Namen staan er richtprijs staat toch bieden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:54 schreef DoDie het volgende:
Richtprijzen en namen van producten zou wel handig zijn
Verkoop liever alles in 1 keerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 19:21 schreef Geckoo het volgende:
7mb? hijs maar 2 hoor
en voor de mensen die em ook wille zien hij staat nu ook hiero
[edit]Je moet richtprijzen erbij zetten. das verplicht.
heb wel interesse in wat kabel werk trouwens.
10 en 100quote:Op vrijdag 3 maart 2006 23:20 schreef Mark_Boelen het volgende:
Ik heb wel grootse interrese in de 3com switch, zou het mogelijk zijn deze apart aan mij LOS te verkopen?
En is hij 10 of 100 mbit?
staat er piepo goed kijkenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 12:05 schreef j_a_s_p_e_r het volgende:
Wat moet je voor die switch hebben? Richt- of vraagprijs is namelijk VERPLICHT op fok.
die fan is 8x8quote:Op zaterdag 4 maart 2006 10:55 schreef Ubeydullah het volgende:
ik heb wel interesse in die koelingsdingen, de NV silencer 5 en die fan. hoe groot is die fan? en hoeveel wil je ervoor
Ja ontvangen en beantwoordquote:Op zaterdag 4 maart 2006 20:31 schreef Mark_Boelen het volgende:
mijn mails nog ontvangen wim?
Voor mij komt je aabod net een week te laat. Had anders die netwerkkabels wel over willen nemen...quote:Op zaterdag 4 maart 2006 19:39 schreef wim2 het volgende:
Is er echt niemand die deze spullen wil kopen???
Graag gedaan het geld is ook aangekomen.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 19:25 schreef Erik het volgende:
Wim2, het tv-out kabeltje is goed aangekomen, bedankt ervoor![]()
U heeft mailquote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
Het modem wat daar ligt, is dat een alcatel speedtouch 510 multi-pc modem, of een single-pc uitvoering?
(Tevens zou ik eigenlijk ook wel een wat grotere foto (de eerste dan) willen hebben op [afbeelding])
De spullen staan al ingepakt voor je.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 18:51 schreef tsjsieb het volgende:
Het modem wat daar ligt, is dat een alcatel speedtouch 510 multi-pc modem, of een single-pc uitvoering?
(Tevens zou ik eigenlijk ook wel een wat grotere foto (de eerste dan) willen hebben op [afbeelding])
U heeft mailquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:55 schreef Pompsnol het volgende:
volgens mij zit er wel wat tussen voor me... foto naar pompsnol (at) ospeldijk (punt) nl alsjeblieft?
Ok doe ik in vervolg.quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:50 schreef ElisaB het volgende:
Voor als je ooit weer eens een topic opent: een richtprijs is verplicht; zonder gaat je topic dicht.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |