ja, klopt, en nu kan ik me niet meer aanmelden, dacht ff dat het weer aan deze computer lag. (gebruik nu namelijk niet mijn eigen computer)quote:
nou ja, probeer het straks wel weer als ik boven zit (mijn eigen computerquote:Op dinsdag 7 maart 2006 22:30 schreef chansadres het volgende:
Ik ben al vanaf vanmorgen ingelogd en geen problemen
quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger om dat nummer van tevoren al te luisteren, zodat ik voor alles open sta.
Ik denk dat je door de versie van Agnes, de andere juist nog meer gaat waarderenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:43 schreef Tha_Erik het volgende:
Ik weiger om dat nummer van tevoren al te luisteren, zodat ik voor alles open sta.
Inderdaad, dat is ook zo. Want we kiezen gewoon elk jaar het verkeerde nummer. Het zijn meestal prachtige nummers maar je moet niet kijken wat mooi is maar wat Europa goed vind. Met mooie nummers haal je het tegenwoordig niet meer...quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:26 schreef Lynx666 het volgende:
Ik vertrouw de keuzes van de laatste tijd niet meer.. Telkens hoor ik dat we hoge ogen gaan gooien met ons nummer van dat jaar, en uiteindelijk eindigen we dramatisch laag. Ik verwacht niet dat het dit jaar anders zal zijn
Precies, maar het lijkt alsof we maar niet willen leren van onze fouten. Nummers zijn idd vaak wel goed, maar de show eromheen is suf. Er zit geen lef in.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:28 schreef chansadres het volgende:
[..]
Inderdaad, dat is ook zo. Want we kiezen gewoon elk jaar het verkeerde nummer. Het zijn meestal prachtige nummers maar je moet niet kijken wat mooi is maar wat Europa goed vind. Met mooie nummers haal je het tegenwoordig niet meer...
Dat kijken mijn ouder altijd en dan vinden ze het leuk om steeds te benadrukken hoe goed zij ons wel niet hebben opgevoedquote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:50 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Dat kijken mijn ouder altijd en dan vinden ze het leuk om steeds te benadrukken hoe goed zij ons wel niet hebben opgevoed.
Mee eens.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:53 schreef -Vaduz- het volgende:
Treble moet naar het songfestival, die maken de de beste kans om hoog te eindigen denk ik.
Dat zullen we ook nooit meer krijgen, want al die andere landen hebben allemaal enorm last van vriendjespolitiek, en wij moeten het hebben van België.quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:54 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Mee eens.
Maar dan nog zit er geen top-5 plaatsje in denk ik
*PROEST*quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:10 schreef -Vaduz- het volgende:
Een goeie zangeres als Maud sneeuwt zeker onder.
Nee echt niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef chansadres het volgende:
[..]
*PROEST*
Dit is een grap nietwaar
Denk jij wat ik denk?quote:
Denken we toch hetzelfdequote:
quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:04 schreef Andiyan het volgende:
PRIMEUR
[afbeelding]
Inside info bij de auteurs.![]()
Optreden ?quote:Op woensdag 8 maart 2006 18:25 schreef Californian_dreamer het volgende:
succes,
en nu ben ik ook weg, DVD van mijn laatste optreden is klaar
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |