abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:14:45 #101
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35802698
De Revo MOET ik hebben @ Launch. Klaar.
pi_35802767
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Oksel het volgende:
De Revo MOET ik hebben @ Launch. Klaar.
ik zeg ook bijna nooit
pi_35803187
Ik ga wel een revo halen @ launch als de prijs goed is en er nog revo`s in de winkel liggen.

Launchgames maken me op het moment niet al tre veel uit. Als er een leuke tussen zit wil ik m wel. Dan kan ik gaan proberen. Verder heb ik er al een berg spellen voor. Voornamelijk noem ik die gamecube games. Maar dan kan mn gc verplaatst worden naar mn werk zodat we daar ook kunnen spelen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35809648
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hey, wat moet dit voorstellen?
Waar is onze credit.
Je krijgt meer dan genoeg, moment

EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:D
quote:
Hey, Robert Ashley from EGM here. The Bob Ross Revolution game is wicked funny. Did you create it? If so, can we use it for our "Design-o-rama" section? Thanks.
Ik zoek atm contact met je
pi_35809678
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je krijgt meer dan genoeg, moment

EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:D
[..]

Ik zoek atm contact met je
Wat cool
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35809937
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je krijgt meer dan genoeg, moment

EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:D
[..]

Ik zoek atm contact met je


Dat maakt het wel goed ja.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35809968
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat cool
Even voor de duidelijkheid:
quote:
Hey Xrenity. I do the letters section for EGM, and there's a little mini-section in it called Design-O-Rama, where we publish gamer created photoshop games. I dig the Bob Ross game, and I'm wondering if you'd mind if we published it (you get credit, and you can write the description, if you'd like). We're at the end of our deadline, so I need to hear back soon. Thanks,
Robert Ashley.
Hopelijk was ik snel genoeg
iig érg cool

/edit
En als je er echt niks van snapt... hier

[ Bericht 10% gewijzigd door Xrenity op 07-03-2006 16:26:19 ]
pi_35822388
Whehe humor.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:09:46 #109
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35838370
quote:
Update Regarding "Sadness", NIBRIS Publisher

Concerning the studio's newly announced title Sadness (working title), Orlowski firmly stated that the "project is confidential."

All I can say now is that it is going to be a gothic horror which will scare not with the amount of blood but sheer atmosphere. Imagine a game in which you do not use guns or knives but you will have to protect yourself with the objects you find exploring the ground – a stone, a stick, etc. Some examples of using the controller – you swing a torch with it to scare the rats off, you slit the throat (controller as a piece of glass or a knife); if you want to climb the wall you will have to hook a rope over the piece of a wall sticking out (controller serving as a lasso). And this is only the beginning. The game will be for single player and single player only. For an adult player with strong nerves. Let me mention that the scenario will have associations with narcolepsy, nyctophobia and paranoid schizophrenia.
Hele artikel
pi_35841307
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:09 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hele artikel
idee is

Dit soort spellen wil ik zien, nu maar hopen dat de uitwerking net zo goed is als het idee....


edit:

uit het artikel:
quote:
As a final word, Orlowski noted, "We do not make games for money but for sheer pleasure. We create games which we would like to play but they are missing on the market. Our games are only for Nintendo – only DS and Revolution are the consoles which can realize our visions."

"We agree with Nintendo – that the market needs new ideas, not just larger amount of polygons. Of course it doesn’t mean that we will no pay attention to the graphics – definitely not! However we want the games to provide entertainment in the first place," he said. "Our aim is to make the player feel emotions and feelings We desire real smile, sadness, fear and tears. We believe we are able to achieve this."
En ik ben het helemaal met hem eens!

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2006 12:54:18 ]
pi_35843532
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35843818
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef peristilius het volgende:
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan.
Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35843927
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken
Als je de standaard controller gebruikt om voorwerpen te gebruiken en de add-on voor rondlopen/kijken moet dat volgens mij wel te doen zijn. De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35845778
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef peristilius het volgende:

[..]
De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.


pi_35848967
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
quote:
I can't believe you guys found out about our AAA launch title for Revolution!!! In the UK it's going to be localised to Rolf Harris to maximise impact and awareness. Can you tell what it is yet?
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:53:44 #116
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_35849431
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
[..]
OMG dat meeen je niet ! Hoe wisten jullie dat?
All I Need, is the air I breathe...
pi_35849604
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
Is dat serieus?
pi_35849906
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is dat serieus?
Denk het niet Maar vind die (een na) laatste zin zo vreemd
pi_35852396
quote:
More...
I can't believe that E3 2006 is only a couple of months away. The real debut of Nintendo's next console and it's almost here. I call it the real debut because up until now we've only seen the hardware and heard countless promises about its potential. That is, when Nintendo isn't diving head first into marketing speak. Blue ocean. Red waters. All-access gaming. This is a company whose executives need some real games to talk about just so that they can stop repeating themselves.

Luckily, that time is almost here and it's exciting. I find myself very optimistic about the big show and this is partly true because already I'm seeing active support from various third party publishers. Unexpectedly varied support. Sure, there are the kid games. THQ and Midway have them and, frankly, I expected more. But to my surprise, some third parties have really stepped up. Ubisoft's mysterious first-person shooter. Activision with a rumored version of Call of Duty that takes full advantage of the Revmote. Midway with a few "grown up" efforts of its own. And smaller studios like Atlus with Trauma Center. This is to say nothing of SEGA's sweet stuff or Capcom's sweet stuff. There's potential here. Lots.

By this time next month, I will have seen and/or played a handful of very promising Revolution games and will in turn have a much better understanding of the software on the horizon. Perhaps I'll have a vastly different opinion or more likely my current enthusiasm will be validated. Regardless, I always love these periods. You don't entirely know what to expect, but you're jazzed about the possibilities.

E3 brings about the end of an era for IGNcube and IGN Revolution. For a couple years now we've been writing about a console that doesn't really exist. We don't have a previews section on IGN Revolution because there are no detailed/shown games. Oh, we know of a couple dozen titles in development, but we don't know anything about them. Not really, anyway -- except the obvious. I mean, I can tell you that Final Fantasy Crystal Chronicles is on the way and that it'll look good and support the Nintendo Wi-Fi Connection, but beyond that we enter into the realm of speculation.

E3 changes that. There will be games. They will be playable. And hence, the transition from GameCube to Revolution will be complete. I love my GameCube and I'm looking forward to Zelda. But even so, I'm anticipating the jump.

I've been disappointed by Nintendo in the past. I believe it was E3 2004 that Shigeru Miyamoto touted a GCN demo of Pac-Man as the highlight of the Big N's media briefing. Few in attendance would disagree that Nintendo's show that year was under-whelming, to put it mildly. But I don't expect to be disappointed this year.

I think the only people who might find themselves let down are those who still haven't grasped what Nintendo is going for with Revolution. I read the boards and even now there are posters who still believe Revolution might be able to compete with Xbox 360 or PlayStation 3 from a graphic horsepower standpoint. They tell themselves that it has to because Nintendo, IBM and ATI have spent the last five years developing tech.

Revolution will be adequately powerful, but people still holding out for the miracle are setting themselves up for a smack in the face. Power is not the focus here. Revolution as a console is merely a vehicle for the new controller. Think of it this way and you're going to be happy. I'm going to be writing an editorial very soon that talks about this point.

At the same time, I don't want to undersell the system's graphical ability. Games like Resident Evil 4 and Black came about on consoles five years old. Revolution is certainly more capable and therefore the potential for some gorgeous software is there. I'm quite certain that Retro's Metroid Prime 3 will be a stunner -- and it's going to play like no console game before it.

Can't wait.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:27:08 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35854051
bron?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35854530
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 19:27 schreef MMaRsu het volgende:
bron?
Matt's blog.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:40:24 #122
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35854579
Die van IGN?
Houd van een lijntje.
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:14:45 #123
100878 remcheese
Op de dag dat woei wiiiii werd
pi_35875604
deze heb ik schaamteloos van gamez.nl :
quote:
Concept artist Andrew Jones hintte in Gamez for Members Only al naar de productie van het derde deel in de Metroid Prime reeks, die stevig op gang zou zijn. Nu duiken er weer videobeelden op die tot nog toe weinig mensen hebben gezien.

Deze beelden zouden achter gesloten deuren zijn vertoond op de E3 2005, om Reggie Fils-Aime’s verhaal tegen ontwikkelaars over de graphics en de specs van de Nintendo Revolution te illustreren
hier dus : http://video.google.com/videoplay?docid=-3523670659115894947&q=nintendo+revolution
Giggity giggity giggity!
pi_35875803
Dat is toch niet het filmpje van de e3 die al sinds de e3 beschikbaar is hé

gamez.nl is snel
quote:
Van dat nieuwsbericht op gamez
Ook het logo van de next gen console van Nintendo is in het filmpje te zien.
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:26:46 #125
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35876014
Gamez.nl

Sloebers
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
  donderdag 9 maart 2006 @ 13:57:41 #126
8369 speknek
Another day another slay
pi_35877076
Sadness klinkt tof! Ik denk dat dat heel goed werkt met de revolution controller. Tot voor kort vroeg ik me af hoe je het mogelijk ging maken om tegelijkertijd te richten en rond te kijken met alleen de revmote.. Maar als je geen schietwapens gebruikt, maar kleine voorwerpen kan dat prima. Dan kijk je in de gewone mode gewoon rond met je revmote, en als je de trigger indrukt blijft het beeld stil staan en beweeg je je arm. Bijvoorbeeld om een hak/snij beweging met je stuk glas te maken..

Een Bob Ross spel lijkt me ook nog best aardig trouwens, als je je kunstwerken vervolgens kunt uitwisselen via internet zeker. (Nintendo marketing buffs: maak een upload functie met WiFi naar je pc, zodat mensen het uit kunnen printen, en verdien dan geld aan microtransacties voor het uitwisselen van de kunstwerken)
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35887826
Chatten met Miyamoto
quote:
He’s the mastermind behind Mario, The Legend of Zelda and countless other unforgettable Nintendo creations. Now legendary video game designer Shigeru Miyamoto is taking part in a very special Q&A session - and you’re invited to take part!

Mr. Miyamoto will be giving fans the chance to ask him the questions they really want to ask. Maybe you have a query about Nintendo’s most recent handheld system, the Nintendo DS, or perhaps you want to know more about DS games like Nintendogs or Animal Crossing: Wild World.

On Friday March 17 at 7pm GMT (8pm CET) Mr. Miyamoto will participate in a video based web-chat located at www.webchats.tv . Visit the site now in order to submit your questions, then return to www.webchats.tv on Friday March 17 to watch Mr Miyamoto answer as many of these questions as he can.

With exciting prospects like the long-awaited New Super Mario Bros. just around the corner, plus new experiences like Dr Kawashima’s Brain Training: How Old Is Your Brain?, there’s plenty to talk about - so don’t miss out! Think of a great question and submit it today! You never know, maybe Mr. Miyamoto will be answering it next Friday…
http://www.nintendo-europ(...)rDSfZqO7tENFoEJTzEIL
  vrijdag 10 maart 2006 @ 12:24:00 #128
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35907165
Past de Wavebird op de Revolution?
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35907873


Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS)

Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen

UBI
pi_35907923
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:47 schreef Xrenity het volgende:


Was een release list van UBI gelekt, met onder andere Brothers in Arms 3 voor Revolution (en Nintendo DS)

Lijst is gepost op een grote games site, en toen heeft UBI gevraagd met spoed die lijst eraf te halen

UBI
quote:
Tom Clancy's Firehawk (PS3, Xbox 360, PC) - Maart 2007
Rainbow Six: Vegas (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - November 2006
Ghost Recon 4 (PS3, Xbox 360, PC, Xbox, PS2) - Maart 2007
Assassin (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PSP) - Maart 2007
Lumines 2 (PS2, PSP)
Game 5 (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007
Alive (PS3, Xbox 360, PC) - Voorjaar 2007
Naruto (Xbox 360)
Rayman 4 (PS3, Xbox 360, NRev, PC, PS2, handhelds) - November 2006
Dark Messiah of Might & Magics (PC, PS3, Xbox 360)
Brothers in Arms 3 (PS3, Xbox 360, PC, NRev, DS) - Februari 2007
Ninja Turtles (PS3, Xbox 360, NRev, PC, handhelds) - Voorjaar 2007
Highway Battles (Xbox 360)
Enchant Arm (Xbox 360) - Juli 2006
Blazing Angels 1.5 (PS3, Xbox 360, Xbox) - November 2006
Ghost Recon: Advanced Warfighter (PS3) - November 2006
Ghost Recon: Advanced Warfighter - Mission Pack (PS3, Xbox 360, PC, PSP)
Resident Evil 4 (PC) - Mei 2006
Devil May Cry 3 (PC) - April 2006
Uit 360 topic
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:44:22 #131
34586 kepler
No bounce, no play
pi_35909698
dat niemand dit nog gepost heeft

http://revolution.ign.com/articles/694/694785p1.html

hands-on met dev-kit (eigenlijk alleen de controller) van de Revo
quote:
March 9, 2006 - Nintendo's vice president of sales and marketing, Reggie Fils-Aime, recently revealed that more than 1,000 Revolution controller development kits have been sent out to various software houses in order to familiarize studios with the workings of the device. IGN Revolution had the chance to go hands-on with one of these "kits," and we have new details on its basic setup, including how it looks and feels.

Readers should note that the Revolution controller-specific development kits sent out to some third parties, as described by Fils-Aime, offer little insight into the horsepower of the new generation console. These kits are very preliminary, intended only to demonstrate to potential developers how the controller may function. Most major third parties have since received updated revisions of the Revolution hardware more reflective of final systems.

One thing is crystal clear from the controller-based development kits, though: Revolution will definitely operate as an extension of the GameCube hardware. These preliminary kits include only a wired Revolution controller, a wired nunchuck attachment and a wired motion bar, which some studios have labeled the "wand." So the obvious question is, how can developers possibly hope to test any of this gear out? The answer is simple: the controller and its attachments plug into existing GameCube development hardware.

The wired Revolution controller is inserted into a control socket on the GameCube hardware. The nunchuck unit connects to the freehand-style controller via a makeshift Ethernet cable. And the so-called wand plugs into a Memory Pak slot on the GCN development hardware. A software solution undoubtedly resolves any initial compatibility issues. Studios have been told by Nintendo to experiment from there.


The freehand-style controller is small -- miniscule compared to a GCN controller.
The freehand-style remote included in the preliminary kit is neither as well produced nor as finalized as the slick hardware Nintendo has showcased in official photos. It's not wireless, for starters. But even from a visual standpoint, it's different, sporting a grayish color and a flimsy, plastic-like design. It's much lighter in the hands than we had anticipated, which makes sense given that it doesn't use batteries. The unit is powered through its wired connection to the GCN development hardware. The final, wireless controller will need batteries, which should give it some weight.

One attribute about the controller that may be difficult to ascertain from photos is its size. For as many times as we've seen it in various videos and pictures, we're surprised at how tiny the device feels in the hands. The freehand unit is much smaller than the remote that ships with the premium package of Xbox 360, by comparison. Despite how small it is, it's very natural to hold. The peripheral offers extremely intuitive access to the A button, D-Pad and underbelly B-trigger, all of which are properly labeled. Interestingly, the A and B buttons located beneath the mysterious home key are labeled twice: A and B in capital letters and again in lowercase letters. We're not sure why. The buttons themselves are clicky, not unlike those found on a Game Boy Advance SP.


Artist rendering: The motion sensory bar looks like a black baton on a stand.
The nunchuck unit is snugly held in the opposite hand and the Ethernet wire connecting it to the Revmote is obviously far from final. The two shoulder buttons on the development nunchuck unit are not labeled.

Finally, there's the motion sensory bar, which is a thin black device in the shape of a baton that sits on a tiny stand near or on a television. Nintendo has stated that this bar is a prototype and therefore the unit that ships with the basic developer kit shouldn't be considered final in any way. It is about a foot long and relatively unobtrusive, except for a wire that extends from one side and plugs into the GCN dev kit's Memory Pak slot.

We were disappointingly unable to test any software with the development controller.

Most software houses working with this kit have only a vague idea about what to expect from Revolution where horsepower is concerned. Studio sources regularly reiterate previously reported projections that the hardware will be roughly twice as powerful as GameCube. Development insiders we've spoken to seem unconcerned with power and instead focused on the gameplay possibilities that the new controller may help realize.

IGN Revolution will have more as it breaks.
The line is a dot to you!
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:55:32 #132
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35910029
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 12:49 schreef Tain het volgende:

[..]


[..]

Uit 360 topic
Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen??
Houd van een lijntje.
pi_35910057
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 13:55 schreef Erwtensoep het volgende:

[..]

Mooi, maar ze lopen toch weer een beetje achter met de support... En waar zijn de Rev exclusieve spellen??
Die staan iig niet op die lijst.
Sowieso is die UBI lijst niet compleet (Splinter Cell bv)
  vrijdag 10 maart 2006 @ 13:59:08 #134
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35910120
Nee klopt, Killing Day (die mischien op de Rev zou komen) staat er ook niet op.

En was er geen gerucht dat ze met een exclusieve shooter zouden komen?
Houd van een lijntje.
  vrijdag 10 maart 2006 @ 14:24:23 #135
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35910904
Ik ben toch nu wel heel nieuwsgierig naar de grafische verschillen..
pi_35911085
@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35911176
quote:
Op vrijdag 10 maart 2006 14:30 schreef Kill_em_all het volgende:
@ kepler: Volgens mij is dat nieuw oud nieuws. Er was eerst ook een bericht dat er al devkits nieuwer dan die uit dat verhaaltje waren verzonden.
Euhm het is een nieuws bericht van ign van vandaag. Ik neem niet aan dat ze het verhaaltje al 2 maanden hadden liggen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35914790
Ik zeg toch nieuw oud nieuws. Het nieuws is nieuw, maar dat verhaaltje over die devkits is al oud want er zijn al een aardig tijdje versies verstuurd die meer op de echte revo lijken.
Op zondag 21 oktober 2007 20:47 schreef StefanP het volgende:
300PK is in de autowereld geen 300PK. Klaar.
pi_35941624
Wel grappig. Nu wordt er nog niks laten zien aan ons. Maar dalijk naar de persconferentie schieten de screens/filmpjes als paddestoelen uit de grond

Believe
pi_35958683
Leek onder de n00bs
  zondag 12 maart 2006 @ 03:01:46 #141
66435 Erwtensoep
Acht - Eén
pi_35958831
Yep de revo wordt vet
Houd van een lijntje.
pi_35963003
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Teaser van codenamerevolution.com

lol wat een filmpje, die muziek eronder

PREPARE FOR THE BIGGEST PRE-E3 EVENT EVER!
#winning
pi_35963094
ik ben zelf nog steeds onder de indruk van de diagrammen die ze me tonen
Leek onder de n00bs
  zondag 12 maart 2006 @ 16:20:09 #144
8369 speknek
Another day another slay
pi_35968069
quote:
Op zondag 12 maart 2006 12:55 schreef Tware het volgende:
PREPARE FOR THE BIGGEST PRE-E3 EVENT EVER!
Met Nintendo? Ja heel geloofwaardig.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_35968516
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Teaser van codenamerevolution.com

Wat een kutfilmpje

Maarja.
pi_35969917
quote:
Op zondag 12 maart 2006 16:20 schreef speknek het volgende:

[..]

Met Nintendo? Ja heel geloofwaardig.
ach, ze hebben niet voor niets het kodak theatre afgehuurd
#winning
pi_35974684
quote:
Op zondag 12 maart 2006 02:48 schreef Quack_of_Doom het volgende:
Teaser van codenamerevolution.com

weet iemand waar die muziek van is?
Tri State. Tri State. !
pi_35974998
die muziek is inderdaad erg mooi.
Jij de 'bink hier'?! Je bent het stinkdier!
Jij drinkt kindercola, ik drink flink bier! :D
  zondag 12 maart 2006 @ 23:59:57 #149
51078 chibibo
Jiepapaa!
pi_35978786
quote:
Zo slecht.
  maandag 13 maart 2006 @ 00:03:04 #150
8369 speknek
Another day another slay
pi_35978887
quote:
Op zondag 12 maart 2006 17:25 schreef Tware het volgende:
ach, ze hebben niet voor niets het kodak theatre afgehuurd
Waarschijnlijk om hele 'mooie' DS spellen aan te kondigen, want Nintendo kennende zou dat gerucht dat ze geen Revo spellen laten zien best wel eens waar kunnen zijn. Ze hebben sowieso niets om te laten zien waarschijnlijk.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')