Thnx!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:53 schreef Martijn85 het volgende:
kijk hier eens
http://www.speedzone.be/artikel/856_pulp_fiction_parodie.html
nee want daar kan ik ook niet naar toequote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:57 schreef Martijn85 het volgende:
zal ik hem ff naar je zonnet mailen dan ?
zo heb ik hem ookquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:19 schreef Baleog het volgende:
Turk Fiction heette dat toch?
Heb hem nog een keer verstuurd maar nu als .zip bestandquote:Op vrijdag 3 maart 2006 12:37 schreef Herald het volgende:
hmmm heb nog steeds niks ontvangen, vraag me af of dat dan wel mogelijk is
Je bent ook echt dankbaar he, Herald.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:56 schreef Herald het volgende:
jemig aap, ik wil dat filmpje dus laten zien aan collega's
Voor wat? Ik zeg dat ik beperkte toegang heb en het daarom niet zelf kan zoeken en dan geven ze een link die ik niet kan zien omdat ik beperkte toegang heb, daarna krijg ik advies om het thuis dan te bekijken maar dan zou ik dit topic niet hebben geopend om te vragen of iemand het me kan mailen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:54 schreef Geqxon het volgende:
Je bent ook echt dankbaar he, Herald.
Heb je em nou al? Anders doe ik wel ff een poging.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:59 schreef Herald het volgende:
[..]
Voor wat? Ik zeg dat ik beperkte toegang heb en het daarom niet zelf kan zoeken en dan geven ze een link die ik niet kan zien omdat ik beperkte toegang heb, daarna krijg ik advies om het thuis dan te bekijken maar dan zou ik dit topic niet hebben geopend om te vragen of iemand het me kan mailen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |