Wat een verschrikkelijk leuk edoch zeer informatief topic.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:42 schreef MidnightRambler het volgende:
Oke, hier mijn gids voor internet-pwange! Lukt het je niet op bij een discussie te pwnen? Hier wat tips:
1. Begin met overdreven netjes taalgebruik, maar wees wel uiterst sarcastisch en cynisch.
2. Je zal wellicht een boze reactie krijgen. Tijd voor internet pwnage! Hoe gaan we handelen? Eerst gaan we een onzinantwoordje maken. Het moet niet meer dan vijf woorden zijn. Als het maar een beetje met het onderwerp te maken heeft. Vergeet vooral deze smiley niet te plaatsen:![]()
3. Nu wordt de andere partij echt kwaad. Ga het nu bij beledigingen zoeken. Nee niet schelden. Denk aan kinderachtig, denk aan het dopen tot VMBO-scholier, denk aan het claimen van "geen leven".
4. Nu kan je waarschijnlijk een even scherpe reactie terugverwachten. Geen nood! Nu mogen je beledigingen nóg een treetje hoger. Denk nu aan moeders, geslacht, enz.
5. De persoon zal helemaal tiereliers worden en gaan schelden. Hij wordt gebanned, want dat kan natuurlijjk niet!!
Et voila, je hebt zojuist een internet-discussie gepwnt! Toevoegingen zijn welkom!
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk leuk edoch zeer informatief topic.![]()
Heuj jij ook weer van de partij?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:07 schreef yogidrink het volgende:
C0nd0r Mogguh!
een prima stap 1quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk leuk edoch zeer informatief topic.
Op een keer leer jij nog wel goeie topics maken.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:08 schreef veldmuis het volgende:
[..]
Wat een verschrikkelijk leuk edoch zeer informatief topic.
Hoezo? Werk jij op zo'n grasmaai apparaat?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:02 schreef yogidrink het volgende:
[..]
Jaweinig te doen in die *** sneeuw!
Ah ja, dan wordt het enigzins lastig!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:09 schreef yogidrink het volgende:
nee ben prof. in het zoeken naar muntgeld op straat.
Je bent niet de enige die wel iets te doen heeft maar dat nie doetquote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:12 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Ah ja, dan wordt het enigzins lastig!
Ik heb wel wat te doen maar ik doe het gewoon niet 8)
Ik ben dan ook een ontdeugend boefje
Ik heb niks te doen en doe dus ook niksquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:02 schreef Trolliebus het volgende:
[..]
Je bent niet de enige die wel iets te doen heeft maar dat nie doet
Je moeder is dikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen en doe dus ook niks.
Goed bezig jijquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:11 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
Ik heb niks te doen en doe dus ook niks.
GODVERDE!!!$@^6134~!51~!!! WAT DENK JE WE: NIET!!@@#!$quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze heeft me gepijpt.
Nu moet je helemaal flippen.
You learn quick, young padawanquote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:20 schreef Chriz2k het volgende:
[..]
Ze heeft me gepijpt.
Nu moet je helemaal flippen.
Als je ervoor gebanned wordt is het goed denk ik.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 15:24 schreef Forcefuzz het volgende:
[..]
GODVERDE!!!$@^6134~!51~!!! WAT DENK JE WE: NIET!!@@#!$![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
$%!%#
![]()
5$%IK MAAK JE HELEMAAL DOOD@!!@$!!!$@!
![]()