Ik zal misschien ook niet helemaal beter zijn dan.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef Svensational het volgende:
Wel leuk als de uitslag is en iedereen stil is, dan hoor je mij gewoon luidruchtig hoesten
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:07 schreef superhero87 het volgende:
[..]
Ik ben benieuwd wat mijn motivatie was![]()
![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 20:10 schreef Svensational het volgende:
Wel leuk als de uitslag is en iedereen stil is, dan hoor je mij gewoon luidruchtig hoesten
Dat heb ik met freecell nuquote:Op zaterdag 4 maart 2006 13:56 schreef sbientje het volgende:
en $*()#U)($ wie heeft de spelregels van patience veranderd?vroeger was ik erheel goed in, nu ben ik echt een patience kneus
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik ben helemaal voor raf hoor, maar volgens mij laat haar IQ wel te wensen over....
wat voor liedjes zou je willen zingen??? uhm nou reclamespotjes, dat lijkt me wel leuk!
Welk goed doel steun je?? Euh (denk denk) geeneen.
Wat hoop je dat het wordt?? een meisje... (pedagogisch natuurlijk erg onverantwoord antwoord) en waarom?? nou dan kan je mooi de haren kammen.....
Desondanks mag ze van mij naar de finale!!!!!
Beterschap! heb je toevallig een kippenboutje gehad? die werden daar uitgedeeld door iemand van de crewquote:Op zondag 5 maart 2006 00:32 schreef BVO het volgende:
Raffie![]()
.
Ziet hier nu met ik ben bang buikgriep thuis, maar who cares, ze is door![]()
!!!
Was op een verjaardagquote:Op zondag 5 maart 2006 00:38 schreef -Hans- het volgende:
[..]
Beterschap! heb je toevallig een kippenboutje gehad? die werden daar uitgedeeld door iemand van de crew
Raf is een beetje blond, ook al zou je dat niet zeggen als je haar ziet.quote:Op zaterdag 4 maart 2006 16:20 schreef XXXKarinXXX het volgende:
ik ben helemaal voor raf hoor, maar volgens mij laat haar IQ wel te wensen over....
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee wie jij nu bent. Ik haal iedereen door elkaarquote:Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef Tha_Erik het volgende:
Goede 's morgens!
Whehe, bij jou was het ent alsof ik je al kende ofzo, hoewel we eigenlijk niet eens gepraat hebbenquote:Op zondag 5 maart 2006 10:55 schreef PeRi het volgende:
[..]
Ik heb eigenlijk nog helemaal geen idee wie jij nu bent. Ik haal iedereen door elkaar.
Ik zie mezelf vandaag niet meer op gang komenquote:Op zondag 5 maart 2006 13:26 schreef WithMe het volgende:
Middag!
Ik ben eerder opgestaan dan verwacht, maar moet nog behoorlijk op gang komen. Maar dat mag na zo'n mooie avond.
Jah dat vond ik wel jammer idd. Nog voor de groep compleet was konden we al geen kant meer op op onze plaatsen.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:33 schreef -Vaduz- het volgende:
Nu mag het zeker Lynx.
En het was ontzettend tof. Het is dat je door de hectiek niet met iedereen hebt kunnen praten, maar het is niet anders.
nu wel!quote:Op zondag 5 maart 2006 11:12 schreef PeRi het volgende:
Oh Sbien, had ik al verteld dat ik jou tof vind.
Dat was leuk ja!quote:Op zondag 5 maart 2006 15:52 schreef sbientje het volgende:
ja vet he!
Dank je.quote:Op zondag 5 maart 2006 16:21 schreef -Vaduz- het volgende:
Leuk gezelschap had je trouwens alwaysthebest,
Idd.quote:maar het was dus een vriendin en niet je vriendin?
quote:Op zondag 5 maart 2006 13:37 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Jah dat vond ik wel jammer idd. Nog voor de groep compleet was konden we al geen kant meer op op onze plaatsen.Veel heb ik ook nauwelijks of niet gesproken
Toen was de groep niet compleet, slimpiequote:Op zondag 5 maart 2006 17:17 schreef chansadres het volgende:
[..]
Op de weg naar de mac is er genoeg gezegd. Wel telkens dezelfde zin maar daar gaat het niet om
Zag je trouwens hoe Serge richting het fokgedeelte keek, zou hij toch....quote:Op zondag 5 maart 2006 17:21 schreef Lynx666 het volgende:
[..]
Toen was de groep niet compleet, slimpie.
Was het jou ook al opgevallenquote:Op zondag 5 maart 2006 17:23 schreef chansadres het volgende:
[..]
Zag je trouwens hoe Serge richting het fokgedeelte keek, zou hij toch....
ik vond jouw gezelschap kjoetquote:Op zondag 5 maart 2006 16:22 schreef Tha_Erik het volgende:
Mijn gezelschap was een beetje te enthousiast. Vertoonde lichtlijk bakvisgedrag
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |