Ik zapte voorbij en zagquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Oldbie het volgende:
Pual de Leeuw is zelf ook een eikel.
Soort zoekt soort.
Jij kijkt Paul de Leeuw.
Jij bent een eikel.
en zo heb je weer 1,5 uur van je kostbare leven bespaart.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
Verspoilert die kerel gewoon ff heel brokeback mountain.
Jah, nu hoef ik em ook niet meer te zien.
Jaah dan en dan gebeurt dit, maar achteraf blijkt.... Godver!
niet dat ik van plan was om naar de film te gaan, maar toch
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:35 schreef Oldbie het volgende:
Pual de Leeuw is zelf ook een eikel.
Soort zoekt soort.
Waar Paul de Leeuw al niet goed voor is...quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en zo heb je weer 1,5 uur van je kostbare leven bespaart.
Ze hadden het net over 3 uur. Of ben je op de helft de bios uitgelopen?quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:41 schreef B_BOY het volgende:
[..]
en zo heb je weer 1,5 uur van je kostbare leven bespaart.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Are you brave enough to fear?
SpankmasterC: SocialDisorder is de Julius Caesar onder de gamers
Sigmund666: U bent synoniem voor: AWESOME!
Jake Gyllenhaal wordt uitgeragd met een totempaal van een indianenstam die ze net uitgeroeid hebbenquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:59 schreef tong80 het volgende:
Wat is de spoilert ?
Dat 2 mannen neuken maar het niet te zien is ?
ROFLquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:31 schreef blieblie het volgende:
Verspoilert die kerel gewoon ff heel brokeback mountain.
Jah, nu hoef ik em ook niet meer te zien.
Jaah dan en dan gebeurt dit, maar achteraf blijkt.... Godver!
niet dat ik van plan was om naar de film te gaan, maar toch
Ow je hebt ook RTL Boulevard gekeken!quote:Op vrijdag 3 maart 2006 00:45 schreef Maikuuul het volgende:
2 homo cowboys op een berg :/ goh
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Brokeback MountainIk moest gelijk aan het Sinterklaasverhaal van Debiteuren Crediteuren denkenSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Toch vreemd hoor.. Dat men het over een boek heeft en daarbij de vraag stelt of het ook offline te bekijken is
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:38 schreef Baloetjuh het volgende:
Film is hartstikke goed
Je moet hem gezien hebben
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:58 schreef SocialDisorder het volgende:
Brokeback MountainSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
![]()
![]()
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |