quote:
Ik zie het ook nietquote:Op donderdag 16 maart 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.etienne.nu/imagepuz/?text=start
Is deze al voorbij geweest?
Ik kom niet verder dan 3 (en nee het is niet doolhof of schrik reactie ding)
misschien met behulp van photoshop ?quote:Op donderdag 16 maart 2006 11:05 schreef c0nd0r het volgende:
http://www.etienne.nu/imagepuz/?text=start
Is deze al voorbij geweest?
Ik kom niet verder dan 3 (en nee het is niet doolhof of schrik reactie ding)
quote:Op donderdag 16 maart 2006 13:36 schreef AlexLPUMUSE het volgende:
[..]
misschien met behulp van photoshop ?
kom er zelf ook niet uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]al geprobeerd. Het schijnt een paar jaar terug een rage te zijn geweest dit soort 'puzzels'.
Heb alleen geen idee hoe het werkt
je moet er zo "doorheen" kijken, maar mij lukt dat nooit, vast omdat ik zulke slechte ogen hebquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:42 schreef c0nd0r het volgende:
[..]al geprobeerd. Het schijnt een paar jaar terug een rage te zijn geweest dit soort 'puzzels'.
Heb alleen geen idee hoe het werkt
Ik zie wel iets waar het volgens mij staat maar ik kom er ook niet uitquote:Op donderdag 16 maart 2006 13:44 schreef ThE_ED het volgende:
[..]
je moet er zo "doorheen" kijken, maar mij lukt dat nooit, vast omdat ik zulke slechte ogen heb
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Typ- en spellingsfouten voorbehouden.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:05 schreef Boy_Snakeye het volgende:
om naar stage 5 te gaanStage 5 werkt overigens alleen in IE schijnt!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op donderdag 16 maart 2006 14:15 schreef c0nd0r het volgende:
[..]
Stage 5 werkt overigens alleen in IE schijnt!
quote:Op donderdag 16 maart 2006 15:53 schreef AnthonyZeus het volgende:
Hoe kom je na de stage met het kruisje dan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Oow ja!quote:
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |