Te duur. En die wedstrijden zijn toch alleen 's nachts.quote:Op maandag 6 maart 2006 16:35 schreef paarse_paashaas het volgende:
http://www.nasn.com/
niets voor jou, Z?
PP denk eens terug aan je studenten tijd !quote:Op maandag 6 maart 2006 17:40 schreef paarse_paashaas het volgende:
7,95 per maand te duur?
Ik stem niet mn stembiljet is in rhenen aangekomen.. Ik woon daar niet meer sinds 1 feb maar blijkbaar is het stembiljet al een januarie gemaaktquote:Op maandag 6 maart 2006 18:37 schreef Zwansen het volgende:
PP, BB, Dragman, Cynic etc, vergeet te stemmen!
wie ?quote:Op dinsdag 7 maart 2006 11:32 schreef Dragman het volgende:
En nu op zoek naar Geert Hofstede!
quote:
quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[X-box josti meld zich]
Ja godverdomme...quote:Op dinsdag 7 maart 2006 23:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
Tijd voor een linkse coalitie, me dunkt!
28 april t/m 7 meiquote:Op woensdag 8 maart 2006 11:33 schreef Nouk het volgende:
Wat leuk BF, dat je naar NY gaat!![]()
![]()
Wanneer ga je?
ja, en de vorige keer dus rechts.quote:Op woensdag 8 maart 2006 11:56 schreef Zwansen het volgende:
Alle kortzichtige mensen stemmen nu ineens links.
Ja die bedoel ik ook. Niet de mensen die altijd al links stemden. Maar wel de mensen die 4 jaar geleden rechts stemden, maar nu er bezuinigd moet worden ineens toch maar Wouter 'Dit land kan zoveel beter' Bos stemmen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 12:35 schreef Dragman het volgende:
[..]
ja, en de vorige keer dus rechts.
Slimmerd...
jaja, leuke vooruitzichtenquote:Op woensdag 8 maart 2006 12:40 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Best snel ook al! Tof hoor.. Lekker samen in het zonnetje in Central Park.
haha ik wist dat je dat ging zeggen... nee er is een andere reden dat 7 mei speciaal isquote:Op woensdag 8 maart 2006 16:05 schreef paarse_paashaas het volgende:
[..]
Jij kijkt nu al uit naar de dag dat BF weer vertrekt?
quote:Op woensdag 8 maart 2006 17:18 schreef Zwansen het volgende:
Hebben jullie zeker 1 jaar ofzo.
quote:
volgensmij ging er nog wel een stoptrein naar amersfoortquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:08 schreef Zwansen het volgende:
[..]
Idd ja. Jij moest zonnodig de trein missen.
[Nouk zegt] Nee hoor, er ging helemaal geen stoptrein meer, daarentegen zaten we wel in de trein naar Emmen, waar Zwans dus gewoon in had kunnen blijven zittenquote:Op woensdag 8 maart 2006 18:10 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
volgensmij ging er nog wel een stoptrein naar amersfoort
quote:Op donderdag 9 maart 2006 12:37 schreef Zwansen het volgende:
[..]
[Nouk zegt] Nee hoor, er ging helemaal geen stoptrein meer, daarentegen zaten we wel in de trein naar Emmen, waar Zwans dus gewoon in had kunnen blijven zitten.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |