abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_36094983
Miyamoto is onze Mohammed!!

Jihaad!!!
Houd van een lijntje.
pi_36095022
Die foto's vragen er trouwens om om gephotoshopped te worden.
"Ik heb geen tijd voor leuk,... ik maak alleen tijd voor episch! - Chocobo
pi_36095034
Die gast ziet er gewoon veel te grappig uit, hij lijkt ook gewoon op een Nintendo figuur.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_36095068

"En toen ving ik een snoek en die was zóóóóóó groot"
pi_36095154
quote:
Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef H.Flick het volgende:
[afbeelding]
"En toen ving ik een snoek en die was zóóóóóó groot"

"En daarna greep ie naar mijn reet"
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_36095225

'En toen zei ik, niet meer doen he!'
Houd van een lijntje.
  donderdag 16 maart 2006 @ 19:50:48 #207
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_36095296

Miyamoto loves Phoenix

Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
  donderdag 16 maart 2006 @ 20:16:37 #208
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_36096085

'Maar wij zoeken nog een homofiele snoek als gameacteur, en jij bent precies wat we zoeken! Kom voor me werken!'
All I Need, is the air I breathe...
pi_36096159
Misschien is dit meer iets voor [Nintendo Algemeen 4] Miyamoto ftw!
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  donderdag 16 maart 2006 @ 21:31:24 #210
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36098445

Wat? Hoe groot die van mij is? Ongeveer zoiets.
pi_36098565
Stop the madness
<@Richardfun> top Morthill ^O^
<@Richardfun> goeie HR, 10x beter dan fliepke
Ludo-Schiedam: "Morthill is juist een goede objectieve reviewer."
  vrijdag 17 maart 2006 @ 10:15:31 #212
34006 Soloman
Wablief????
pi_36109367
Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent.
Ben blij dat ie veel achter de schermen werkt en goeie games maakt.

Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_36110471
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:
Ik ben zelf ook niet echt knap, maar Miyamoto is, imo, zelfs voor japanse maatstaven een lelijke vent.
Jij kijkt graag naar mannen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  vrijdag 17 maart 2006 @ 11:05:01 #214
34006 Soloman
Wablief????
pi_36110622
pwned......
Sommige mensen denken dat ze denken. Maar dat denken ze maar
pi_36116658
Denken jullie dat het succes van de DS (in met name Japan) een effect zal hebben op de sales van de REV?

Natuurlijk had Nintendo al een Gameboy dominantie voor de DS, maar IMO is de DS eigenlijk meer console dan portable in vergelijk met de GB. Zal die uitstraling zich over de REV 'omfermen'?

Met succes bedoel ik niet de omverwerping van de PS3 kwa sales, maar een marktgroei van 10-20% tov de Cube. Die PS3 verkoopt zichzelf al puur op hardware (dmv oneerlijke concurrentie IMO) door onder de kostprijs te verkopen.
pi_36116921
Revolution in juni?
http://yahoo.businessweek(...)b20060315_601738.htm

Daar denkt er iemand van wel... Zou wel vroeg zijn
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:33:50 #217
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_36117088
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Met succes bedoel ik niet de omverwerping van de PS3 kwa sales, maar een marktgroei van 10-20% tov de Cube. Die PS3 verkoopt zichzelf al puur op hardware (dmv oneerlijke concurrentie IMO) door onder de kostprijs te verkopen.
Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk.
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
pi_36117137
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Revolution in juni?
Dat zou handig zijn Dan hoeven ze niet zoveel voorraden te hebben als hij uitkomt en kan al een groot deel van het publiek ervan kunnen genieten
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_36117205
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:29 schreef Xrenity het volgende:
Revolution in juni?
http://yahoo.businessweek(...)b20060315_601738.htm

Daar denkt er iemand van wel... Zou wel vroeg zijn
Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzo
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_36117261
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:36 schreef Tain het volgende:

[..]

Wordt dan wel eens tijd voor ingame materiaal enzo
Tja, Matt schreeuwt iig 'BEELDEN VOOR E3' en 'GDC '
pi_36117287
VOOR gdc. Dat is dan dus overmorgen dat er beelden gaan komen. Dat lijkt me wel leuk.

Enige ingame beelden die me echt boeien zijn alleen de beelden op mijn tv
www.indiegamer.nl
pi_36117352
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:39 schreef disjfa het volgende:
VOOR gdc. Dat is dan dus overmorgen dat er beelden gaan komen. Dat lijkt me wel leuk.

Enige ingame beelden die me echt boeien zijn alleen de beelden op mijn tv
Beelden voor GDC, dat lijkt me stug
Iwata's keynote is overigens de 23ste
pi_36117531
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:33 schreef pkwarts het volgende:

[..]

Onder de kostprijs verkopen is dus echt niet oneerlijke concurrentie. Dit wordt zoveel gedaan, ook buiten gameconsoles om. Voor veel nieuwe bedrijven zou het geeneens mogelijk zijn om ooit binnen te dringen in een markt zonder door onder de kostprijs te gaan verkopen. En dan is het pas oneerlijk.
Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?

Dat goedkoop in de markt zetten in de aanloopperiode valt onder een promotionele actie die tijdelijk is. Vaak is in de electronica-industrie juist sprake van een afvloeiprijs (eerst hoog, dan lager).
pi_36117544
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:22 schreef alex4allofyou het volgende:
Denken jullie dat het succes van de DS (in met name Japan) een effect zal hebben op de sales van de REV?

Natuurlijk had Nintendo al een Gameboy dominantie voor de DS, maar IMO is de DS eigenlijk meer console dan portable in vergelijk met de GB. Zal die uitstraling zich over de REV 'omfermen'?
De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 14:48:49 #225
34586 kepler
No bounce, no play
pi_36117607
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat is het wel, maar het wordt in de electronica-industrie vaak gedoogd doordat er maar weinig spelers op de markt zijn. Waarom denk je dat textiel uit China in Europa geweerd gaat worden?
omdat het daar goedkoper gemaakt kan worden?
The line is a dot to you!
pi_36117712
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef P-Style het volgende:

[..]

De Rev zal vaker verkopen dan de Cube denk ik. Maar niet vanwege de DS-sales. Nou ja... wellicht dat de DS een klein beetje invloed zal hebben op de Rev sales, vanwege de verwachte connectivity tussen de twee apparaten.
Ik vind persoonlijk wel dat de DS (na vele jaren) eindelijk weer een offensief is van Nintendo. Dat is in ieder geval hoopvol
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:10:53 #227
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_36118371
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:46 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]

Dat goedkoop in de markt zetten in de aanloopperiode valt onder een promotionele actie die tijdelijk is. Vaak is in de electronica-industrie juist sprake van een afvloeiprijs (eerst hoog, dan lager).
Alleen heeft de electronica-industrie te maken met snel dalende prijzen van componenten. Dus in plaats van de prijzen omhoog te moeten gooien na een tijdje kunnen ze de prijzen laag houden zodat ze uiteindelijk vanzelf wel bij die kostprijs komen.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:42:33 #228
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_36119411
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:41 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Beelden voor GDC, dat lijkt me stug
Iwata's keynote is overigens de 23ste
Ik hoop zeker op beelden en ik denk ook wel dat ze wat spectaculairs gaan laten zien. Ze moeten eigelijk wel na al die aankondigingen van Sony.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 15:43:57 #229
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36119475
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:42 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Ik hoop zeker op beelden en ik denk ook wel dat ze wat spectaculairs gaan laten zien. Ze moeten eigelijk wel na al die aankondigingen van Sony.
Ik ben niet zo onder de indruk van die aankondigen hoor, geen nieuwe beelden gezien of van nieuwe spellen gehoord.
Houd van een lijntje.
pi_36123289
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 15:43 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Ik ben niet zo onder de indruk van die aankondigen hoor, geen nieuwe beelden gezien of van nieuwe spellen gehoord.
Idd, enige ingame beelden van de PS3 vallen zwaar tegen
pi_36123546
http://blogs.guardian.co.(...)_interview.html#more
Interview met Miyamoto
quote:
On online:
"...There are a lot of hurdles to be crossed to run an online game but we have fixed some of these, such as ease of connection and security. Now that the Nintendo wi-fi service has done so well we are ready to develop it further..."

On expanding the market:
"...When we advertise the DS we never call it an advanced version of the Game Boy Advance but rather a new entertainment gadget. Our mission right now is to find subjects that will appeal to general people and create a new market..."

On people getting bored of gaming:
"...Customers are more interested in variety and quality then straight quantity. Too many game creators listen to requests from existing gamers who simply want beefed-up versions of existing games..."

"...One of my aims is to let game creators know that they shouldn't feel constricted by budget. If you have a good idea, we have the money..."

On the latest PS3 announcements:
"...Any announcement about PS3 will affect Nintendo. But we don't see it as a competition between the two consoles, although the customers always do. It depends on what expectations people have of the PS3 and Revolution. Sony has taken a long time to create their machine but it is obvious that the direction we (Nintendo) are taking is different to the PS3..."
pi_36125382
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 14:48 schreef kepler het volgende:

[..]

omdat het daar goedkoper gemaakt kan worden?
Dat het daar goedkoper is is wel duidelijk, deze maatregel werd gedaan omdat het oneerlijke concurrentie betrof met prijzen onder de kostprijs (dumping).
quote:
Alleen heeft de electronica-industrie te maken met snel dalende prijzen van componenten. Dus in plaats van de prijzen omhoog te moeten gooien na een tijdje kunnen ze de prijzen laag houden zodat ze uiteindelijk vanzelf wel bij die kostprijs komen.
Maar dat doet niets af aan de oneerlijkheid van deze twee grote reuzen in electronica-/ computerland. Omdat ze zo groot zijn kunnen ze onder de kostprijs leveren.
pi_36126110
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:17 schreef alex4allofyou het volgende:
Maar dat doet niets af aan de oneerlijkheid van deze twee grote reuzen in electronica-/ computerland. Omdat ze zo groot zijn kunnen ze onder de kostprijs leveren.
Het is gewoon een keuze die ze maken. Nintendo is ook groot genoeg om zich het verkopen van hardware onder de kostprijs te kunnen permitteren. Maar Nintendo kiest er nou eenmaal voor om de hardware zelf goedkoper te maken, zodat ze niet onder de kostprijs te hoeven te verkopen.

Concurrentie is concurrentie. Èchte eerlijkheid komt daar eigenlijk zelden bij kijken.
pi_36126746
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 10:15 schreef Soloman het volgende:

Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beter Was net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
  vrijdag 17 maart 2006 @ 20:08:54 #235
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_36126846
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 20:05 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Who cares hoe een vent eruit ziet? aziatische vrouwen zijn veel beter Was net toevallig bij de Chinees, daar werkt een meisje, denk een jaar of 2 ouder dan mij, niet echt wat veel mensen knap noemen, maar ze had wel zo'n lief groot rond hoofd wat veel aziaten hebben
rekkel wijf

Sla je slag zou ik zeggen
Houd van een lijntje.
pi_36128705
quote:

[..]

Je moet eens voor de grap DoA 3/Ultimate/4/X spelen. Doll faces, mss, maar wel dat Japanse schattige niveau
pi_36135492
quote:

[..]

Heuy, paas mij 's ff dat nummer van dat Chinese restaurant.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
pi_36136583
quote:
De verjaardag van Pokémon (ze zijn alweer 10 jaar geworden!) is niet zomaar aan iedereen voorbij gegaan. De Famitsu heeft namelijk een interview weten te houden met de heer Tsunekazu Ishihara, de grote man achter de Pokémon franchise. Hij sprak over een eventuele Nintendo Revolution versie die waarschijnlijk in de toekomst wel eens zou kunnen verschijnen op de console. Als het daadwerkelijk zo zou zijn dat een game klaargestoomd wordt voor de next-gen apparatuur dan zullen er nog niet eerder verschenen features geïntegreerd worden. Deze zullen natuurlijk weer met de Revolution controller verband hebben. Ishihara heeft echter nog geen idee hoe dit alles gerealiseerd zal worden. Voorlopig is het dan ook nog even afwachten op verdere statusmeldingen rondom dit alles.

"We're considering many plans for the Revolution. However, there are still areas of the Revolution itself that have not been seen, so we'd like to coordinate with Nintendo's movements."
pi_36136708
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 21:18 schreef Morthill het volgende:

[..]

Je moet eens voor de grap DoA 3/Ultimate/4/X spelen. Doll faces, mss, maar wel dat Japanse schattige niveau
Maar die zijn niet van vlees en bloed.
pi_36137059
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 09:59 schreef Kill_em_all het volgende:

[..]

Maar die zijn niet van vlees en bloed.
Meen je dat nu echt, damn, das ff balen
pi_36137650
zeker.
pi_36138285
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 10:27 schreef Morthill het volgende:

[..]

Meen je dat nu echt, damn, das ff balen
[compleet offtopic]
sjezus man... is wel wennen dat jij geen Garfield meer als icon hebt...
[/compleet offtopic]
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:10:57 #243
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36140353
quote:
Op vrijdag 17 maart 2006 19:44 schreef P-Style het volgende:

[..]

Het is gewoon een keuze die ze maken. Nintendo is ook groot genoeg om zich het verkopen van hardware onder de kostprijs te kunnen permitteren. Maar Nintendo kiest er nou eenmaal voor om de hardware zelf goedkoper te maken, zodat ze niet onder de kostprijs te hoeven te verkopen.

Concurrentie is concurrentie. Èchte eerlijkheid komt daar eigenlijk zelden bij kijken.
Ik heb tijdens mijn studie economie trouwens altijd gelezen dat Predatory Pricing illegaal is. Ik vind het dus ook vreemd dat Sony en Microsoft structureel onder de kostprijs mogen blijven verkopen.
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:29:50 #244
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_36140829
quote:
Rev drops in June with 10 or so titles.

Zelda is done, but wont launch until later on (fall)
3 NEW Ip's from Ninty on launch ..one with a "big" name dev supporting.

A few more days and all will have some of this information.

This is from a very reliable source.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zaterdag 18 maart 2006 @ 13:31:00 #245
100496 H.Flick
Turn-based
pi_36140859
Betrouwbare bron! BELIEVE!
pi_36142373
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 11:37 schreef BroesWillems het volgende:

[..]

[compleet offtopic]
sjezus man... is wel wennen dat jij geen Garfield meer als icon hebt...
[/compleet offtopic]
Ik vond het tijd om een vrolijkere weg in te slaan. Kleurtjes, vrolijke games, ik ben niet meer de pessimistische PC gamer die ik was. Ben een DS fan geworden, games als Phoenix Wright en Trauma Center zijn games die ik nu speel. Dus een game als Viva Piñata komt daar ook bij
pi_36143336
quote:
Op zaterdag 18 maart 2006 13:10 schreef H.Flick het volgende:

[..]

Ik heb tijdens mijn studie economie trouwens altijd gelezen dat Predatory Pricing illegaal is. Ik vind het dus ook vreemd dat Sony en Microsoft structureel onder de kostprijs mogen blijven verkopen.
Precies, daar heb ik t ook gehoord

Ik denk dat t 'gedoogd' wordt door de volgende factoren:

• intransparante goederen; een console bestaat uit vele innovatieve technische productlijnen die moeilijk in te schatten vallen kwa kostprijs
  • kleine submarkt; de consolemarkt is klein vergeleken met de textielmarkt die ik eerder opmerkte, het is een oligopolie waarin maar enkele aanbieders actief zijn
  • boekhoudkundige handigheid; de integrale kostprijs van consoles zal bepaald worden door het produkt te waarderen op gehele levenscyclus. Hierdoor valt de kostprijs lager uit doordat de hardware op het eind slechts ongeveer een zesde van de waarde heeft
  • grootte van de producenten; lobbyen van MS en Sony resulteert in zachtere houding omtrent hun handelswijzen. Overheden kunnen niet om hun heen, om Nintendo wel.
  • productiecyclus consoles; veel aanbieders (partijen) zijn erbij betrokken, elk met hun eigen boekhouders en machtspositie

Kortom, Nintendo zit in een moeilijk parket, het is een bedrijf die door innovativiteit zn hoofd boven water houdt, wat een ongelooflijke prestatie is gekeken naar andere markten. Nintendo's bedrijfsstructuur is in mijn ogen 1 van de beste die er is; zeer winstgevend, innovatief, veel know-how, gezond economisch beleid en een enorme rentabiliteit en betrouwvaarheid als bedrijf.

De BCG-matrix zal je ook wel bekend zijn, Nintendo zit met de DS in de STARS region (hoog relatief marktaandeel, hoge potentiele groei) en bij de homeconsolemarkt tussen de STARS & QUESTIONMARK region (laag relatief MA, hoge potentiele groei). Beide dus in markten waarin de groei nog steeds hoog is, dat is iets wat elk bedrijf zou willen hebben en Nintendo weet dit na 20 jaar nog steeds te bereiken.

Chapeau Nintendo

[ Bericht 2% gewijzigd door alex4allofyou op 18-03-2006 15:41:16 ]
  • pi_36143388
    Ook commerciele economie?
    Houd van een lijntje.
    pi_36143502
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 15:32 schreef Erwtensoep het volgende:
    Ook commerciele economie?
    Ja
      zaterdag 18 maart 2006 @ 15:48:05 #250
    100496 H.Flick
    Turn-based
    pi_36143758
    quote:
    Op zaterdag 18 maart 2006 15:30 schreef alex4allofyou het volgende:

[..]
    De BCG-matrix zal je ook wel bekend zijn, Nintendo zit met de DS in de STARS region (hoog relatief marktaandeel, hoge potentiele groei) en bij de homeconsolemarkt tussen de STARS & QUESTIONMARK region (laag relatief MA, hoge potentiele groei). Beide dus in markten waarin de groei nog steeds hoog is, dat is iets wat elk bedrijf zou willen hebben en Nintendo weet dit na 20 jaar nog steeds te bereiken.

Chapeau Nintendo
    Ze hebben ook nog een cashcow met de Gameboy
    abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
    Forum Opties
    Forumhop:
    Hop naar:
    (afkorting, bv 'KLB')