Helaas was Sheri dit maal niet te laat...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef twentemeisje het volgende:nog eventjes met jullie meespelen om de werkweek gezellig af te sluiten
Had die hint geplaatst, dan had ik 't wel geweten!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef ReSpawn het volgende:
[..]
Et voillà...
De rest van de trivia was nogal voor de hand liggend moet ik zeggen.. Dus die heb ik niet geplaatst... Anders zou het iets worden als 'has said to
that
was
' en dan wordt t er niet duidelijker op..
Ik zal t onthouden.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:18 schreef Sokolsky het volgende:
[..]
Had die hint geplaatst, dan had ik 't wel geweten!
haaaaai!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:15 schreef twentemeisje het volgende:nog eventjes met jullie meespelen om de werkweek gezellig af te sluiten
Très bienquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:28 schreef SaintOfKillers het volgende:
David Cronenberg.
Videodrome, Rabid, Existenz, A History of Violence en Naked Lunch.
Das deze knakker....maar ze hebben wel wat van elkaar weg ja...quote:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef Asap het volgende:
AAARGH, dacht ik in Movie-trivia te kijken, zat ik in de IDOLS-trivia!![]()
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef Doff het volgende:
Ik zit waarschijnlijk nu écht iedereen door elkaar te halen, maar is dat niet Francis McDormand?
Gaat het een beetje...?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:32 schreef Asap het volgende:
AAARGH, dacht ik in Movie-trivia te kijken, zat ik in de IDOLS-trivia!![]()
Ik ben er nog steeds niet overheenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:40 schreef Sheridana het volgende:
[..]
Gaat het een beetje...?
Wil je een glaasje water?
Kringgesprek?
Zeg het maar hoor!
*aai over bolletje*
(achteraf) gegoogled: http://imagecache2.allposters.com/images/77/039_27029.jpgquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:37 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]dat is inderdaad niet Frances McDormand.
Die avatars zijn inderdaad wel heel ergquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:36 schreef ziggyziggyziggy het volgende:
[..]
Hier dus? Wat een kermis van avatars...
Gevolgd door: "I'll have what she's having. "quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:48 schreef SaintOfKillers het volgende:
Je zou kunnen zeggen dat zij de tekst: "Ooooooooooooooohhhhhhhhhhhhh, aaaaahhhhhhhhhhh, hhhhhhhhhmmmmmmmmmmmmmmmmmmm, oh yes, oh yes, oooooooooohhhhh, aaahhhh, oh god, mmmmmmmmmmmm" heeft geschreven.
Inderdaadquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:51 schreef Sheridana het volgende:
OH!!!
EHM..NORA EPRHON??
When Harry met Sally!!!
Ja en The Hills Have Eyes dus.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:10 schreef SaintOfKillers het volgende:
Wes Craven.
Scream; Nightmare on Elm Street, People under the Stairs, Last House on the Left en
Das dus weer goedquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:11 schreef SaintOfKillers het volgende:
[..]
Ja en The Hills Have Eyes dus.
Ook een aai?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:53 schreef Sokolsky het volgende:
Oh ja. Had ik de film wel goed.
Damn, ik heb nog geen enkel punt gescoord vandaag.
Bijna. Het klinkt wel een beetje Italiaans.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef Sheridana het volgende:
Italiaans?
Ook niet.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:31 schreef Sheridana het volgende:
Spaans!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |