Ik volg wel thuis van af mijn luie stoel de *live* verslagen welquote:
Tsk, alsof dat wat uitmaakt. Ik zorg dat beide partijen netjes hun kop houden en daarna gaan wij tweetjes lekker samen door.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:50 schreef GinaG het volgende:
Ja dag, riekt gewoon naar belangenverstrengeling![]()
Een bepaalde blik in mijn ogen die mijn opponenten doet veranderen in een zoutpilaar... affijn.. genoeg gekheid. IK ga slapen!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:50 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
blik?
koekblik? Roestblik? Verzameling oud blik? Blikgroenten?
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:54 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Beetje wel he? Maar Rotterdammers schijnen wel tegen een stootje te kunnen. Onkruid vergaat immers niet
j/k
MEDUSA! trustenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:55 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Een bepaalde blik in mijn ogen die mijn opponenten doet veranderen in een zoutpilaar... affijn.. genoeg gekheid. IK ga slapen!
Mwah, ik lame nie gek maken. En ik ga nooit meer naar de bios. Te duur in vergelijking met het product.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:55 schreef heiden6 het volgende:
[..]
![]()
Volgens mij word je er trouwens wel zwaar agressief van om anderhalf uur je woede op te kroppen. Zeker als je dat altijd doet in zulke situaties.
Dan ben je je hele leven nog wel bezig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:00 schreef SocialDisorder het volgende:
ik ga ook pitten trouwens. Dit weekend, Pathe Buitenhof, alle stoere mannekes één Marokkaan aanspreken op zijn gedrag? Wordt lachen!
Tot-ie z'n 'matties' opbelt met een RAZR V3 (quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:01 schreef Furious het volgende:
[..]
Dan ben je je hele leven nog wel bezig.
quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:49 schreef heiden6 het volgende:
[..]
Het kan nog erger dan alleen maar luisteren...
In een zwaar drukke kroeg in DH, irritant ventje aanwezig, foute pet, gouden tand... loopt agressief door de zaak heen en duwt onderweg iedereen opzij. Ik draai me om en tik op z'n schouder, gebaar dat 'ie even moet dimmen en kijk 'm pissig aan. Vijf minuten later komt hij aangelopen om met bibberende stem z'n excuses aan te bieden.
Ik kon amper m'n lach inhouden, een een vriend van me die net zo schijterig en voorzichtig is als de meesten in dit topic, geloofde z'n oren niet, omdat hij weet dat ik totaal geen vechtersbaas ben. Hij denkt altijd dat ik ruzie krijg met dit soort acties, en ik heb nooit ergens last van, terwijl hij met z'n schichtige blik en ontwijkende gedrag altijd in de problemen komt.![]()
Als je helemaal doodgetrapt wilt worden jaquote:
verdomme je doet net als of iedere "wolla" weet waar je woont wie je bent en waar je rond hangt, stel ik sla er eentje gigantisch hard in elkaar hoe wil hij mij dan ooit gaan terugvinden als ik gewoon weg loop?quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:05 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als je helemaal doodgetrapt wilt worden jaLes 1 mbt het omgaan met wollas, zeg niets maar dan ook niets over hun moeder. Uiteraard mogen zij die van jouw wel beledigen
![]()
die les ken ikquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:05 schreef GinaG het volgende:
Als je helemaal doodgetrapt wilt worden jaLes 1 mbt het omgaan met wollas, zeg niets maar dan ook niets over hun moeder. Uiteraard mogen zij die van jouw wel beledigen
![]()
Nog nooit last van ze gehad. ALhoewel, 1 keer. Duurde niet lang.quote:
Meerquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:12 schreef bateend het volgende:
[..]
Nog nooit last van ze gehad. ALhoewel, 1 keer. Duurde niet lang.![]()
Een wolla is nooit alleenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:09 schreef blackmage het volgende:
[..]
verdomme je doet net als of iedere "wolla" weet waar je woont wie je bent en waar je rond hangt, stel ik sla er eentje gigantisch hard in elkaar hoe wil hij mij dan ooit gaan terugvinden als ik gewoon weg loop?
want geloof me als je de eerste zo hard een hoek geeft gaan de rest van zijn vriendjes niet opeens vragen wat je wil komen doen.
![]()
probleem is dus dat er zat rondlopen die wel een mes oid hebben. En als je er dus zoeentje tegenkomt ben je de lul. Dat risico ga ik iig niet lopen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:09 schreef blackmage het volgende:
[..]
verdomme je doet net als of iedere "wolla" weet waar je woont wie je bent en waar je rond hangt, stel ik sla er eentje gigantisch hard in elkaar hoe wil hij mij dan ooit gaan terugvinden als ik gewoon weg loop?
want geloof me als je de eerste zo hard een hoek geeft gaan de rest van zijn vriendjes niet opeens vragen wat je wil komen doen.
![]()
edit:
of je moet natuurlijk pech hebben en je hebt opeens iets tussen je ribben van een van de andere lefgozers, of ze kennen iemand die iemand op cu2 () kent die weet wie je bent.
Iets zegt me dat jij geen vrouwtje van allochtone afkomst bent, die ook nog eens 1.62 ''lang'' is. Als ik het mis heb moet je het zeggen hoorquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:11 schreef Ringo het volgende:
[..]
die les ken ik![]()
Overigens spotte ik er wel eens mee. Maar dat was alleen omdat ze mij toch niet durfden te slaan en ik meteen daarna mijn allercharmantste glimlach opzette. Dat hielp.
Verder weet ik dat veel Marokkaanse snotaapjes "de kazen" niet respecteren omdat die nauwelijks durven/willen reageren op provocaties. Slappe sukkels die je nog liever hun andere wang toekeren dan als een kerel terug te vechten.
Brutaal zijn dus, maar wel beheerst. Dat is de enig werkzame methode.
Een ware toetsenbordridderquote:Op vrijdag 3 maart 2006 01:16 schreef Mrln het volgende:
spuitbus met een etiket "Varkensbloed" wil wel effectief werken![]()
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |