Eerste topic.
Ok, maar nu weer serieus. Heb twee "vriendinnen" M. en S.
M. ken ik al 3/4 jaar en heb ik twee jaar mee in de klas gezeten. We hebben al best veel shit meegemaakt en onze band was echt goed. Tot nu.
Ik ben nogal wat veranderd met vorig schooljaar. Knapper dan toen, stukken meer zelfvertrouwen. Goed dus, zou je zeggen. Daar is M. het niet echt mee eens. Ze kan niet blij voor me zijn, is alleen jaloers. Omdat bij haar het tegenovergestelde is gebeurd. Ze praat over me tegen S. en D. (nog een andere vriendin die wel alles tegen me zegt en voor mijn kant kiest). Zegt dat ik verwaand ben, te veel met jongens flirt en nu te veel tijd met mijn vriend besteed.
Nu S. die ik net een half jaar ken. Zij beweert hetzelfde als M., maar daarbij nog dat ze bang is haar vriend aan mij kwijt te raken. Terwijl ik die gast nog nooit in het echt gezien heb, nog nooit een gesprek met hem heb gehad en niet eens in contact met hem wil komen. Lelijk is ie niet, maar echt niet mijn type. Kortom, zorgen om niks. Dit heeft ze tegen D. gezegd.
M. doet vreemd tegen mij en ik tegen haar. Het blijft bij groeten en schijnheilig gedrag. S. doet aardig tegen me en ik tegen haar. Ik doe dus hetzelfde als zij bij mij doen. Maar eigenlijk wil ik gewoon niet meer hun vriendin zijn. Als zij zo over mij denken en dat ook niet eens tegen mij zelf zeggen, maar tegen mijn andere vriendinnen dan willen zij toch ook niet mijn vriendin zijn.
Maar als ik met ze ga praten, zeg ik toch niet alles wat me dwarszit. Dus dacht ik aan een brief schrijven of e-mail sturen. Brief is moeilijker, aangezien ik het dan waarschijnlijk moet geven want ze wonen absoluut niet naast mijn deur. E-mail makkelijker. Maar wat zet ik erin en ik zie ze wel op school. Dus… ja… Hoe pak ik dit aan?
[ Bericht 1% gewijzigd door Afzuigkap op 03-03-2006 00:24:29 ]
Geschikt voor recirculatie en luchtafvoer, gemotoriseerd, aantal standen: 4.