Jaquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:48 schreef H.Flick het volgende:
[..]
Ze hebben ook nog een cashcow met de Gameboy
Ik haalde ze door een dag voor het tentamen een all-nighter te makenquote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:54 schreef Oksel het volgende:
Ik zou dit ook allemaal moeten weten. Maar ik haal mijn tentamens zonder te leren.
Unfortunatly, no one can be told What the Matrix is....quote:Op zaterdag 18 maart 2006 15:51 schreef alex4allofyou het volgende:
[..]
Ja(geweldig hoe die matrix klopt als een bus)
Juni denk ik niet, althans, dan zullen ze niet meer een wereldwijde release kunnen doen. Maar ik verwacht wel dat ze vroeg gaan launchen, en dan een soort SNES idee krijgen, dat de console al op de markt is ver voordat er goede games zijn. Het is althans redelijk belangrijk dat ze nog voor de PS3 op de markt komen.quote:
Lijkt me inderdaad ook niet onwaarschijnlijk. Dan moeten ze hem wel voor 200 euro kunnen verkopen, en dat ie ongeveer 2.5 keer zo goed is als de Gamecube zou ook best kunnen.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Volgens Edge wordt de Hollywood ongeveer even sterk als deze
http://www.ati.com/developer/demos/rx800.html
Ben ik tevreden mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Ik ookquote:
Hoeft niet per se. Als je hem niet goed gebruikt niet.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef speknek het volgende:
Maar met een grote piemel kun je wel meer.
Dan kan je er nog steeds meer mee.quote:Op zondag 19 maart 2006 20:38 schreef Tomasso het volgende:
[..]
Hoeft niet per se. Als je hem niet goed gebruikt niet.
Grappig, dat is dezelfde die ik in mn PC heb zitten en die werkt prima alleen bij heel hoge resoluties kan ie wat moeilijkheden krijgen (dus dat zit wel goed op de REV).quote:Op zondag 19 maart 2006 17:59 schreef Erwtensoep het volgende:
Maar als ie weer te groot is kun je er niks meer meequote:Op zondag 19 maart 2006 20:32 schreef speknek het volgende:
Maar met een grote piemel kun je wel meer.
Geen idee eerlijk gezegdquote:Op maandag 20 maart 2006 11:13 schreef P-Style het volgende:
[..]
Zijn eigenlijk consoles vaker speelbaar tijdens developer bijeenkomsten zoals GDC?
Een lounge vol met DS'en?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Geen idee eerlijk gezegd![]()
Maar goed, Nintendo is er normaal ook nooit geloof ik, alleen met speeches... En wat voor interactieve lounge zou je dan moeten hebben als je als gamedeveloper geen games laat zien?
Ohw ja, das waar ook. Was dat niet iets in een museum?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo?
Is dat niet juist die vloer in Roy's link?quote:Op maandag 20 maart 2006 11:24 schreef speknek het volgende:
Was die interactieve vloer waar je overheen kon lopen niet ook gedeeltelijk van Nintendo?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |