wolla-buurt ies gesjellig ja! elke dag lekker brodje kebab, je weet tog. Elke dag nieuwe tsjikkie skoren, ies goed ies goed. Waai in wolla-boert hebben gezegde: "assemageillismaggalles."quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:15 schreef GinaG het volgende:
[..]
Nee, dat wil ik niet [afbeelding] Er is een reden waarom ik in Scheveningen woon, en niet de wolla buurt![]()
20+ enzoquote:
ja.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt om zonder tanden en een extra stuk metaal tussen je ribben naar huis te gaan![]()
Krav Magaquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:28 schreef Salvad0R het volgende:
[..]
ja.
Gelukkig zijn barkrukken en kassa's uitermate effectief in zulke situaties .
Ik haat preventieve fouillering![]()
20+ geloof ik niet joh .quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:28 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
20+ enzo
Ik snap het ook niet: je dokt 9 euro voor een film, gaat naar binnen en verveelt je. Prima. Maar loop dan gewoon naar de kassa en eis je geld terug, dan is er tenminste nog een uitdaging. Maar gewoon 9 euro betalen om puur en alleen te gaan zitten kutten, dat vind ik het vreemde eraan...
Wolla. Even een bataljon schapen oproepenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef GinaG het volgende:
[..]
Bovendien we hebben het hier over Pathe Buitenhof, dus dat is een paar keer ''wolla, wolla, problemen, wolla'' en je hebt de hele wolla gemeenschap tegen jeSta je daar met je knokploeg
![]()
Ik ben net zo laag als die marokkanen omdat ik wel die film normaal wil kijken en het niet voor de hele zaal verpest? Goed beredeneerdquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:28 schreef Ludacris het volgende:
Wel zeiken maar niks doen, jij bent net zo laag als die Marokkanen. Maar wees blij dat je grote vriend Fok! er altijd voor je zal zijn waar je je hart kan storten.
Jawel, er ZIJN ook goede Marokkanen... Alleen bijzonder weinig in de grote steden.. Vreemd...quote:
Nee, als er al een het lef heeft om een grote bek te geven is dat meestal eenmalig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:27 schreef Skull-splitter het volgende:
[..]
2x "waht, waht?!" en je hebt een knal als je de verkeerde treft...
Wat een schijterds hier, geen wonder dat die lui niet stoppen met schreeuwen als je zo redeneert.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:26 schreef GinaG het volgende:
[..]
Als jij het niet erg vindt om zonder tanden en een extra stuk metaal tussen je ribben naar huis te gaan![]()
"I deny reality and substitute it by my own"quote:
Marokkaan in Ermelo --> 4 familie leden, 3 vriendenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef GinaG het volgende:
Aan alle mensen van Den Haag en omstreken, controleren jullie ook van de ''stoere posters'' het profiel, om te zien waar ze wonen![]()
Eh... nee. Ik woon in 'wallatown' zoals die buurt hier blijkbaar genoemd wordt en verder boeit de afkomst van mensen mij weinig.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef GinaG het volgende:
Aan alle mensen van Den Haag en omstreken, controleren jullie ook van de ''stoere posters'' het profiel, om te zien waar ze wonen![]()
Jij woont dan ook in een dorp, en baseert je mening op de dingen die je leest op FOK 14.gifquote:
Buren in hometown Goirlequote:
Nee je bent net zo laag, omdat je er over zeikt maar niets aan doet. Zelfde soort gedrag. Grote bek maar ondertussen.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:29 schreef Repeat het volgende:
[..]
Ik ben net zo laag als die marokkanen omdat ik wel die film normaal wil kijken en het niet voor de hele zaal verpest? Goed beredeneerd
Volgens mij moet je de getallen bij Den Haag vermenigvuldigen met de factor 10quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef SocialDisorder het volgende:
[..]
Marokkaan in Ermelo --> 4 familie leden, 3 vrienden
Marokkaan in Den Haag --> 139 familieleden, 531 vrienden
Dat is natuurlijk onzin.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:35 schreef Ludacris het volgende:
[..]
Nee je bent net zo laag, omdat je er over zeikt maar niets aan doet. Zelfde soort gedrag. Grote bek maar ondertussen.
Tis voor veel mensen wel de reden om gewoon niet meer te gaan: mensen in de zaal, de prijs, consumpties van teveel. In die volgorde.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:32 schreef Toffe_Ellende het volgende:
[..]
Ah, je hebt vast een thuisbioscoop! Kom maar op met die foto's!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |