*kuch*quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...ik heb de zin al drie keer gelezen, maar ik snap hem nog stees niet.![]()
Je moet haar maken (lees: tekenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
[..]
...ik heb de zin al drie keer gelezen, maar ik snap hem nog steeds niet.![]()
dat valt me een beetje van je tegen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:09 schreef Bupatih het volgende:
...ik heb de zin al drie keer gelezen, maar ik snap hem nog stees niet.![]()
Ha, misschien dat ze daarom het woordje "uitdaging" erbij had gezet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
Ik weet toch niet hoe babette eruit ziet.
tuurlijk wel.... we kennen elkaar al 2 jaar ofzo...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
3 pinguins in een vakjequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:11 schreef Bupatih het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:12 schreef Svensational het volgende:
Ha, misschien dat ze daarom het woordje "uitdaging" erbij had gezet.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:13 schreef babette21 het volgende:
[..]
tuurlijk wel.... we kennen elkaar al 2 jaar ofzo...
jij weet net zo goed hoe ik eruit, als ik weet hoe jij eruit ziet
Ben ik inmiddels boven Buup uit gestegenquote:
Die heb ik al een keer nagetekend.quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]Jij had kúnnen weten hoe ik eruit zie, als je de foto die babette hier wel eens geplaatst heeft bekeken had.
Dus die vlieger gaat niet op.
Dan doe je het nog een keerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Die heb ik al een keer nagetekend.In Paint.
wel wat betreft het woordje pinguïnquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
Ben ik inmiddels boven Buup uit gestegen?
Dat zal nooit -NOOIT- gebeuren!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef Svensational het volgende:
[..]
Ben ik inmiddels boven Buup uit gestegen?
Algemene ontwikkeling?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef babette21 het volgende:
[..]
wel wat betreft het woordje pinguïn
en wb de alg. ontwikkeling en babettekennis ook natuurlijk
volgens mij nietquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Volgens mij, ziet babette er ongeveer zo uit.
Ik had meer zo'n ideequote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Ik heb alleen ooit een oogfoto van haar gezien.quote:
maar dan nog net wat mooier.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:17 schreef PeRi het volgende:
[afbeelding]
Er zijn er meerdere geweest anders....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
[..]
Ik heb alleen ooit een oogfoto van haar gezien..
dat was niet nagetekend, maar overgetrokkenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:15 schreef Bupatih het volgende:
Die heb ik al een keer nagetekend.In Paint.
Oh ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was niet nagetekend, maar overgetrokken
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:19 schreef babette21 het volgende:
[..]
dat was niet nagetekend, maar overgetrokken
die kan ik niet meer vindenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:18 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb alleen ooit een oogfoto van haar gezien..
Doe eens mailen dan...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:31 schreef babette21 het volgende:
[..]
die kan ik niet meer vinden![]()
maar kennelijk loop jij hier alle Babette-momenten mis, want er heeft ooit - eenmalig - een foto van mij (zonder zwart balkje!!) online gestaan......
nee.... had je destijds maar moeten opletten [/bupa]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:34 schreef Bupatih het volgende:
Doe eens mailen dan...
Hé, wie heeft gezegd dat ik, nadat mensen hun kans hebben gemist, niet alsnog foto's zou mailen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:37 schreef babette21 het volgende:
[..]
nee.... had je destijds maar moeten opletten [/bupa]
Het is nooit de bedoeling geweest dat die foto uberhaupt online zou staan....quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:39 schreef Bupatih het volgende:
Hé, wie heeft gezegd dat ik, nadat mensen hun kans hebben gemist, niet alsnog foto's zou mailen?
Die [/bupa] slaat dus nergens op.
Definieer 'gehackt'?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:41 schreef babette21 het volgende:
[..]
Het is nooit de bedoeling geweest dat die foto uberhaupt online zou staan....
Airelle had 'm gehackt en heeft 'm toen een kwartiertje of wat online gezet... in een OP nog wel
ik had 'm zelf geplaats en direct weer verwijderd, een knip-momentje van 30 sec.quote:
haar dus:quote:Maar dat maakt verder niks uit.Ik wil weten wie ik toelaat in mijn film!
Die Airelle.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 18:48 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik had 'm zelf geplaats en direct weer verwijderd, een knip-momentje van 30 sec.
Airelle weigerde alleen te F5, sloeg de foto op d'r gemak op en the damage was done
[..]
haar dus:
[afbeelding]
nou ja, zo ongeveer dus
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef Zhenar het volgende:
Dizer heeft niet meer "Vooral MissBliss, Zhenar en Svensational" staan in z'n fobo!![]()
![]()
en ook geen 'niksan'quote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef Zhenar het volgende:
Dizer heeft niet meer "Vooral MissBliss, Zhenar en Svensational" staan in z'n fobo!![]()
![]()
Ik kóts op Dizerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:18 schreef Zhenar het volgende:
![]()
Ik vind jou lief!quote:
heus waar??quote:
misschien moet ik toch maar weer eens msn instaleren danquote:En Dizer ook. Vooral als die dronken is op MSN.![]()
![]()
Heus waar.quote:
Voeg je mij dan ook toe?quote:misschien moet ik toch maar weer eens msn instaleren dan
Doe niet zo onaardig.quote:
aaah zó liefquote:
als eerste...quote:Voeg je mij dan ook toe?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |