera niet uit zet, zetten wij jou er uit! heb ik dit drie minuten lang kunnen filmen.
Na afloop nog even gebabbeld met de liefste vrouw van Engeland en toen naar de stagedoor.
Ik ben op de foto gegaan met de meeste hoofdrolspelers en ik heb tegen Jenna gezegd: I was here three weeks ago when Kerry got her standing ovation. Tonight, you really moved me, and I think you deserved a
standing ovation for your performance tonight too.
En dat had ze ook!
Toen Brian uit de stagedoor kwam, liep hij voor de auto langs, gaf mensen een handje en wilde weer in de auto stappen...
Ik dacht bij mezelf: jij ontsnapt mij niet NOG een keer, dus ik stapte op hem af met een boek van de musical (waarin de twee foto's van Maaike zaten) en een stift...
Hij keek mij recht in de ogen aan en zei: “I’m not going to sign anything tonight, but I will shake your hand” en hij liep met uitgestoken hand op mij af.
Hierna ging hij nog de rij mensen af die er stonden en ging stapte toen in de auto, Jim Beach stapte aan mijn kant in en ik zei tegen hem: Will we see him in Prestatyn next year?
Jim zei: “I don’t think so” en toen zei ik: “we hope so!”
En toen ging de deur dicht en weg was Brian…
De volgende morgen zijn we naar de fancluboffice gegaan, hoewel deze eigenlijk niet geopend was.
Jackie en Val waren hard aan het werk, het was heerlijk om even in die ruimte te zijn, niets anders dan Queen, Queen en nog meer Queen…
Omdat ze beiden tijdgebrek hadden konden Ingrid en ik beneden ongestoord koekeloeren, de tijd nemen om alles in ons op te nemen.
In een heel relaxte sfeer gingen we weer terug naar Nederland, op de boot zijn we meteen aan tafel gegaan en omdat de bediening niet al te snel was, zijn we pas van tafel gegaan toen we alweer in Nederland aanmeerden!!!
Al met al een zeer geslaagde verlenging van Prestatyn…
Geweldig om met sommige mensen te kunnen babbelen, te reizen en samen te zijn…Tony
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |