quote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
"En toen ving ik een snoek en die was zóóóóóó groot"
Jij kijkt graag naar mannenquote:Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:
Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent.
Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt.
Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Met succes bedoel ik niet de omverwerping van de PS3 kwa sales, maar een marktgroei van 10-20% tov de Cube. Die PS3 verkoopt zichzelf al puur op hardware (dmv oneerlijke concurrentie IMO) door onder de kostprijs te verkopen.
Dat zou handig zijnquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Revolution in juni?
Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzoquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Revolution in juni?
http://yahoo.businessweek(...)b20060315_601738.htm
Daar denkt er iemand van wel... Zou wel vroeg zijn
Tja, Matt schreeuwt iig 'BEELDEN VOOR E3' en 'GDCquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:36 schreef Tain het volgende:
[..]
Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzo
Beelden voor GDC, dat lijkt me stugquote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
VOOR gdc. Dat is dan dus overmorgen dat er beelden gaan komen. Dat lijkt me wel leuk.
Enige ingame beelden die me echt boeien zijn alleen de beelden op mijn tv
Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef pkwarts het volgende:
[..]
Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk.
De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Denken jullie dat het succes van de DS (in met name Japan) een effect zal hebben op de sales van de REV?
Natuurlijk had Nintendo al een Gameboy dominantie voor de DS, maar IMO is de DS eigenlijk meer console dan portable in vergelijk met de GB. Zal die uitstraling zich over de REV 'omfermen'?
omdat het daar goedkoper gemaakt kan worden?quote:Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |