Een road-trip door de overgebleven landen?quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:19 schreef Oksel het volgende:
Weet ik meteen een leuk plan voor de volgende TRV meet..
Ik wens je veel succes met het zoeken naar Zaïre.quote:Op donderdag 9 maart 2006 10:20 schreef Lucille het volgende:
[..]
Een road-trip door de overgebleven landen?
Gewoon ergens naar het zuiden rijden .....quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:06 schreef vbmot het volgende:
[..]
Ik wens je veel succes met het zoeken naar Zaïre.![]()
Ik vermoed dat je dan toch in een van de Congo's uit komt...quote:Op donderdag 9 maart 2006 13:43 schreef Lucille het volgende:
[..]
Gewoon ergens naar het zuiden rijden .....
Ach, die staat ook op de lijstquote:Op donderdag 9 maart 2006 13:50 schreef Levitation het volgende:
[..]
Ik vermoed dat je dan toch in een van de Congo's uit komt...
Reis je altijd op de tast?quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef Oksel het volgende:
Kan niet iemand een overzicht maken van waar de overgebleven landen uberhaupt liggen? Visueel?
zo werkt dat nietquote:Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef Oksel het volgende:
Kan niet iemand een overzicht maken van waar de overgebleven landen uberhaupt liggen? Visueel?
quote:Op donderdag 9 maart 2006 19:55 schreef Oksel het volgende:
K_man, Eurobilltracker en anarchitect: zie o.a. Reis naar Noord Koreaquote:Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef steve2003 het volgende:
wie is er trouwens in Noord Korea geweest? Hoe was het daar?
Ik. Tamelijk bizar.quote:Op donderdag 9 maart 2006 22:20 schreef steve2003 het volgende:
wie is er trouwens in Noord Korea geweest? Hoe was het daar?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |