abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 5 maart 2006 @ 13:15:20 #61
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35737371
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Vind ik niet. Maar het is wel leuk om ze te bekladden.
[afbeelding]
Je kent ze verder niet he...
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2006 @ 13:15:24 #62
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35737376
Maar Roy je moet toegeven dat kreng werd wel veelste snel moe.
  zondag 5 maart 2006 @ 13:17:14 #63
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35737435
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kent ze verder niet he...
  zondag 5 maart 2006 @ 13:18:03 #64
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35737460
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:17 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

[afbeelding]
Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2006 @ 13:19:44 #65
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35737514
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol.
Dat klopt dan precies. Ik ken zo'n beetje de hele FF serie niet.
  zondag 5 maart 2006 @ 14:15:19 #66
140365 Keileweg-ethicus
Groot en zelfbenoemd denker
pi_35739630
Over Flippendo gesproken, Harry Potter games lijken me wel relaxed met zo'n afstnadsbediening. Lekker toveren met je stokje.
Een sinaasappel is een heel slecht fallussymbool.
pi_35743026
quote:
Future Publishing's Nintendo Official Magazine UK today took the unusual step of admitting it made a blunder in its launch issue by releasing a statement on its official site correcting its assertion that the stand for the upcoming Revolution was the machine's power supply.

“...we'll put our hands on our hearts and admit that last month we got a bit over-excited and printed some information that wasn't actually true”, an unnamed writer at the magazine stated.

“Those of you who read last month's 12-page ‘New Ways To Play’ feature may have picked up on the fact that we claimed the Revolution's stand doubled as a power supply for the next-generation unit. This was actually wishful thinking on our part and we apologise profusely for misleading you. After all, you come to us looking for the truth, the whole truth and nothing but the truth. The fact of the matter is that Nintendo has not released any information on the Revolution's power supply or confirmed any other uses for the base stand.”

As to how anyone could wish for the Revolution to require it's slanted stand to double up as a power supply is anyone's guess, as such a concept would force the machine to be upright and leaning a bit, a nightmare for all of us unable to leave our houses as we battle with crippling OCD (obsessive compulsive disorder).

The wording of the NOM statement does seem to contradict that of Nintendo's explanation of the incident, with the firm putting the page down to a 'production error' rather than a wilful lie.

The mag continued, “We would like to apologise to anyone who feels misled by this untruth. We would also like to apologise to Nintendo.”

Of course, the even bigger lie, “World's first hands-on session with the Revolution controller!” printed in clear bold lettering on the front cover was not addressed...
Confirmed dus.
  zondag 5 maart 2006 @ 15:52:39 #68
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_35743096
Goh. Hoe krijg je zo'n statement ook in godsnaam in je blad?
[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
  zondag 5 maart 2006 @ 15:53:25 #69
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35743124
Lekker begin van een 'official magazine'
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
  zondag 5 maart 2006 @ 15:56:23 #70
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35743243
quote:
Op zondag 5 maart 2006 13:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

[..]

Je kent ze verder niet he...
Moogles zijn helemaal niet tof man

kutbeesten

GUYBRUSH FTW!
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35745544
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:

[..]

Moogles zijn helemaal niet tof man

kutbeesten

GUYBRUSH FTW!
Bek! Kupo.

Nu weer Revolution.
quote:
Op zondag 5 maart 2006 15:50 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Confirmed dus.
Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
  zondag 5 maart 2006 @ 17:05:01 #72
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35745690
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef peristilius het volgende:
Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.
Zo gaat het in dit topic ook. Toch eigelijk best knap dat NIntendo alles zo goed weet achter te houden. Ik bedoel tegenwoordig staat elke scheet op internet.
pi_35745899
quote:
Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Over Flippendo gesproken, Harry Potter games lijken me wel relaxed met zo'n afstnadsbediening. Lekker toveren met je stokje.
Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.
pi_35746040
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer

enz.
  Donald Duck held zondag 5 maart 2006 @ 17:14:30 #75
46149 __Saviour__
Superstapelsmoor op Kristel
pi_35746092
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
❤ Rozen zijn rood ❤
❤ Viooltjes zijn blauw ❤
❤ Kristel, ik hou van jou! ❤
pi_35746193
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
Dan gaan ze voor een Xbox, Playstation of GameCube.

[ Bericht 2% gewijzigd door magnifor op 05-03-2006 17:24:49 ]
pi_35746447
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsaber, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer

enz.
Idd, een super idee voor een commercial.
pi_35747391
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:10 schreef magnifor het volgende:

[..]

Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.
Als ik mag kiezen tussen Star wars en Harry Potter dan weet ik het wel.
"What will I get for christmas santa?"
-" Well Andy, you'll get cancer."
XBL gamertag: MaskedMuchachoO
  zondag 5 maart 2006 @ 18:34:51 #79
85230 Goldboy
Philips Sport Vereniging
pi_35748463
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
Kindjes met een arm zouden juist blij zijn.
Ik hoop trouwens wel dat ook aan de linkshandige onder ons wordt gedacht.
Gr.
pi_35749428
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer

enz.
Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo!
pi_35749445
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef P-Style het volgende:

[..]

Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo!
"Hallo, ik kom Reggie vervangen."
"17 jaar ja."
pi_35751664
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer

enz.
relaxt id, ik ga het misschien wel verfilmen!
Tri State. Tri State. !
  zondag 5 maart 2006 @ 23:18:23 #83
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35759114
E3 2006 gaat zo :

We present to you the Nintendo Revolution
filmpje
We are gonna launch this fall in Japan and usa, and march for Europe!

Iedereen hyped
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
pi_35759401
quote:
Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
E3 2006 gaat zo :

We present to you the Nintendo Revolution
filmpje
We are gonna launch this fall in Japan and usa, and march for Europe!

Iedereen hyped
like duh
maargoed, sony zal niet veel beter doen helaas

als ik iets van nieuwe consoles koop zijn het de ps3 en de revolution, en anders gewoon mn pc sneller maken
Can't fix it? Fuck it!
Go in slow, come out fast. Go in fast, come out dead!
  maandag 6 maart 2006 @ 01:23:22 #85
11923 I.R.Baboon
Schaterlachend langs ravijnen.
pi_35762315
quote:
Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Zo gaat het in dit topic ook. Toch eigelijk best knap dat NIntendo alles zo goed weet achter te houden. Ik bedoel tegenwoordig staat elke scheet op internet.
Nou ja, uniek zijn ze niet, want bv Apple lukt het vaak ook, en ook bijvoorbeeld Rockstar weet veel stil te houden (over nieuwe games dan, geen hot coffee mods), maar het blijft indrukwekkend,
Het gaat slecht, verder gaat het goed.
pi_35762448
quote:
Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef Xrenity het volgende:

[..]

"Hallo, ik kom Reggie vervangen."
"17 jaar ja."
Reggie is inderdaad de enige marketeer bij Nintendo. Als ze straks iemand anders met een marketing-diploma aannemen kan Reggie zijn biezen pakken.
  maandag 6 maart 2006 @ 17:12:30 #87
58549 pkwarts
pixelfiel.
pi_35779413
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:

[22:01] <MrSubtle> jij bent het slimste bijdehandte kutjoch dat ik ooit heb gesproken :|
http://files.fok.nl/games.fok/junk/hugedick.jpg
pi_35779974
Let's make that son of a gun!
Houd van een lijntje.
pi_35780059
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:

[afbeelding]


Vooral de mature rating erbij.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35780085
Best een mooie boxart eigenlijk
Houd van een lijntje.
pi_35780670
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:

[afbeelding]
pi_35781215
quote:
Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef Xrenity het volgende:
Kan de TT worden aangepast naar "Ping Pong ftw!" ?

anywaysss
[..]

http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6442
Update:

http://www.eurogamer.net/article.php?article_id=63131
quote:
Square-Enix has dismissed reports that Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be released by 2007, telling Eurogamer that they are "incorrect."

The rumours began to emerge after an article appeared on N-Planet.com which claimed the game would hit US shelves by 2007. Squenix president Yoichi Wada was quoted as saying that the game will feature "online capabilities, magnificent graphics and an intense use of the revolutionary control of the platform."

But a spokesperson for Square-Enix told us: "The online reports are incorrect. No new information has been disclosed since the official announcement last May.
Ze zeggen wel nog dat Square-Enix de online mogelijkheden van de Revolution graag wil ondersteunen, maar het is dus niet zeker of FF:CC ook online gaat.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35781218
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:

[afbeelding]
prachtig, hoe wil je die controller beter gebruiken
Niets uit deze post mag worden verveelvoudigd en/of openbaar gemaakt worden door middel van druk, fotokopie, microfilm, geluidsband, elektronisch of op welke wijze dan ook, zonder voorafgaande toestemming van de auteursrechthebbende.
pi_35781239
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:

[afbeelding]


Ik zou 'm blind kopen.
  maandag 6 maart 2006 @ 19:48:22 #95
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_35785201
De Boxart is ook prima
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_35791840
quote:
Op maandag 6 maart 2006 17:54 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Hey, wat moet dit voorstellen?
Waar is onze credit.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35795536
quote:
Nibris heeft naast Raid Over The River nog een game voor de Nintendo Revolution in ontwikkeling. Het gaat hier om de gothic horror game Sadness. Nibris verwacht eind april met artwork naar buiten te kunnen komen en rond de E3 met de eerste screens. Tot die tijd kunnen wij enkel speculeren over de gameplay van deze game.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 07:36:39 #98
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35799532
quote:
Op maandag 6 maart 2006 23:46 schreef Dj_Day-V het volgende:

[..]
quote:
Crossbeam ook voor revolutionaire horror

Crossbeam heeft bekend gemaakt te werken aan een action adventure horror game genaamd Darkness. Deze game is in ontwikkeling voor de Nintendo Revolution.

De game zal twee speelbare karakters bevatten met elk meerdere vecht technieken. De speelwereld zal bestaan uit 32 omgeving met elk een groot oppervlak bestaand uit grote steden, woestijnen en tempels in de bergen.

In een post-apocalyptische wereld is de wereld overgenomen door vampiers. De mensheid heeft één keer geprobeerd terug te vechten. We verloren genadeloos. Nu leven wij ondergronds in de riolen en is er niemand meer over die de wil heeft om te vechten. Op één man na... Jouw innerlijke kracht en doorzettingsvermogen is de enige hoop voor de mensheid.
  dinsdag 7 maart 2006 @ 07:44:26 #99
38571 BMH
Brute Force 360!!
pi_35799558
Het gros van de launcgames stinken zowiezo toch altijd.
Gamertag: BMHLive
PSN: BMHLive
pi_35801479
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 07:44 schreef BMH het volgende:
Het gros van de launcgames stinken zowiezo toch altijd.
Daarom koop ik Consoles dan ook bijna nooit bij de launch...
  dinsdag 7 maart 2006 @ 11:14:45 #101
58560 Oksel
Gezellig.
pi_35802698
De Revo MOET ik hebben @ Launch. Klaar.
pi_35802767
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 11:14 schreef Oksel het volgende:
De Revo MOET ik hebben @ Launch. Klaar.
ik zeg ook bijna nooit
pi_35803187
Ik ga wel een revo halen @ launch als de prijs goed is en er nog revo`s in de winkel liggen.

Launchgames maken me op het moment niet al tre veel uit. Als er een leuke tussen zit wil ik m wel. Dan kan ik gaan proberen. Verder heb ik er al een berg spellen voor. Voornamelijk noem ik die gamecube games. Maar dan kan mn gc verplaatst worden naar mn werk zodat we daar ook kunnen spelen
Speaking is not communicating.
Je dagenlijkze puzzle | en als je er een vergeten bent! | en als je een mooie prent heb laat het even weten.
www.indiegamer.nl
pi_35809648
quote:
Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef peristilius het volgende:

[..]

Hey, wat moet dit voorstellen?
Waar is onze credit.
Je krijgt meer dan genoeg, moment

EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:D
quote:
Hey, Robert Ashley from EGM here. The Bob Ross Revolution game is wicked funny. Did you create it? If so, can we use it for our "Design-o-rama" section? Thanks.
Ik zoek atm contact met je
pi_35809678
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je krijgt meer dan genoeg, moment

EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:D
[..]

Ik zoek atm contact met je
Wat cool
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35809937
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:

[..]

Je krijgt meer dan genoeg, moment

EGM wil hem namelijk plaatsen :D:D:D
[..]

Ik zoek atm contact met je


Dat maakt het wel goed ja.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35809968
quote:
Op dinsdag 7 maart 2006 14:47 schreef Tain het volgende:

[..]

Wat cool
Even voor de duidelijkheid:
quote:
Hey Xrenity. I do the letters section for EGM, and there's a little mini-section in it called Design-O-Rama, where we publish gamer created photoshop games. I dig the Bob Ross game, and I'm wondering if you'd mind if we published it (you get credit, and you can write the description, if you'd like). We're at the end of our deadline, so I need to hear back soon. Thanks,
Robert Ashley.
Hopelijk was ik snel genoeg
iig érg cool

/edit
En als je er echt niks van snapt... hier

[ Bericht 10% gewijzigd door Xrenity op 07-03-2006 16:26:19 ]
pi_35822388
Whehe humor.
All those moments will be lost, like tears in rain... Time to die.
  woensdag 8 maart 2006 @ 11:09:46 #109
71435 King_of_cubes
Infantiele klootzak
pi_35838370
quote:
Update Regarding "Sadness", NIBRIS Publisher

Concerning the studio's newly announced title Sadness (working title), Orlowski firmly stated that the "project is confidential."

All I can say now is that it is going to be a gothic horror which will scare not with the amount of blood but sheer atmosphere. Imagine a game in which you do not use guns or knives but you will have to protect yourself with the objects you find exploring the ground – a stone, a stick, etc. Some examples of using the controller – you swing a torch with it to scare the rats off, you slit the throat (controller as a piece of glass or a knife); if you want to climb the wall you will have to hook a rope over the piece of a wall sticking out (controller serving as a lasso). And this is only the beginning. The game will be for single player and single player only. For an adult player with strong nerves. Let me mention that the scenario will have associations with narcolepsy, nyctophobia and paranoid schizophrenia.
Hele artikel
pi_35841307
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 11:09 schreef King_of_cubes het volgende:

[..]

Hele artikel
idee is

Dit soort spellen wil ik zien, nu maar hopen dat de uitwerking net zo goed is als het idee....


edit:

uit het artikel:
quote:
As a final word, Orlowski noted, "We do not make games for money but for sheer pleasure. We create games which we would like to play but they are missing on the market. Our games are only for Nintendo – only DS and Revolution are the consoles which can realize our visions."

"We agree with Nintendo – that the market needs new ideas, not just larger amount of polygons. Of course it doesn’t mean that we will no pay attention to the graphics – definitely not! However we want the games to provide entertainment in the first place," he said. "Our aim is to make the player feel emotions and feelings We desire real smile, sadness, fear and tears. We believe we are able to achieve this."
En ik ben het helemaal met hem eens!

[ Bericht 45% gewijzigd door #ANONIEM op 08-03-2006 12:54:18 ]
pi_35843532
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35843818
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef peristilius het volgende:
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan.
Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken
Rocks? Check.
Laser beams? Check.
Acid? Check.
Body bag? Check.
pi_35843927
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Tain het volgende:

[..]

Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken
Als je de standaard controller gebruikt om voorwerpen te gebruiken en de add-on voor rondlopen/kijken moet dat volgens mij wel te doen zijn. De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.
If there's anything more important than my ego around, I want it caught and shot now!
http://www.myspace.com/trakston
pi_35845778
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef peristilius het volgende:

[..]
De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.


pi_35848967
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
quote:
I can't believe you guys found out about our AAA launch title for Revolution!!! In the UK it's going to be localised to Rolf Harris to maximise impact and awareness. Can you tell what it is yet?
  woensdag 8 maart 2006 @ 16:53:44 #116
107557 PeeJay
En god zag dat het lauw was
pi_35849431
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
[..]
OMG dat meeen je niet ! Hoe wisten jullie dat?
All I Need, is the air I breathe...
pi_35849604
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
Is dat serieus?
pi_35849906
quote:
Op woensdag 8 maart 2006 16:59 schreef P-Style het volgende:

[..]

Is dat serieus?
Denk het niet Maar vind die (een na) laatste zin zo vreemd
pi_35852396
quote:
More...
I can't believe that E3 2006 is only a couple of months away. The real debut of Nintendo's next console and it's almost here. I call it the real debut because up until now we've only seen the hardware and heard countless promises about its potential. That is, when Nintendo isn't diving head first into marketing speak. Blue ocean. Red waters. All-access gaming. This is a company whose executives need some real games to talk about just so that they can stop repeating themselves.

Luckily, that time is almost here and it's exciting. I find myself very optimistic about the big show and this is partly true because already I'm seeing active support from various third party publishers. Unexpectedly varied support. Sure, there are the kid games. THQ and Midway have them and, frankly, I expected more. But to my surprise, some third parties have really stepped up. Ubisoft's mysterious first-person shooter. Activision with a rumored version of Call of Duty that takes full advantage of the Revmote. Midway with a few "grown up" efforts of its own. And smaller studios like Atlus with Trauma Center. This is to say nothing of SEGA's sweet stuff or Capcom's sweet stuff. There's potential here. Lots.

By this time next month, I will have seen and/or played a handful of very promising Revolution games and will in turn have a much better understanding of the software on the horizon. Perhaps I'll have a vastly different opinion or more likely my current enthusiasm will be validated. Regardless, I always love these periods. You don't entirely know what to expect, but you're jazzed about the possibilities.

E3 brings about the end of an era for IGNcube and IGN Revolution. For a couple years now we've been writing about a console that doesn't really exist. We don't have a previews section on IGN Revolution because there are no detailed/shown games. Oh, we know of a couple dozen titles in development, but we don't know anything about them. Not really, anyway -- except the obvious. I mean, I can tell you that Final Fantasy Crystal Chronicles is on the way and that it'll look good and support the Nintendo Wi-Fi Connection, but beyond that we enter into the realm of speculation.

E3 changes that. There will be games. They will be playable. And hence, the transition from GameCube to Revolution will be complete. I love my GameCube and I'm looking forward to Zelda. But even so, I'm anticipating the jump.

I've been disappointed by Nintendo in the past. I believe it was E3 2004 that Shigeru Miyamoto touted a GCN demo of Pac-Man as the highlight of the Big N's media briefing. Few in attendance would disagree that Nintendo's show that year was under-whelming, to put it mildly. But I don't expect to be disappointed this year.

I think the only people who might find themselves let down are those who still haven't grasped what Nintendo is going for with Revolution. I read the boards and even now there are posters who still believe Revolution might be able to compete with Xbox 360 or PlayStation 3 from a graphic horsepower standpoint. They tell themselves that it has to because Nintendo, IBM and ATI have spent the last five years developing tech.

Revolution will be adequately powerful, but people still holding out for the miracle are setting themselves up for a smack in the face. Power is not the focus here. Revolution as a console is merely a vehicle for the new controller. Think of it this way and you're going to be happy. I'm going to be writing an editorial very soon that talks about this point.

At the same time, I don't want to undersell the system's graphical ability. Games like Resident Evil 4 and Black came about on consoles five years old. Revolution is certainly more capable and therefore the potential for some gorgeous software is there. I'm quite certain that Retro's Metroid Prime 3 will be a stunner -- and it's going to play like no console game before it.

Can't wait.
  woensdag 8 maart 2006 @ 19:27:08 #120
112068 MMaRsu
I need some paprika
pi_35854051
bron?
welcome to my submarine lair. It's long, hard and full of seamen!
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')