abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_84717350
ow, Moonah :o

kijk hem nou O+

ik ben fan van zijn haar!
  zaterdag 31 juli 2010 @ 23:05:56 #202
202682 childintime
*wait for the ricochet*
pi_84720689
quote:
Op zaterdag 31 juli 2010 21:46 schreef innepin het volgende:

[..]

Deze foto hoort hier heul niet, het ging over lelijke kindjes en deze is hartstikke mooi!
Nou, ik heb idd een foto van mijn boreling. Eerste, allerliefst in het niets kijkend kindje wat zich af lijkt te vragen wat ze hier komt doen. Toen ze haar kleertjes aan hadden getrokken en er weer een foto werd gemaakt keek ze scheel en had haar tong uit haar mond :o Het lijkt wel 2 verschillende kinderen terwijl er tussen die 2 foto's hooguit een half uur kan zitten :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 11:55:15 #203
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_84731667
Demi was echt niet knap als baby, ze was heel mager en verimpeld en dan die bos met haren. :+

Maar ze is nu een mooi meisje, vind ik tenminste. ;)

Nika was een hele mooie baby, dan hoorde ik ook overal en altijd.

En een van de laatste foto's

Zelf was ik ook een verschrikkelijk lelijke baby, heb daar alleen zo snel geen foto van.
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_84732354
ik vond elin puntgaaf als baby eigenlijk

maar ze had dus ook fases:

dat ik dacht, kolere :')
pi_84732362
Mijn kindje heeft wel een paar lelijke weken gehad toen hij kaal werd maar dat zag ik eigenlijk pas later op de fotos maar voor de rest vind ik hem echt een mooie baby. Zag soms weleens van die kids met zo'n gigantisch waterhoofd toen ik zwanger was en toen werd ik echt panisch dat mijn kind ook zo zou worden maar heb geluk:
  zondag 1 augustus 2010 @ 13:11:24 #206
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84733678
Het duurt een paar jaar, maar toch weten de lieve kusjeknuffel ouders ook dit topic weer een positieve draai te geven :+
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84734686
Mijn zus vertelde vrijdag nog dat ze op kraambezoek was geweest bij een heel erg mooie baby. Ze was er ook laaiend enthousiast over toen ze thuis kwam (een paar weken later beviel ze van haar oudste zoon) en haar man was dus erg nieuwsgierig.
Toen die mensen met hun kind op kraambezoek kwamen, keken mijn zus, haar man en haar schoonzus tegelijkertijd over de draagmand om die schoonheid te bewonderen. Het enige wat mijn zus toen nog kon uitbrengen was: "man, die is ook erg veranderd zeg." Dat kind was blijkbaar in de omgekeerde zin geëvolueerd :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:01:09 #208
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84735259
Ik vond Thomas vlak na de geboorte trouwens ook maar niks hoor. Maar dat kwam mede ook omdat ik me had voorbereid op een achtponder en ik kreeg (een maandje te vroeg) een mager scharminkeltje. Met een mooi punthoofd omdat de ontsluitigsfase heel lang had geduurd. Die foto's heb ik hier (plaatsvervangend ijdel) dus ook nooit geplaatst. Daarna werd zijn koppie ietwat te bol door de borstvoeding, en vielen zijn haren uit, op een raar plekje vooraan na. Nu heeft hij een mooi gemiddelde gevonden vind ik :) en zijn haren zijn ook weer op volle sterkte terug.
Time is the quality of nature that keeps events from happening all at once. Lately, it doesn't seem to be working.
pi_84735339
Ik plaats hier ook niet alle foto's van Thomas hoor ;) Sommige raken echt niet door de toonbaarheidsfilter :D
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:08:46 #210
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84735509
Ik zit dus nu serieus de babyfoto's te bekijken om erachter te komen of ze leleijk waren :o . Ik vind ze nogsteeds prachtig, allebei :P .

Oh en ik gooi lelijke foto's ook altijd gewoon weg. Als ik zelf raar kijk of weet ik wat, dan mik ik ze toch ook weg... Heel soms wint het moment van de lelijkheid en bewaar ik ze toch. Dan zijn de foto's om andere redenen geslaagd ;) .
pi_84735784
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:08 schreef Groofsken het volgende:
Ik zit dus nu serieus de babyfoto's te bekijken om erachter te komen of ze leleijk waren :o
Ik ook :D

schrik niet

Ook wel een beetje een zielig foto.
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:40:02 #212
245866 Ca.ra
Nu met loslopend wild
pi_84736599
Twink, ik zou 'm niet herkennen als Niels :P

"Vers van de pers" zijn ze sowiezo nog een beetje verkreukeld he. Als ik foto's van Thomas vlak na de geboorte vergelijk met die van een dag later zit er al een groot verschil tussen. En de foto's van toen we thuis waren zijn alweer mooier.

Maar na de initiele shock van 'oh, is dit m nou? hun, heel anders dan ik gedacht had...' was ik ook weer snel aan m gewend. En toen was het O+
  zondag 1 augustus 2010 @ 14:40:20 #213
272309 Groofsken
De goeie ouwe zak.
pi_84736609
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:16 schreef Twinkly het volgende:

[..]

Ik ook :D

schrik niet
[ afbeelding ]
Ook wel een beetje een zielig foto.
Ik vind het al echt Niels :o O+ . Niks nie lelijk nie :N .
pi_84738626
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 14:40 schreef Ca.ra het volgende:
Twink, ik zou 'm niet herkennen als Niels :P

Ik juist wel meteen! Niels heeft echt een heel eigen koppie net als die foto op linnen in jullie woonkamer,Claudia zei dat toen ook

Ik vond Wolf eigenlijk meteen wel mooi! Geen huidsmeer, geen enorme kreukels, Echt een helemaal gaaf kindje O+ toen hij iets ouder werd dacht ik dat hij flaporen kreeg, maar dat valt gelukkig toch enorm mee.
Hij krijgt nu langzamerhand ook meer haartjes enzo, echt leuk
“I mean, nobody’s scientifically perfect, but Suzie’s about as close to being perfect as any human could possibly be.”
pi_84740966
Ik zou Niels er ook direct uithalen, hoor. O+

Nils schijnt ook een hele lelijke baby te zijn geweest. o lelijk, dat zn tante bij de eerste aanblik zei: 'Hij heeft wel hele euh... mooie oren!" :')

Lente heeft ook d'r periodes, vind ik.

Hier was ze twee dagen oud met dr doppie.

Leek mee te vallen. :P Tot ze wakker werd! :o ;)

Gelukkig sliep ze veel. :P O+

En later viel het ook als ze wakker was wel mee.

En nu, na de waterpokken, is het ook weer even wennen. ;)
pi_84744281
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 17:04 schreef Ssserpente het volgende:
Ik zou Niels er ook direct uithalen, hoor. O+

Nils schijnt ook een hele lelijke baby te zijn geweest. o lelijk, dat zn tante bij de eerste aanblik zei: 'Hij heeft wel hele euh... mooie oren!" :')

Lente heeft ook d'r periodes, vind ik.

Leek mee te vallen. :P Tot ze wakker werd! :o ;)
[ afbeelding ]

Daar zit je dan.
pi_84744303
Haha, inderdaad ja! :D
pi_84746119
:D Lente
pi_84746155
In de Efteling vroegen ze ons of we hem terug wilde zetten

pi_84746272
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:48 schreef lily het volgende:
In de Efteling vroegen ze ons of we hem terug wilde zetten

[ afbeelding ]
Gossie, wel een schattig laafje hoor O+
Daar zit je dan.
pi_84746345
Ja heh O+

Hij heet Lavid ;)

Hij is trouwens best goed opgedroogd (is nu 5 jaar) maar die flaporen heeft ie nog steeds (vandaar ook lang haar :P )
  zondag 1 augustus 2010 @ 19:56:15 #222
62233 Jelief
ikke lief!
pi_84746402
quote:
Op woensdag 29 juli 2009 20:14 schreef gebruikersnaam het volgende:

[..]

Nee, sorry . Die is ook niet lelijk.
al is het dan een jaar later, ik vond hem toch echt niet moeders :') mooiste
Begin maar gewoon, op hoop van zegen.
Begin maar gewoon,hier en nu.
Je kunt niet alles voorzien.
Begin er maar gewoon aan te werken.
pi_84746474
quote:
Op zondag 1 augustus 2010 19:54 schreef lily het volgende:
Ja heh O+

Hij heet Lavid

Hij is trouwens best goed opgedroogd (is nu 5 jaar) maar die flaporen heeft ie nog steeds (vandaar ook lang haar :P )
Als dat het enige is. Lang haar is best cool 8-)
Daar zit je dan.
pi_84769550
ik dacht eerst toen ik de tt las dat het een afzeiktopic zou worden over babies maar gelukkig valt dat mee want iets of iemand afzeiken die zichzelf niet kan verdedigen kan ik slecht tegen en zeker als het babys zijn. }:|
oh ja, schatjes de meesten en de andere lijken zoals wij volwassenen eruit zien na een avond flink doorstappen. })
Yvonne schreef op maandag 31 oktober 2011 @
13:59:43 in DEF SC #282 aan AchJa & Co
Vanaf hier en nu stopt het in DEF én op FOK!
Ik wil hier een normale SC zonder gebitch!
pi_101034279
we zijn ondertussen al weer een jaar verder( ik schop dit topic maar 1 keer per jaar). ik vraag me af wat de oogst van het afgelopen jaar is.
Vergeef mij de spelfouten, maar ik fok op een mobieltje
  maandag 22 augustus 2011 @ 12:00:58 #226
80443 snakelady
ssss...ssss...
pi_101035240
quote:
1s.gif Op vrijdag 3 maart 2006 11:30 schreef Vivi het volgende:

[..]

Oh ja, vind ik ook hoor! En idd dat bedoelde ik, het schijnt zelfs dat mannen (volwassen) vrouwen het meest aantrekkelijk vinden die die kenmerken hebben, van een baby dus. Hoog voorhoofd, klein neusje, korte mond-kin afstand, grote ronde ogen...ik weet al weer hoe het heet: supranormale prikkels:)
Dat is wel even vreemd, ik was aan het teruglezen en kwam dit bericht tegen, wilde er wat meer van weten dus google het.
Kom ik bij foto's een foto van mij tegen en van nog meer Fok! kindjes..... :D
"One cries because one is sad. For example, I cry because others are stupid, and that makes me sad."
pi_115856880
zoals beloofd schop ik dit topic maar 1 keer per jaar, en ben weer erg benieuwd naar de oogst van dit jaar.
  woensdag 22 augustus 2012 @ 10:11:59 #228
360764 BMS-THAD
Thad Castle, at your service.
pi_115857406
Ik ben geen ouder, maar ik was vroeger een behoorlijk lelijk kind. Hele bolle wangen, grote tong die constant uit m'n smoel hing. Werd ook vaak aan m'n ouders gevraagd of ik niet 'speciaal' was.. :')
Is in de afgelopen 10 jaar behoorlijk recht getrokken gelukkig en kan er nu wel om lachen met m'n scheppers. :P
Get this guy a jockstrap and a cookie!
pi_115866781
ik was vroeger ook rimpelig , maar die rimpels komen weer terug :(
pi_115867541
Mijne begint bij te trekken... Maar net uit het ei, zo scheel als maar kan en dan ook nog baby acne :')

Maar ik hou wel van d'r hoor O+

woensdag 22 augustus 2012 @ 22:50:22 #231
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_115886637
Lief kindje O+
:D

Mocht je niet meer willen dan wil ik haar wel <3
I'm so glamourous I piss glitter!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop: