niet te snel lezen !quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:30 schreef paarse_paashaas het volgende:
Anathema.
en waarom sluit je af met een [/img] tag?
voetbalquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
. Kroegen met breek-muntjes
.
zwedenquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat eig?
Nederland tegen ....?
Het nederland?quote:Op woensdag 15 maart 2006 17:51 schreef Zwansen het volgende:
Naar een of ander concert gaan als het NEderland op het EK speelt.
natuurlijk ! maarja door die stomme verlenging moesten we langer wachten op het concert .. Het concert zelf was erg gaafquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:51 schreef Zwansen het volgende:
Naar een of ander concert gaan als het NEderland op het EK speelt.
Idd. Het Nederlands elftal. HET NEDERLAND.quote:
de lage landenquote:Op woensdag 15 maart 2006 18:35 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd. Het Nederlands elftal. HET NEDERLAND.
Ne·der·land (het ~)
1 staat in Europa die grenst aan de Noordzee, het Koninkrijk der Nederlanden => domineesland, Holland, kikkerland
hahaquote:Op woensdag 15 maart 2006 20:03 schreef Zwansen het volgende:
Beetle, wij gaan naar de westkust. Kom je ff dagje langs?![]()
ohquote:Op donderdag 16 maart 2006 16:25 schreef SuperWeber het volgende:
Moe...
Ja, en toen gingen we nog achteruit rijden bij een rotonde, per ongeluk.......op de heen weg naar anathemaquote:Op woensdag 15 maart 2006 17:38 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Welke wedstrijd was dat eig?
Nederland tegen ....?
achteruit bij een rontondequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:42 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja, en toen gingen we nog achteruit rijden bij een rotonde, per ongeluk.......op de heen weg naar anathema
Ja. had net een nieuwe auto en pp en sb gingen met mij mee.....Ik klungelde een beetje tijdens het schakelen.....Dus reden we in een keer achteruit i.p.v. vooruit........quote:
hehehequote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja. had net een nieuwe auto en pp en sb gingen met mij mee.....Ik klungelde een beetje tijdens het schakelen.....Dus reden we in een keer achteruit i.p.v. vooruit........
Helemaal vergeten, maar da's idd waarquote:Op donderdag 16 maart 2006 19:59 schreef Querk het volgende:
[..]
Ja. had net een nieuwe auto en pp en sb gingen met mij mee.....Ik klungelde een beetje tijdens het schakelen.....Dus reden we in een keer achteruit i.p.v. vooruit........
quote:
Jij als SP stemmer vind deze wagen natuurlijk veel te snel...quote:
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij als SP stemmer vind deze wagen natuurlijk veel te snel...
Want de politie moet de boeven eik niet kunnen pakken, want dat moeten ze de gevangenis in en dat is zielig...
Hehehe....dat vergeet ik ook niet...quote:Op donderdag 16 maart 2006 22:32 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Helemaal vergeten, maar da's idd waar!
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 09:46 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Jij als SP stemmer vind deze wagen natuurlijk veel te snel...
Want de politie moet de boeven eik niet kunnen pakken, want dat moeten ze de gevangenis in en dat is zielig...
quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Immer.
Maar ik heb net ontdekt dat ik in de gaten word gehouden.
voor jouw tijd leen.quote:Op vrijdag 17 maart 2006 17:22 schreef Leen. het volgende:
Mjolk?
quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |