Beauquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebtmij
gemist! Min of meer! Want
ik
ga nu weg.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef Zhenar het volgende:
Wij werken tenminste naast tijdens het Fok!ken!![]()
![]()
Want zo zijn wij. Altijd denkend aan anderen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef babette21 het volgende:
[..]
mja wij lopen wel 'n beetje te huilieën ja......
maar da's enkel om jullie een beeld te geven van "de vrijdagmiddag van de werkende mens"
Dat klopt.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:16 schreef LeBeau het volgende:
[..]
Je hebtmij
gemist! Min of meer! Want
ik
ga nu weg.
Idols #89: De kater van Angeliquequote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef Tania18 het volgende:
Euh, ik ga de Idols topics maar eens doorlezen. Waar moet ik wezen voor de echt goede rellen?![]()
Je bent altijd vervelendquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wacht..als zij bewust komen meerellen in IDO is het wel leuk maar als ik hier eens wat opmerkingen rondstrooi ben ik vervelend?
Tania?quote:
ik heb me anders rot gelachen vanmiddag [om HB, niet om CDP&Diz]quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:15 schreef Bupatih het volgende:
Ik heb weer niks boeiends gemist, merk ik.
Daar was ik niet bij.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
oh wacht..als zij bewust komen meerellen in IDO is het wel leuk maar als ik hier eens wat opmerkingen rondstrooi ben ik vervelend?
Makkelijk.quote:
wij hebben niet meegereld, wij hebben jullie erop gewezen dat jullie rel onder niveau wasquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:17 schreef CrazyDutchPunk het volgende:
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:13 schreef Dizer het volgende:
[..]
Ik heb niks tegen homo's hoor. Allen jij bent een schande voor homo's. Homo's zoals jou zorgen voor een slechte naam
Eigenlijk vind ik CDP er nog het meest sympathiek uitkomenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele rel was (bedroevend) slecht.....
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:23 schreef babette21 het volgende:
[..]
de hele rel was (bedroevend) slecht.....
Mis je me alleen dáárom?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:18 schreef babette21 het volgende:
[..]
ik heb me anders rot gelachen vanmiddag [om HB, niet om CDP&Diz]
en ik heb je gemist, want ik wist niet meer of het gehinnik of gehinnek was![]()
En Bupatih is tof.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
CDP is een kneus en Dizer is een kneus.
Zo, opgelost.
Goed compromisquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:25 schreef Bupatih het volgende:
CDP is een kneus en Dizer is een kneus.
Zo, opgelost.
tja eigenlijk welquote:
je weet het niet zeker????quote:Maar het is volgens mij 'gehinnik'.![]()
Tuurlijk weet ie het wel zeker.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:28 schreef babette21 het volgende:
[..]
tja eigenlijk wel
[..]
je weet het niet zeker????
mensen: hij weet het niet zeker!!!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |