quote:Hoi Hxxx, Vxxx en de rest van de familie.
Ik weet dat deze brief misschien laat is in jullie ogen en dat ik misschien op een verkeerde manier heb gehandeld bij het afronden van mijn relatie met Jxxxxxx en de familie daarom heen.
Het feit is zo dat er wat mij betreft nooit een goeie manier is om iets af te ronden en zeker niet als het een relatie betreft van zes jaar. In mijn ogen heb ik gehandeld naar wat voor mezelf het meest logisch was, en dat was alle contact verbreken. Ik wil verder in mijn leven en spijtig is dat zonder Jxxxxxx. Ik heb haar daar weinig van laten merken in de laatste paar maanden, meer omdat ik voor mezelf een aantal dingen op een rijtje moest krijgen. Ik heb dit alleen gedaan zonder dat ik hierover heb gecommuniceerd. Het is zeker niet de juiste manier geweest. Daar ben ik wel achter gekomen en ik heb ook meerdere mensen pijn gedaan door me af te zonderen en niet te communiceren.
Ik heb nog nooit een relatie beëindigd en wist ook zeker niet wat de juiste manier van handelen zou moeten zijn geweest. Het is een verschil van mening over wat juist is en daarover heb ik vaak met mijn ouders gepraat de afgelopen tijd.
Ik heb Jxxxxxx heel veel pijn gedaan en heb daar ook wel spijt van, temeer omdat het nooit de bedoeling is geweest om haar dat gevoel te geven. Het mooiste zou zijn geweest als we in goed overleg uit elkaar waren gegaan, alleen had ik het idee dat dat niet zou werken. Zij was nog heel erg verliefd op mij en ik was niet meer verliefd op haar.
In Hxxxx zijn veel roddels gaande over dat ik verliefd zou zijn geweest op iemand anders. Nu is dat nooit het geval geweest tijdens mijn relatie met Jxxxxxx. Er was meer aan de hand en ik kwam op een punt terecht waarbij ik geen uitweg meer zag dan deze relatie te verbreken.
Ik wil jullie in ieder geval heel erg bedanken voor het feit dat ik toch zes jaar en eigenlijk al langer, een soort tweede familie heb gehad. We hebben samen hele leuke dingen gedaan, als vakanties en uitjes en ook heb ik heel veel steun ondervonden aan de gehele familie als ik beslissingen moest nemen.
Het spijt zeer dat ik niet eerder iets van mij heb laten horen en ik hoop dat we in de verre toekomst elkaar ooit nog eens spreken.
Groetjes Oxxx
quote:Nijmegen 8 maart 2005
Hxxx en Bxx,
Ik kan niet langer.
Ik kan niet langer op tegen dat pertinente verdedigen van jullie, dat
verwijtende, dat schuldeloze, nooit tot een echt reiken bereid, dat
eisende.
Ik wil niet meer met jullie praten. Geen brieven. Het kost me teveel. Brandt me op.
Hoewel het zeer moeilijk is, wil ik dat hier onze wegen scheiden.
Dxxxx
Dan screenshot maken en naar geenstijl.nl sturen?quote:Op donderdag 27 april 2006 00:29 schreef kikoooooo het volgende:
Uitnodigen en vragen om zn piemel te laten zien?
geeile weeve sjonniequote:Op maandag 3 april 2006 18:36 schreef kikoooooo het volgende:
[afbeelding]
[afbeelding]
[afbeelding]
Pomtiedomtiedom
Ik kan dat nieuwe topic niet vinden hoor, misschien een linkje?quote:Op maandag 15 mei 2006 20:23 schreef brighton het volgende:
Hé, was deze er ook nog? Was inmiddels al een nieuw topic
Oh die GSMboy zat niet echt op te letten dan.quote:Op dinsdag 16 mei 2006 09:09 schreef brighton het volgende:
Plaats hier bestanden van P2P programma's deel 7
yeah rightquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:35 schreef SterkStaaltje het volgende:
Fok!
Username: Yvonne
ww: brechtje7593XXXX
![]()
Lol, die had ik ook een keer gevonden!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 17:26 schreef haphaphap het volgende:
Gebruikersnamen en wachtwoorden voor www.smeets-advo.nl
Om een artikel toe te kunnen voegen luidt het password momenteel: franshals
Om een bestand op de server te zetten (uploaden) heeft elke advocaat een eigen gebruikersnaam en wachtwoord:
Gebruikersnaam: Montagne
Wachtwoord: XXX
Gebruikersnaam: Smeets
Gebruikersnaam: Montagne-Helmig
Gebruikersnaam: Vogelaar
Gebruikersnaam: Heeren
Laat deze uiteraard niet uitlekken naar derden om problemen te voorkomen.
![]()
![]()
![]()
quote:
Beveiliging: wpa code : zie brief. ***********************
Anders nl:
Mijn KPN : gebruikersnaam: *******
Wachtwoord: *******
E mail / Gebruikersnaam ****@kpnplanet.nl
Wachtwoord: *******
Inkomende mail: pop.kpnplanet.nl
Uitgaande mail: mail.kpnplanet.nl
Webmail: Webmail.kpnplanet.nl
quote:
die heb ik ook gevonden.., en er heel handig gebruik van gemaaktquote:
* SuperrrTuxxx wordt nieuwsgierigquote:Op woensdag 24 mei 2006 14:15 schreef WEST het volgende:
[..]
die heb ik ook gevonden.., en er heel handig gebruik van gemaakt![]()
nieuwsgroepenquote:Op woensdag 24 mei 2006 16:35 schreef SuperrrTuxxx het volgende:
[..]
* SuperrrTuxxx wordt nieuwsgierig![]()
Ik gebruik zelf Limewire ja, alleen krijg wel erg vaak "hosts zijn bezet" en "meerdere bronnen nodig" meldingen.quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
*Schop
Welk P2P programma geeft eigenlijk de beste resultaten? Zelf gebruik ik nl. Emule, maar hier gaat het vooral om LimeWire begrijp ik?
Limewire natuurlijk, hét programma onder sletjes om mp3s mee te downloaden...quote:Op zaterdag 27 mei 2006 22:34 schreef BONG4002 het volgende:
*Schop
Welk P2P programma geeft eigenlijk de beste resultaten? Zelf gebruik ik nl. Emule, maar hier gaat het vooral om LimeWire begrijp ik?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |