Namen staan er richtprijs staat toch bieden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef DoDie het volgende:
Richtprijzen en namen van producten zou wel handig zijn
Verkoop liever alles in 1 keerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:21 schreef Geckoo het volgende:
7mb? hijs maar 2 hoor
en voor de mensen die em ook wille zien hij staat nu ook hiero
[edit]Je moet richtprijzen erbij zetten. das verplicht.
heb wel interesse in wat kabel werk trouwens.
10 en 100quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik heb wel grootse interrese in de 3com switch, zou het mogelijk zijn deze apart aan mij LOS te verkopen?
En is hij 10 of 100 mbit?
staat er piepo goed kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Wat moet je voor die switch hebben? Richt- of vraagprijs is namelijk VERPLICHT op fok.
die fan is 8x8quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef Ubeydullah het volgende:
ik heb wel interesse in die koelingsdingen, de NV silencer 5 en die fan. hoe groot is die fan? en hoeveel wil je ervoor
Ja ontvangen en beantwoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
mijn mails nog ontvangen wim?
Voor mij komt je aabod net een week te laat. Had anders die netwerkkabels wel over willen nemen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef wim2 het volgende:
Is er echt niemand die deze spullen wil kopen???
Graag gedaan het geld is ook aangekomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:25 schreef Erik het volgende:
Wim2, het tv-out kabeltje is goed aangekomen, bedankt ervoor![]()
U heeft mailquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
Het modem wat daar ligt, is dat een alcatel speedtouch 510 multi-pc modem, of een single-pc uitvoering?
(Tevens zou ik eigenlijk ook wel een wat grotere foto (de eerste dan) willen hebben op [afbeelding])
De spullen staan al ingepakt voor je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
Het modem wat daar ligt, is dat een alcatel speedtouch 510 multi-pc modem, of een single-pc uitvoering?
(Tevens zou ik eigenlijk ook wel een wat grotere foto (de eerste dan) willen hebben op [afbeelding])
U heeft mailquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Pompsnol het volgende:
volgens mij zit er wel wat tussen voor me... foto naar pompsnol (at) ospeldijk (punt) nl alsjeblieft?
Ok doe ik in vervolg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Voor als je ooit weer eens een topic opent: een richtprijs is verplicht; zonder gaat je topic dicht.
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:57 schreef wim2 het volgende:
Ok doe ik in vervolg.
Heb je een mailtje met fototjes gestuurd markeer even wat je wil op die fototjes stuur ze dan terug en zeg gelijk wat je wil betalen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 08:31 schreef D-MIXXX het volgende:
Die Speedtouch, welk type is dat? Volgens mij zie ik ook nog wat audio kabeltjes liggen (van enkel naar rood/wit.) Wat voor audio kabels heb je nog meer?
Wat is de prijs voor die speedtouch + die audio kabel (en eventueel meerdere audio kabels)
Is gedaanquote:Op woensdag 8 maart 2006 10:13 schreef Geckoo het volgende:
kan je dat ook weer naar mij doen?
Er liggen daar 100 verschilende dingen moet ik voor ieder kabeltje of ding een prijs neerzetten ik heb trouwens een prijs neergezet voor alles in 1x.quote:Op vrijdag 10 maart 2006 17:29 schreef D-MIXXX het volgende:
als je wat richtprijzen geeft doe ik misschien ook wel een bod
Graag gedaan Markquote:Op vrijdag 10 maart 2006 16:52 schreef Mark_Boelen het volgende:
Switch is trouwens binnen wim2, werkt prima![]()
Bedankt
5 euro ex verzendkostenquote:Op vrijdag 10 maart 2006 20:12 schreef D-MIXXX het volgende:
ik hoef alleen een richtprijs te weten voor die Speedtouch.
Heb je een mailtje gestuurdquote:Op zaterdag 11 maart 2006 17:11 schreef D-MIXXX het volgende:
[..]
Doen we dat. Mail mij even over de afhandeling.
en U heeft ook mail.quote:Op zondag 12 maart 2006 12:57 schreef LogicalPsycho het volgende:
Ik heb wel interesse als er een midi-kabel en/of een adapter tussen zit...
Enne..You've got mail
Graag gedaan heb net een doos met nieuwe kabels van mijn werk meegenomen maar daar maak ik wel een nieuw topic voor.quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:15 schreef tsjsieb het volgende:
Wim, de spullen zijn binnen hoor, hartelijk bedankt.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |