Die zijn het dan ook niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:10 schreef timbob het volgende:
het zou natuurlijk te makkelijk zijn als het the super furry anumals zijn...
Ehhh, nee. Deze band -waar Justin een fan van bleek te zijn- heeft hem uitgenodigd om me te doen tijdens een Top of the pops-opname. Voor hij het wist, stond hij rond te huppelen in een dolfijnenpak.quote:Op zondag 5 maart 2006 00:12 schreef peaceman het volgende:
nsync?
quote:What am I supposed to do,
Sit around and wait for you
Well I can't do that
And there's no turnin' back
I need time to move on
I need love to feel strong
Eh, volgens mijn bron is het een andere Jackson (Wel de drummer van de Jackson Five).quote:Op zondag 5 maart 2006 14:52 schreef belsen het volgende:
Robert Jackson, de drummer van de Jackson Five.
Nee, dat was niet de drummer...quote:Op zondag 5 maart 2006 14:58 schreef timbob het volgende:
michael jackson?
Geen Jackie, wel de ie-klank.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:07 schreef peaceman het volgende:
Jackie dan? Het was iets met een ie-klank volgens mij.
Nogmaals, we zoeken de drummer. Dit was een neef van de gebroeders Jackson.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:11 schreef timbob het volgende:
en dan had je nog... jermain oid.
ja, ik noem maar de namen op van degene die ik kenquote:Op zondag 5 maart 2006 15:14 schreef TheSilentEnigma het volgende:
[..]
Nogmaals, we zoeken de drummer. Dit was een neef van de gebroeders Jackson.
Mark en Larry dacht ik... Mark weet ik zekerquote:Op zondag 5 maart 2006 16:05 schreef methodmich het volgende:
Voornamen hadden eigenlijk ook gemoeten....
peaceman +1
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |