Nou, ik heb idd een foto van mijn boreling. Eerste, allerliefst in het niets kijkend kindje wat zich af lijkt te vragen wat ze hier komt doen. Toen ze haar kleertjes aan hadden getrokken en er weer een foto werd gemaakt keek ze scheel en had haar tong uit haar mondquote:Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef innepin het volgende:
[..]
Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!
Ik ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik zit dus nu serieus de babyfoto's te bekijken om erachter te komen of ze leleijk waren![]()
Ik vind het al echt Nielsquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Twinkly het volgende:
[..]
Ik ook![]()
schrik niet
[ afbeelding ]
Ook wel een beetje een zielig foto.
Ik juist wel meteen! Niels heeft echt een heel eigen koppie net als die foto op linnen in jullie woonkamer,Claudia zei dat toen ookquote:Op zondag 1 augustus 2010 14:40 schreef Ca.ra het volgende:
Twink, ik zou 'm niet herkennen als Niels
quote:Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou Niels er ook direct uithalen, hoor.![]()
Nils schijnt ook een hele lelijke baby te zijn geweest. o lelijk, dat zn tante bij de eerste aanblik zei: 'Hij heeft wel hele euh... mooie oren!"![]()
Lente heeft ook d'r periodes, vind ik.
Leek mee te vallen.Tot ze wakker werd!
![]()
![]()
[ afbeelding ]
Gossie, wel een schattig laafje hoorquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef lily het volgende:
In de Efteling vroegen ze ons of we hem terug wilde zetten
[ afbeelding ]
al is het dan een jaar later, ik vond hem toch echt niet moedersquote:Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:
[..]
Nee, sorry . Die is ook niet lelijk.
Als dat het enige is. Lang haar is best coolquote:Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ja heh![]()
Hij heet Lavid
Hij is trouwens best goed opgedroogd (is nu 5 jaar) maar die flaporen heeft ie nog steeds (vandaar ook lang haar)
Dat is wel even vreemd, ik was aan het teruglezen en kwam dit bericht tegen, wilde er wat meer van weten dus google het.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Vivi het volgende:
[..]
Oh ja, vind ik ook hoor! En idd dat bedoelde ik, het schijnt zelfs dat mannen (volwassen) vrouwen het meest aantrekkelijk vinden die die kenmerken hebben, van een baby dus. Hoog voorhoofd, klein neusje, korte mond-kin afstand, grote ronde ogen...ik weet al weer hoe het heet: supranormale prikkels
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |