ah , ik had gewoon de laatste post met het lijsje gepaktquote:Op zondag 14 mei 2006 14:16 schreef paricos het volgende:
Die had ik ook al weggestreept uit de lijst, evenals nog een aantal andere landen die er in staan (Burkina Faso, Guinee, Niger)![]()
Het is de bedoeling dat je de laatste lijst pakt.. Zo schiet het natuurlijk niet op.quote:
Omdat het zo'n roteind zwemmen is?quote:Op vrijdag 26 mei 2006 15:02 schreef cool_pacific het volgende:
Waarom zo weinig mensen naar de pacific eilandjes?
Klopt en als je wreed wil stappen dan moet je er inderdaad niet naar toe gaanquote:Op vrijdag 2 juni 2006 08:51 schreef Jaguarized het volgende:
Tonga leek mij nou net zo saai als ik weet niet wat in vergelijking met de Cooks of Fiji.Een vriendin is er in april geweest, was wel mooi, maar weinig te doen.
Slapen die 'ukkies' niet zo makkelijk danquote:Op donderdag 1 juni 2006 10:44 schreef Gaoxing het volgende:
[..]
Omdat het zo'n roteind zwemmen is?![]()
Ik heb vorig jaar december erg serieus Palau overwogen, maar er waren alleen vervelende nachtvluchten terug, en met twee ukkies is dat niet fijn. Toen zijn we maar naar Saipan (excuse me.... Commonwealth of Independent States of the Northern Mariana Islands) gegaan.
Ja, Antigua.quote:Op zaterdag 18 november 2006 19:57 schreef poohy het volgende:
Ben benieuwd of er intussen weer landen kunnen worden weggestreept![]()
Ik denk dat voor bijna alle landen in de post boven je een negatief reisadvies geldt.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 03:21 schreef Isabeau het volgende:
We kunnen de zomervakantie alvast boeken zie ik al
Waar vind je lijsten met landen waar een negatief reisadvies voor geldt?
Dat valt best mee. Er zitten niet zoveel serieuze conflictgebieden bij.quote:Op zaterdag 27 januari 2007 15:31 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik denk dat voor bijna alle landen in de post boven je een negatief reisadvies geldt.![]()
|
|
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |