"whats the ugliest part of your body .. oeh hoe hoe .. some say your nose some say your toes.. I think its your mind ... "quote:Op maandag 13 maart 2006 22:33 schreef Zwansen het volgende:
"ugliest weenie, ugliest weenie, we don't want you in our pack"
psst wijst nouk naar het intelligentie en borsten topic in LIFquote:Op maandag 13 maart 2006 22:37 schreef Nouk het volgende:
Ha! Hier ben ik!
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
psst wijst nouk naar het intelligentie en borsten topic in LIF
dat bedoel ikquote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Zwansen het volgende:
ha! we hadden het net nog over je.
Camera's in Ommen? Wat zijn dit voor enge grappen BB!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:39 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
psst wijst nouk naar het intelligentie en borsten topic in LIF
quote:Op maandag 13 maart 2006 22:43 schreef Nouk het volgende:
[..]
Camera's in Ommen? Wat zijn dit voor enge grappen BB!
het ging over borsten en niet over lullenquote:Op maandag 13 maart 2006 22:45 schreef Nouk het volgende:
[..]
Iehlwk!
Lekker is dat, zo allemaal lullen achter m'n rug om.
Zal ik daar eens ff een boekje over open doen!quote:Op maandag 13 maart 2006 22:47 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
het ging over borsten en niet over lullen
toen was spuiten en slikken er ook alquote:Op dinsdag 14 maart 2006 11:26 schreef SuperWeber het volgende:
Kwaliteit is zo 2005...
Zeikerd...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 15:05 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
toen was spuiten en slikken er ook al
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:39 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Zeikerd...
Wat die Milosevic betreft... Het interesseert me geen flikker, het was toch een klootzak.
Ze maken er in Amerika zeker weer fette ophef over...
Amerika is dan ook een kutland..quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:41 schreef Bosbeetle het volgende:
Nieuws is hier echt neppe sensatie beluste krap.. Het NOS journaal is een verademing die kijk ik dan ook af en toe
Een hoogleraar toxicologie aan mijn faculteit heeft zijn bloed onderzocht.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:13 schreef Bosbeetle het volgende:
Wat denken jullie heeft milosovic zelfmoord gepleegd of is hij vergiftigd ?
Nietus. Mooi land.quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Amerika is dan ook een kutland..
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Amerika is dan ook een kutland..
Da's ook mijn faculteit lul...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:44 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Een hoogleraar toxicologie aan mijn faculteit heeft zijn bloed onderzocht.
Wat ik zeg [14.gif]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:45 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]american dream man
land van de ongekende mogelijkheden
![]()
maar je hebt wel een beetje gelijk!
weet jij al waar je stages gaat lopen ??quote:
Ik ben al stage a/h lopen, de 2e ga ik ergens i/h buitenland doen, de eerste moest verplicht binnen het GBB...]quote:Op dinsdag 14 maart 2006 16:59 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
weet jij al waar je stages gaat lopen ??
sulfobus zal wel een sulfaat etertje zijnquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:02 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Ik ben al stage a/h lopen, de 2e ga ik ergens i/h buitenland doen, de eerste moest verplicht binnen het GBB...]
Ik zit nu bij de vakgroep Moleculaire Biologie en ik werk aan Sulfolobus solfataricus
Hangt er een beetje vanaf wat er mogelijk is...quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:09 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
sulfobus zal wel een sulfaat etertje zijn![]()
2de ergens in het buitenlandleuk
al een idee kwa richting ? Bacteriologisch of iets compleet anders ?
quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:17 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Hangt er een beetje vanaf wat er mogelijk is...
Hier wat info over desbetreffende archaea
80quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:19 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]hebben ze bij jullie de stoof (oven) op 95°C staan
![]()
Nou is infectie bij bacterieën zowiezo al een mindere issue (tenzij je heel lang groeit natuurlijk)quote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:21 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
80![]()
pH 2-3 groeien
Nooit infectie (Btw groeien we die apparaten gewoon op trypton...)
Njouw hij gaat niet zo hard als een E.coli en het is geen bacterie maar een archaeaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:23 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Nou is infectie bij bacterieën zowiezo al een mindere issue (tenzij je heel lang groeit natuurlijk)
archaea smarchaeaquote:Op dinsdag 14 maart 2006 17:26 schreef SuperWeber het volgende:
[..]
Njouw hij gaat niet zo hard als een E.coli en het is geen bacterie maar een archaea
Hihi hoihoiquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |