Je zit toch wel warm, Peaceman.quote:
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:41 schreef Scrutinizer het volgende:
Postman?
quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:46 schreef timbob het volgende:
op zich logisch
ik snap jullie rare gitaarmuziekvragen niet.. dus ik mag nooit een vraag stellenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:47 schreef peaceman het volgende:
hey timmy, hoe is ie? we zien je veel te weinig hoor... we missen de orbital-vragen...
dus je kijkt wel regelmatig? gelukkig maar..... maar ik mis soms de momenten dat er foto van de een collectie verschijnt en dat wij moeten raden welke cd dat is op de brakke foto en het bij voorbaat gokken op orbital was ook altijd vermakelijkquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik snap jullie rare gitaarmuziekvragen niet.. dus ik mag nooit een vraag stellen
update:
ik ben verhuist, binnen hetzelfde huis, heb nu 2 kamers.
ook heb ik lekker m'n discogs bijgewerkt
Het instrumentarium van de band op de foto bestaat uit viool, cello, accordeon, klarinet en piano. Raden maar!quote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:51 schreef timbob het volgende:
[..]
ik snap jullie rare gitaarmuziekvragen niet.. dus ik mag nooit een vraag stellen
Het zijn Europeanenquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:58 schreef peaceman het volgende:
dan ga ik denken richting Arcade Fire....maar daar zat wel een gitaar bij
Die Anarchistische Abendunterhaltungquote:Op zaterdag 4 maart 2006 23:59 schreef TheSilentEnigma het volgende:
DAAU!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |