muziekwijk is toch alleen maar tuigquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:57 schreef nyny83 het volgende:
[..]
Almere Stad heeft maar een half uurtje storing gehad, de wijken Gooisekant, muziekwijk en nog een wijk hebben van half 11 tot half 4 storing gehad.
Ch. is nogal in een knuffelbui, hm.quote:
Ik had zoiets van, het eerstvolgende topic dat ik open, wordt een knuffeltopic voor Mt. Dat duurde even.quote:
Honneponquote:
Oiii..quote:
c!quote:
Foorrrr joe!quote:
Ja! Chowi's back.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef nyny83 het volgende:
is het niet alweer tijd voor de groepsknuffel?
Jaaaaaaaaaa... als ik daarna nog wel even apart mag knuffelen met users naar keuze!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef nyny83 het volgende:
NEE alle vrouwen hier zijn voor mijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:00 schreef nyny83 het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa... als ik daarna nog wel even apart mag knuffelen met users naar keuze!
Voorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:02 schreef Vikingsmeisje het volgende:
Heb twee mensen blij gemaakt die op de wachtlijst staan
*Gaat zich niet aangesproken voelen.. Nee, dat doet ze niet...quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
[..]
Jaaaaaaaaaa... als ik daarna nog wel even apart mag knuffelen met users naar keuze!
quote:
Klinkt bekendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef Janetje het volgende:
[..]Gister nog een knuffel gehad van een collega van me... hij vond het zooooo zielig dat ik alles verloor bij de hondenrennen..
![]()
Van de vier weddenschappen kwamen ze alle vier als laatste binnen.
Degenen die ik voorspelde maar waar ik niet op gewed had kwamen natuurlijk als eerste binnen.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:01 schreef Janetje het volgende:
Mwah.. het gaat best... vandaag kwam er een leraar van me langs, om te kijken hoe het lukte hier, daar ga ik vanavond ook mee eten (en met een zooi hebo-leerlingen die hier ook zitten).quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:03 schreef xrrwr het volgende:
Nou J. houd je het nog uit in Ireland?
zou ik ook zeggen als ik die collega wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:04 schreef Janetje het volgende:
[..]
Gister nog een knuffel gehad van een collega van me... hij vond het zooooo zielig dat ik alles verloor bij de hondenrennen..
![]()
Van de vier weddenschappen kwamen ze alle vier als laatste binnen.
Degenen die ik voorspelde maar waar ik niet op gewed had kwamen natuurlijk als eerste binnen.
Hehehe.. ja.. en als je zo oud was als hij..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef killswitch het volgende:
[..]
zou ik ook zeggen als ik die collega was
zal voor je duimenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:05 schreef Janetje het volgende:
[..]
Mwah.. het gaat best... vandaag kwam er een leraar van me langs, om te kijken hoe het lukte hier, daar ga ik vanavond ook mee eten (en met een zooi hebo-leerlingen die hier ook zitten).
Moet verdorie weer van kamer veranderen in het hostel, ik was gister de enige nog in de kamer en nu hadden ze die lege kamer nodig voor een groep.. nou ja..
Morgen paar kijkavonden.. (nou ja.. een avond, meerdere kijken)
Oh what the hell, ik geef iedereen wel knuffels apart..quote:
ouwe bok, groen blaadje enzoquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Hehehe.. ja.. en als je zo oud was als hij..
Thanksquote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh what the hell, ik geef iedereen wel knuffels apart..
Maar ik neem er wel eentje mee naar huis.
Whehehehe.. groen.. Ierland.. hehehequote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:06 schreef Janetje het volgende:
[..]
Oh what the hell, ik geef iedereen wel knuffels apart..
Maar ik neem er wel eentje mee naar huis.
Of ie nou wil of niet.quote:
quote:
al leprecons gevangen?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:07 schreef Janetje het volgende:
[..]
Whehehehe.. groen.. Ierland.. hehehe
Nog niet.. maar ik ga morgen op jacht..quote:
quote:
Wat ben je ook een rebel.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog niet.. maar ik ga morgen op jacht..
Overigens, als ik opeens weg ben is mn baas terug gekomen (zit achter zijn pc).
Maar mn werk is tijdelijk op.
Fokken onder werktijd is leuk!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef Janetje het volgende:
[..]
Nog niet.. maar ik ga morgen op jacht..
Overigens, als ik opeens weg ben is mn baas terug gekomen (zit achter zijn pc).
Maar mn werk is tijdelijk op.
Nou he?quote:
Ik denk dat hij gaat spartelen en geniale ontsnappingsplannen probeert te bedenken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:09 schreef killswitch het volgende:
[..]
ja dat zal ie ook zo erg vinden...
Dat is het zeker..quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Vikingsmeisje het volgende:
[..]
Fokken onder werktijd is leuk!!
quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef Chowi het volgende:
[..]
Ik denk dat hij gaat spartelen en geniale ontsnappingsplannen probeert te bedenken.
Oh oh oh.. ik ben weer goed bezig vandaag he?quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |