Ze hebben nog maar 100x aangekondigt dat spellen gaan laten zien, maar jij neemt dat met een korrel zout?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.
Ja. Maar misschien heb je een recente bron, die ik over het hoofd heb gezien en betrouwbaar is?quote:Op maandag 13 maart 2006 00:07 schreef Erwtensoep het volgende:
Ze hebben nog maar 100x aangekondigt dat spellen gaan laten zien, maar jij neemt dat met een korrel zout?
van de film "Dragonheart"quote:
haha.quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.
dankje, is het inderdaad wel hele zoetsappige muziekquote:Op maandag 13 maart 2006 10:26 schreef Soloman het volgende:
[..]
van de film "Dragonheart"
music by: Randy Edelman.
quote:Op maandag 13 maart 2006 00:03 schreef speknek het volgende:
[..]
Dat is sowieso al bevestigdquote:Op maandag 13 maart 2006 18:15 schreef MMaRsu het volgende:
Ga er ook vanuit dat de console in wat voor vorm dan ook speelbaar zal zijn?
Dat het bij deze duidelijk moge zijn!quote:Op maandag 13 maart 2006 20:20 schreef Morthill het volgende:
Idd, de Revo zal speelbaar zijn op de E3, dat is één ding wat zeker is.
http://www.bashers.nl/200(...)_2_al_in_de_maak.phpquote:Beyond Good & Evil 2 al in de maak?
20.54 uur -
Als er één game bestaat die zo overhyped is dat ik bijna stond te juichen toen ze aankondigden dat er geen deel 2 kwam, dan was het Beyond Good & Evil wel. Sorry, maar deze Zelda-lite kon me geen moment bekoren. Een heleboel mensen liepen er desondanks mee weg om een of andere obscure reden (net zoals er echte fans van Rayman schijnen te zijn, bizar).
Welnu, er is misschien goed nieuws voor jullie Ancel-freaks: de beste man schijnt al een paar maanden te werken aan een opvolger voor de nieuwe set spelcomputers.
Als we jeuxpo.com mogen geloven, tenminste. Tijdens zijn riddering vandaag schijnt Michel Ancel namelijk zijn bommetje te hebben gedropt (nu begint het echt flauw te worden) dat hij al een tijdje bezig is met de preproductie van Beyond Good & Evil 2. Hoewel de game voor de next-gen systemen is bedoeld, wordt alleen de Nintendo Revolution bij naam genoemd.
Je zal deze keer tussen verschillende planeten heen en weer kunnen reizen al hoef je niet te verwachten voor 2007 deze ruimtereizen te kunnen maken.
Nou, veel plezier jullie. Laat het me weten als er echt iets veranderd is in die game, OK?
Met dank aan Thomas Haenen voor de tip.
De mooiste sinds de E3 waar de PS2, Xbox en NGC in hun volle glorie getoond werden denk ik zo.quote:Op maandag 13 maart 2006 21:24 schreef P-Style het volgende:
[..]
Dat het bij deze duidelijk moge zijn!Dit wordt één van de mooiste E3's in jaren!
quote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met dat BashersEen paar nepkenners (ik poep op Niels zn hoofd
) die denken dat ze er verstand van hebben...
It's all in the name: Bashersquote:Op maandag 13 maart 2006 23:23 schreef Notorious_Roy het volgende:
Wat is dat met dat BashersEen paar nepkenners (ik poep op Niels 't Hooft
) die denken dat ze er verstand van hebben...
quote:I don't know much about what Mr. Iwata is talking about at GDC - but I do know of one announcement which will make Nintendo fans and gamers very happy!!
Jurjen is de dope shizzle manquote:Op dinsdag 14 maart 2006 00:20 schreef MMaRsu het volgende:
Niels 't Hoofd vind ik een mongool, maar Jurjen ook
http://www.nintendo-europe.com/NOE/en/GB/home/index.doquote:OK, time to switch to Miyamoto’s other famous creation: Zelda. What’s the latest on Twilight Princess?
“I would say that we are progressing well with completing it,” says Miyamoto. “And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.”
en meer:quote:Yep - this is all true - we weren't expecting Mr. Miyamoto to be quite so open in his interview answers during his visit - but it's great he's announcing these things, especially the Zelda/Revolution control - apparently you can use the wand as the string on the bow, pulling it back as you're riding epona with the analogue stick. Sounds good!!
quote:OK, time to switch to Miyamoto’s other famous creation: Zelda. What’s the latest on Twilight Princess?
“I would say that we are progressing well with completing it,” says Miyamoto. “And one of the most important features is that, because Revolution can run GameCube software, when you play Twilight Princess on Revolution you can take advantage of the Revolution controller.”
We press further but Miyamoto is remaining tight-lipped on specifics. So, speaking of Revolution, what kind of cool software has he seen so far?
“You know, the DS is a very good example when we talk about Revolution software. Nobody would have expected brain training software or puppy communicating software when we were originally talking about the concept of the Nintendo DS. People would never have imagined that line-up of software could ever be as successful in the marketplace as it is now.
“In the case of Revolution, there is going to be a lot of software that are so-called 'sequels' to the existing type of games, however what is going to be the most attractive point about Revolution is the other applications. These kind of applications are going to make Revolution something really important for any ordinary household; more specifically catering for each type of family member in the house.”
So when can we expect to find out more about Revolution? For instance will everything be revealed at E3?
“Almost everything,” he laughs. “I don’t know about the pricing at the moment or anything like that but, yes, basically at E3.”
Ik wil gewoon games, geen rare dingen.quote:“You know, the DS is a very good example when we talk about Revolution software. Nobody would have expected brain training software or puppy communicating software when we were originally talking about the concept of the Nintendo DS. People would never have imagined that line-up of software could ever be as successful in the marketplace as it is now.
“In the case of Revolution, there is going to be a lot of software that are so-called 'sequels' to the existing type of games, however what is going to be the most attractive point about Revolution is the other applications. These kind of applications are going to make Revolution something really important for any ordinary household; more specifically catering for each type of family member in the house.”
Die komen er ook heus welquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:26 schreef peristilius het volgende:
[..]
Ik wil gewoon games, geen rare dingen.
Nou ja, bij de DS vind ik het wel heel erg opvallen hoeveel "non-games" er verschijnen, vooral van Nintendo zelf. Als dit op de Revolution ook zo is mag ik toch echt wel hopen op een hele goede third party support.quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:27 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Die komen er ook heus wel
Of was dit een ironische opmerking
metroid en new mario komen er aan van nintendo zelf, zijn niet echt non-games....quote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef peristilius het volgende:
[..]
Nou ja, bij de DS vind ik het wel heel erg opvallen hoeveel "non-games" er verschijnen, vooral van Nintendo zelf. Als dit op de Revolution ook zo is mag ik toch echt wel hopen op een hele goede third party support.
Ik zeg ook niet dat ze alleen maar non-games maken.quote:Op woensdag 15 maart 2006 19:07 schreef BroesWillems het volgende:
[..]
metroid en new mario komen er aan van nintendo zelf, zijn niet echt non-games....
En jawel, de eerste seksgame voor de revoquote:
Waar is die jongen eigenlijk?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:34 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Dat gaat Ruzbeh als eerste met de revmote doen.
hij heeft toch zo'n cut-out?quote:Op donderdag 16 maart 2006 09:38 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Waar is die jongen eigenlijk?
Dat wordt de revmote door de kamer heen gooien!quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:31 schreef Thomper het volgende:
De Revolution controller is een boomerang met Twilight Princess, dat post ik ook nog even hier want niemand reageert in het GC-topc![]()
Aldus een interview dat Niels 't Hooft had met Miyamoto, staat ergens op Bashers.nl wel als je maar even zoekt.
met die nunchaku extension eraan is het nog een geducht wapen ookquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:19 schreef Mr.Happ-E het volgende:
[..]
Dat wordt de revmote door de kamer heen gooien!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |