Zo! Waarom?quote:Op zaterdag 13 mei 2006 07:55 schreef egilio het volgende:
En weer twee weg kunnen strepen. Woon op het moment trouwens in St lucia![]()
Leguanenbeschermingsproject van Durrell Wildlife.quote:
Nou, het is omdat ik naar italie ga, anders was Azerbijan een serieuze optie geweest, samen met Georgie. Lekker zo'n onbekend land ontdekken.quote:Op maandag 17 april 2006 10:21 schreef Chen het volgende:
Lekker dan, wie wil er nou naar Azerbijan?
ah , ik had gewoon de laatste post met het lijsje gepaktquote:Op zondag 14 mei 2006 14:16 schreef paricos het volgende:
Die had ik ook al weggestreept uit de lijst, evenals nog een aantal andere landen die er in staan (Burkina Faso, Guinee, Niger)![]()
Het is de bedoeling dat je de laatste lijst pakt.. Zo schiet het natuurlijk niet op.quote:
Omdat het zo'n roteind zwemmen is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef cool_pacific het volgende:
Waarom zo weinig mensen naar de pacific eilandjes?
Klopt en als je wreed wil stappen dan moet je er inderdaad niet naar toe gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:51 schreef Jaguarized het volgende:
Tonga leek mij nou net zo saai als ik weet niet wat in vergelijking met de Cooks of Fiji.Een vriendin is er in april geweest, was wel mooi, maar weinig te doen.
Slapen die 'ukkies' niet zo makkelijk danquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Omdat het zo'n roteind zwemmen is?![]()
Ik heb vorig jaar december erg serieus Palau overwogen, maar er waren alleen vervelende nachtvluchten terug, en met twee ukkies is dat niet fijn. Toen zijn we maar naar Saipan (excuse me.... Commonwealth of Independent States of the Northern Mariana Islands) gegaan.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |