Waarom zeg je niet gewoon wie je bentquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:48 schreef bhs het volgende:
Als SO in de muziek zit, zijn we collega's...![]()
![]()
![]()
Nou? Is dat smeuïge kost of niet?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 04:48 schreef Day het volgende:
OK, ik kon het niet laten en ben toch alles aan het teruglezen.![]()
bhs, aangenaam. Het is echt heel grappig hoe snel mensen denken dat je iets bijzonders bent. Suikeroom heeft er al veel succes mee geboekt. Ik ben niet speciaal, heb niet met BB te maken gehad en zijdelings wel iets met HBB. Verder nog iets?quote:
Je bent Babs, dondersteentje!!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef bhs het volgende:
[..]
bhs, aangenaam. Het is echt heel grappig hoe snel mensen denken dat je iets bijzonders bent. Suikeroom heeft er al veel succes mee geboekt. Ik ben niet speciaal, heb niet met BB te maken gehad en zijdelings wel iets met HBB. Verder nog iets?
Wat heb je zijdelings te maken gehad met HBB?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 13:47 schreef bhs het volgende:
en zijdelings wel iets met HBB. Verder nog iets?
iets met muziek stond er voordat het geedit werdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef APK het volgende:
[..]
Wat heb je zijdelings te maken gehad met HBB?![]()
Thomas Berge!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 14:14 schreef Manu82 het volgende:
iets met muziek stond er voordat het geedit werd
quote:
Zit dan ook niet te hinten, poephoofd.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:29 schreef bhs het volgende:
Het lijkt me off-topic en niet interessant wie ik ben.
Sorry hoor, ik dacht dat het hier om/over Tanja ging.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:30 schreef APK het volgende:
Zit dan ook niet te hinten, poephoofd.
En thomas berge aangezien Tanja daar een keer met grote spoed is weggelopen bij z'n muziekquote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:33 schreef bhs het volgende:
[..]
Sorry hoor, ik dacht dat het hier om/over Tanja ging.
Netjes!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 16:38 schreef Manu82 het volgende:
En thomas berge aangezien Tanja daar een keer met grote spoed is weggelopen bij z'n muziek![]()
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |