Je kent ze verder niet he...quote:Op zondag 5 maart 2006 13:13 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Vind ik niet. Maar het is wel leuk om ze te bekladden.
[afbeelding]
Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol.quote:
Dat klopt dan precies. Ik ken zo'n beetje de hele FF serie niet.quote:Op zondag 5 maart 2006 13:18 schreef Notorious_Roy het volgende:
[..]
Ze komen in de hele FF serie zo'n beetje voor, vooral in deel 9 spelen ze een grote rol.
Confirmed dus.quote:Future Publishing's Nintendo Official Magazine UK today took the unusual step of admitting it made a blunder in its launch issue by releasing a statement on its official site correcting its assertion that the stand for the upcoming Revolution was the machine's power supply.
“...we'll put our hands on our hearts and admit that last month we got a bit over-excited and printed some information that wasn't actually true”, an unnamed writer at the magazine stated.
“Those of you who read last month's 12-page ‘New Ways To Play’ feature may have picked up on the fact that we claimed the Revolution's stand doubled as a power supply for the next-generation unit. This was actually wishful thinking on our part and we apologise profusely for misleading you. After all, you come to us looking for the truth, the whole truth and nothing but the truth. The fact of the matter is that Nintendo has not released any information on the Revolution's power supply or confirmed any other uses for the base stand.”
As to how anyone could wish for the Revolution to require it's slanted stand to double up as a power supply is anyone's guess, as such a concept would force the machine to be upright and leaning a bit, a nightmare for all of us unable to leave our houses as we battle with crippling OCD (obsessive compulsive disorder).
The wording of the NOM statement does seem to contradict that of Nintendo's explanation of the incident, with the firm putting the page down to a 'production error' rather than a wilful lie.
The mag continued, “We would like to apologise to anyone who feels misled by this untruth. We would also like to apologise to Nintendo.”
Of course, the even bigger lie, “World's first hands-on session with the Revolution controller!” printed in clear bold lettering on the front cover was not addressed...
Moogles zijn helemaal niet tof manquote:
Bek! Kupo.quote:Op zondag 5 maart 2006 15:56 schreef MMaRsu het volgende:
[..]
Moogles zijn helemaal niet tof man
kutbeesten![]()
GUYBRUSH FTW!
Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.quote:
Zo gaat het in dit topic ook.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:01 schreef peristilius het volgende:
Dus ze zeggen hier eigenlijk, we lulden maar wat, omdat er niets bekend is. Komt me bekend voor.
Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.quote:Op zondag 5 maart 2006 14:15 schreef Keileweg-ethicus het volgende:
Over Flippendo gesproken, Harry Potter games lijken me wel relaxed met zo'n afstnadsbediening. Lekker toveren met je stokje.
Dan gaan ze voor een Xbox, Playstation of GameCube.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
Idd, een super idee voor een commercial.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsaber, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer
enz.
Als ik mag kiezen tussen Star wars en Harry Potter dan weet ik het wel.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:10 schreef magnifor het volgende:
[..]
Of Star Wars games. Lekker met je lightsaber enzo.
Kindjes met een arm zouden juist blij zijn.quote:Op zondag 5 maart 2006 17:14 schreef __Saviour__ het volgende:
Eigenlijk is de revo wat dat betreft wel kut. Denk eens aan die arme gehandicapte kindjes die niet kunnen buiten spelen, en enkel hun console hebben ter vermaak. Die gaan echt niet zulke bewegingen kunnen doen
Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer
enz.
"Hallo, ik kom Reggie vervangen."quote:Op zondag 5 maart 2006 19:10 schreef P-Style het volgende:
[..]
Ik zou zeggen, solliciteer bij de marketing afdeling van Nintendo!![]()
relaxt id, ik ga het misschien wel verfilmen!quote:Op zondag 5 maart 2006 17:13 schreef Xrenity het volgende:
Lijkt me puik idee voor een commercial.
Dude loopt over straat en steeds veranderd z'n controller in iets.
*pop* lightsabre, hakt wat mannetjes in elkaar
*pop* tennisracket, slamt een bal
*pop* een gun, schiet wat space pirates neer
enz.
like duhquote:Op zondag 5 maart 2006 23:18 schreef MMaRsu het volgende:
E3 2006 gaat zo :
We present to you the Nintendo Revolution
filmpje
We are gonna launch this fall in Japan and usa, and march for Europe!
Iedereen hyped
Nou ja, uniek zijn ze niet, want bv Apple lukt het vaak ook, en ook bijvoorbeeld Rockstar weet veel stil te houden (over nieuwe games dan, geen hot coffee mods), maar het blijft indrukwekkend,quote:Op zondag 5 maart 2006 17:05 schreef King_of_cubes het volgende:
[..]
Zo gaat het in dit topic ook.Toch eigelijk best knap dat NIntendo alles zo goed weet achter te houden. Ik bedoel tegenwoordig staat elke scheet op internet.
Reggie is inderdaad de enige marketeer bij Nintendo. Als ze straks iemand anders met een marketing-diploma aannemen kan Reggie zijn biezen pakken.quote:Op zondag 5 maart 2006 19:11 schreef Xrenity het volgende:
[..]
"Hallo, ik kom Reggie vervangen."
"17 jaar ja."
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:
[afbeelding]
Update:quote:Op zondag 5 maart 2006 10:47 schreef Xrenity het volgende:
Kan de TT worden aangepast naar "Ping Pong ftw!" ?
anywaysss
[..]
http://revolution.advancedmn.com/article.php?artid=6442
Ze zeggen wel nog dat Square-Enix de online mogelijkheden van de Revolution graag wil ondersteunen, maar het is dus niet zeker of FF:CC ook online gaat.quote:Square-Enix has dismissed reports that Final Fantasy: Crystal Chronicles Revolution will be released by 2007, telling Eurogamer that they are "incorrect."
The rumours began to emerge after an article appeared on N-Planet.com which claimed the game would hit US shelves by 2007. Squenix president Yoichi Wada was quoted as saying that the game will feature "online capabilities, magnificent graphics and an intense use of the revolutionary control of the platform."
But a spokesperson for Square-Enix told us: "The online reports are incorrect. No new information has been disclosed since the official announcement last May.
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:
[afbeelding]
quote:Op maandag 6 maart 2006 17:12 schreef pkwarts het volgende:
Peristilius en ik hadden vanochtend een briljant idee voor de revolution:
[afbeelding]
quote:Nibris heeft naast Raid Over The River nog een game voor de Nintendo Revolution in ontwikkeling. Het gaat hier om de gothic horror game Sadness. Nibris verwacht eind april met artwork naar buiten te kunnen komen en rond de E3 met de eerste screens. Tot die tijd kunnen wij enkel speculeren over de gameplay van deze game.
quote:
quote:Crossbeam ook voor revolutionaire horror
Crossbeam heeft bekend gemaakt te werken aan een action adventure horror game genaamd Darkness. Deze game is in ontwikkeling voor de Nintendo Revolution.
De game zal twee speelbare karakters bevatten met elk meerdere vecht technieken. De speelwereld zal bestaan uit 32 omgeving met elk een groot oppervlak bestaand uit grote steden, woestijnen en tempels in de bergen.
In een post-apocalyptische wereld is de wereld overgenomen door vampiers. De mensheid heeft één keer geprobeerd terug te vechten. We verloren genadeloos. Nu leven wij ondergronds in de riolen en is er niemand meer over die de wil heeft om te vechten. Op één man na... Jouw innerlijke kracht en doorzettingsvermogen is de enige hoop voor de mensheid.
Daarom koop ik Consoles dan ook bijna nooit bij de launch...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 07:44 schreef BMH het volgende:
Het gros van de launcgames stinken zowiezo toch altijd.
Je krijgt meer dan genoeg, momentquote:Op maandag 6 maart 2006 22:17 schreef peristilius het volgende:
[..]
Hey, wat moet dit voorstellen?
Waar is onze credit.
Ik zoek atm contact met jequote:Hey, Robert Ashley from EGM here. The Bob Ross Revolution game is wicked funny. Did you create it? If so, can we use it for our "Design-o-rama" section? Thanks.
Wat coolquote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je krijgt meer dan genoeg, moment
EGM wil hem namelijk plaatsen:D:D:D
[..]
Ik zoek atm contact met je
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 14:46 schreef Xrenity het volgende:
[..]
Je krijgt meer dan genoeg, moment
EGM wil hem namelijk plaatsen:D:D:D
[..]
Ik zoek atm contact met je
Even voor de duidelijkheid:quote:
Hopelijk was ik snel genoegquote:Hey Xrenity. I do the letters section for EGM, and there's a little mini-section in it called Design-O-Rama, where we publish gamer created photoshop games. I dig the Bob Ross game, and I'm wondering if you'd mind if we published it (you get credit, and you can write the description, if you'd like). We're at the end of our deadline, so I need to hear back soon. Thanks,
Robert Ashley.
Hele artikelquote:Update Regarding "Sadness", NIBRIS Publisher
Concerning the studio's newly announced title Sadness (working title), Orlowski firmly stated that the "project is confidential."
All I can say now is that it is going to be a gothic horror which will scare not with the amount of blood but sheer atmosphere. Imagine a game in which you do not use guns or knives but you will have to protect yourself with the objects you find exploring the ground – a stone, a stick, etc. Some examples of using the controller – you swing a torch with it to scare the rats off, you slit the throat (controller as a piece of glass or a knife); if you want to climb the wall you will have to hook a rope over the piece of a wall sticking out (controller serving as a lasso). And this is only the beginning. The game will be for single player and single player only. For an adult player with strong nerves. Let me mention that the scenario will have associations with narcolepsy, nyctophobia and paranoid schizophrenia.
idee isquote:
En ik ben het helemaal met hem eens!quote:As a final word, Orlowski noted, "We do not make games for money but for sheer pleasure. We create games which we would like to play but they are missing on the market. Our games are only for Nintendo – only DS and Revolution are the consoles which can realize our visions."
"We agree with Nintendo – that the market needs new ideas, not just larger amount of polygons. Of course it doesn’t mean that we will no pay attention to the graphics – definitely not! However we want the games to provide entertainment in the first place," he said. "Our aim is to make the player feel emotions and feelings We desire real smile, sadness, fear and tears. We believe we are able to achieve this."
Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruikenquote:Op woensdag 8 maart 2006 13:57 schreef peristilius het volgende:
Het idee klinkt erg leuk, maar ja, dat is eigenlijk altijd zo. Hopen dat ze niet tegen al teveel problemen aanlopen bij de uitvoering ervan.
Als je de standaard controller gebruikt om voorwerpen te gebruiken en de add-on voor rondlopen/kijken moet dat volgens mij wel te doen zijn. De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:05 schreef Tain het volgende:
[..]
Ik vraag me al bijna meteen af hoe de besturing van zo'n spel gaat worden. Elk object zou je vrij moeten kunnen gebruiken, dus dan lijkt het me lastig met zo'n addon ding van de controller, maar met rondlopen/kijken is het juist wel weer handig om 1 van de addons te gebruiken
quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:08 schreef peristilius het volgende:
[..]
De add-on is ook handig als je per ongeluk je controller weggooit als je over een muurtje wilt klimmen.
quote:I can't believe you guys found out about our AAA launch title for Revolution!!! In the UK it's going to be localised to Rolf Harris to maximise impact and awareness. Can you tell what it is yet?
OMG dat meeen je nietquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
[..]
Is dat serieus?quote:Op woensdag 8 maart 2006 16:40 schreef Xrenity het volgende:
Nin UK werknemer Gaybrush Threepio over Bob Ross mock-up
quote:More...
I can't believe that E3 2006 is only a couple of months away. The real debut of Nintendo's next console and it's almost here. I call it the real debut because up until now we've only seen the hardware and heard countless promises about its potential. That is, when Nintendo isn't diving head first into marketing speak. Blue ocean. Red waters. All-access gaming. This is a company whose executives need some real games to talk about just so that they can stop repeating themselves.
Luckily, that time is almost here and it's exciting. I find myself very optimistic about the big show and this is partly true because already I'm seeing active support from various third party publishers. Unexpectedly varied support. Sure, there are the kid games. THQ and Midway have them and, frankly, I expected more. But to my surprise, some third parties have really stepped up. Ubisoft's mysterious first-person shooter. Activision with a rumored version of Call of Duty that takes full advantage of the Revmote. Midway with a few "grown up" efforts of its own. And smaller studios like Atlus with Trauma Center. This is to say nothing of SEGA's sweet stuff or Capcom's sweet stuff. There's potential here. Lots.
By this time next month, I will have seen and/or played a handful of very promising Revolution games and will in turn have a much better understanding of the software on the horizon. Perhaps I'll have a vastly different opinion or more likely my current enthusiasm will be validated. Regardless, I always love these periods. You don't entirely know what to expect, but you're jazzed about the possibilities.
E3 brings about the end of an era for IGNcube and IGN Revolution. For a couple years now we've been writing about a console that doesn't really exist. We don't have a previews section on IGN Revolution because there are no detailed/shown games. Oh, we know of a couple dozen titles in development, but we don't know anything about them. Not really, anyway -- except the obvious. I mean, I can tell you that Final Fantasy Crystal Chronicles is on the way and that it'll look good and support the Nintendo Wi-Fi Connection, but beyond that we enter into the realm of speculation.
E3 changes that. There will be games. They will be playable. And hence, the transition from GameCube to Revolution will be complete. I love my GameCube and I'm looking forward to Zelda. But even so, I'm anticipating the jump.
I've been disappointed by Nintendo in the past. I believe it was E3 2004 that Shigeru Miyamoto touted a GCN demo of Pac-Man as the highlight of the Big N's media briefing. Few in attendance would disagree that Nintendo's show that year was under-whelming, to put it mildly. But I don't expect to be disappointed this year.
I think the only people who might find themselves let down are those who still haven't grasped what Nintendo is going for with Revolution. I read the boards and even now there are posters who still believe Revolution might be able to compete with Xbox 360 or PlayStation 3 from a graphic horsepower standpoint. They tell themselves that it has to because Nintendo, IBM and ATI have spent the last five years developing tech.
Revolution will be adequately powerful, but people still holding out for the miracle are setting themselves up for a smack in the face. Power is not the focus here. Revolution as a console is merely a vehicle for the new controller. Think of it this way and you're going to be happy. I'm going to be writing an editorial very soon that talks about this point.
At the same time, I don't want to undersell the system's graphical ability. Games like Resident Evil 4 and Black came about on consoles five years old. Revolution is certainly more capable and therefore the potential for some gorgeous software is there. I'm quite certain that Retro's Metroid Prime 3 will be a stunner -- and it's going to play like no console game before it.
Can't wait.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |