Ja, inderdaad, zoiets leeft misschien een weekje of twee, paar maandjes hooguit, maar dan is het toch echt wel uit met de pret.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Interessant idee, maar kdenk dat dat niks wordt![]()
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:48 schreef Woelli het volgende:
Ik vind zelfde andere forums ook niks aan hoor.
Maar ik heb anders gaan altenatief. Ze moeten IDO gewoon ophouden.
Kan niemand daar voor zorgen![]()
nee, op zich is het wel te doen hoor, en ik vind het een super idee, maar er gaat toch wel wat werk inzitten, en je moet maar mensen vinden die daar tijd voor hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:46 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Interessant idee, maar kdenk dat dat niks wordt![]()
Sarcasme, ironie, humor...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:49 schreef sbientje het volgende:
waarom is het logo van blue circle een rood vierkant?*confused*
Zeker wetenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Woelli het volgende:
Maar krijgen we hier wel een reunie als der een idols 4 komt![]()
Ik heb weleens zoiets gedaan, maar dat werd niet zo'n succesquote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
nee, op zich is het wel te doen hoor, en ik vind het een super idee, maar er gaat toch wel wat werk inzitten, en je moet maar mensen vinden die daar tijd voor hebben
Als die er komt, ben ik zeker weer van de partijquote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Woelli het volgende:
quote:
ik ook, maar door tijdgebrek, en een gebruik an users werd dat niks.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef Fir3fly het volgende:
[..]
Ik heb weleens zoiets gedaan, maar dat werd niet zo'n succes![]()
Bij mij ook zo.quote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ook, maar door tijdgebrek, en een gebruik an users werd dat niks.
* Tha_Erik heeft nu een afgrijselijk beeld van bloed en vingers voor ogenquote:Op zondag 5 maart 2006 20:52 schreef PeRi het volgende:
[..]
whz!. Ik heb mezelf opengehaald met een stukje vijl, ik had de vijl even gebruikt om langs te meten, maar ik wilde 'm wegleggen en toen schuurde hij langs mn vinger en er boorde zich een stukje 'vijl' onder mn huid. Op het puntje was mn vijl gaan brokkelen zeg maar, dat stukje 'metaal' maakte zich al los en kwam dus in mn vinger. Ik heb het er onder uitgepulkt, maar het doet paaaaaaaaaaaaaaaaaain
.
ik ook, en op zich zijn de kijkcijfers verre van slecht, dus ik denk dat idols 4 er wel komtquote:Op zondag 5 maart 2006 20:51 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Als die er komt, ben ik zeker weer van de partij.
Ja, en het is nog steeds een show waarin grof geld wordt verdiend, lijkt mequote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef Californian_dreamer het volgende:
[..]
ik ook, en op zich zijn de kijkcijfers verre van slecht, dus ik denk dat idols 4 er wel komt
Oeh, dat zou wel gaaf zijn jaquote:Op zondag 5 maart 2006 20:50 schreef Woelli het volgende:
quote:Op zondag 5 maart 2006 20:53 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
* Tha_Erik heeft nu een afgrijselijk beeld van bloed en vingers voor ogen![]()
.
Pijnlijk. Ja, gelukkig raak ik zelden een vijl aan...
Nou, tot volgende week is het einde er nog niet. Na de finale wordt het aftellen...quote:Op zondag 5 maart 2006 20:58 schreef Woelli het volgende:
Ik zie de einde van deze IDO al aan...
Straks word ik nog sentimenteel![]()
![]()
Nu al??quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef sbientje het volgende:
ik wil wel weer een klein forumpje op mijn site hosten... , maar als het nie draait gaat het er weer af
okee?
Hoe lang blijft die dan nog open?quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef Tha_Erik het volgende:
[..]
Nou, tot volgende week is het einde er nog niet. Na de finale wordt het aftellen...
quote:Op zondag 5 maart 2006 21:01 schreef sbientje het volgende:
ik wil wel weer een klein forumpje op mijn site hosten... , maar als het nie draait gaat het er weer af
okee?
1, 2 wekenquote:
Zo kortquote:
dan zal ik maar dat forum er alvast opzettenquote:
wow is al 23:00 uurquote:
Nou ja, ik zal niet komen iigquote:Op zondag 5 maart 2006 21:09 schreef sbientje het volgende:
[..]
dan zal ik maar dat forum er alvast opzetten
ShowChatters zijn übertofquote:Op maandag 6 maart 2006 00:05 schreef -Vaduz- het volgende:
Showchat heb ik niks mee, zal ik niet naartoe verhuizen.
Geweldige ingredienten, maar ik hou het bij HOOLS. Bij Showchat word ik moe van de smileys die om m'n oren vliegen.quote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
ShowChatters zijn übertof.
Neem mij, Sven, Tom, Dizer en PeRi maal 4 en je hebt ShowChat.
Je moet je zelf als laatste noemen, lulquote:Op maandag 6 maart 2006 00:08 schreef BVO het volgende:
[..]
ShowChatters zijn übertof.
Neem mij, Sven, Tom, Dizer en PeRi maal 4 en je hebt ShowChat.
Ik ben het hart van SCquote:Op maandag 6 maart 2006 00:21 schreef Svensational het volgende:
[..]
Je moet je zelf als laatste noemen, lul.
Taaltechnisch moet je jezelf als laatste noemen. En jij bent niet het hart, je bent er haast nooitquote:Op maandag 6 maart 2006 00:22 schreef BVO het volgende:
[..]
Ik ben het hart van SC.
Oh, nu vergeet ik haast nogZhenar
.
Sorry hoorquote:Op maandag 6 maart 2006 00:27 schreef Svensational het volgende:
[..]
Taaltechnisch moet je jezelf als laatste noemen. En jij bent niet het hart, je bent er haast nooit.
Maar als je op FOK! bent, zit je meer inquote:Op maandag 6 maart 2006 00:28 schreef BVO het volgende:
[..]
Sorry hoor.
Is dat zo?. Ben de laatste tijd een beetje druk ja
. De
gaat voor FOK! he
. Soms dan
.
Of anderen zijn er gewoon te vaak, zo kan je het ook zien.
Zijn die zo erg binnen ShowChat?!quote:Op maandag 6 maart 2006 00:49 schreef -Vaduz- het volgende:
Kijk, heb je die smileys weer...
Nou ja, ik noem een Zhenarquote:
quote:Op maandag 6 maart 2006 00:55 schreef Svensational het volgende:
[..]
Nou ja, ik noem een Zhenar.
Wel tof dat Vaduz dus blijkbaar lurkt in ShowChat!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |