Ja, zij helpen me....quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:38 schreef massiefje het volgende:
neem dan gewoon je spiraalslot ook mee. Niet zeiken als je zelf fouten maken. JIj vergeet je slot, dus JIJ zit om het hand, dus ZIJ helpen je dus moet JIJ betalen. Teveel, jammer, neem je slot dan mee !
Gaat per 24 uurquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
1.10 per dag. je fiets stond er op 2 verschillende dagen.
Registreren je dan wanneer je je fiets erneer zet?quote:
ja duh, anders ging heel NL zijn fiets wel daar gratis stallen...quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Serinde het volgende:
[..]
Registreren je dan wanneer je je fiets erneer zet?
Bij de meeste stallingen is het idd. gewoon per dag en dan is het wel een gangbare prijs![]()
ja duh .. ik bedoel toch of ze daadwerkelijk de tijd op je briefje zettenquote:Op donderdag 2 maart 2006 22:47 schreef GSMboy het volgende:
[..]
ja duh, anders ging heel NL zijn fiets wel daar gratis stallen...
precies, en een stuk goedkoper dan een nieuwe fiets..quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:52 schreef Herald het volgende:
is vast goedkoper dan een nieuw buskaartje
quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:06 schreef VrAnKiE het volgende:
Versnipper het kaartje en knikker em in de sneeuw!
Ligt er maar net aan via welke junk je het regelt!quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:09 schreef Zombine het volgende:
Ach wat is nou ¤2,10?
Een nieuwe fiets kost duurder.
kost duurderquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:09 schreef Zombine het volgende:
Ach wat is nou ¤2,10?
Een nieuwe fiets kost duurder.
Ah, daar heb ik ook anderhalf jaar mijn fiets onbewaakt geparkeerd. Anderhalf jaar lang dezelfde fiets dusquote:Op donderdag 2 maart 2006 23:11 schreef p-etr-a het volgende:
Ik snap dan ook echt de mensen niet die in Meppel altijd hun fiets in de bewaakte fietsenstalling zetten, zelfs al zijn ze niet 's nachts weg.
Ja... Ik kan me echt niet voorstellen dat je daar geld betaalt voor het bewaken. In Utrecht bijvoorbeeld snap ik het wel, als je die stalling daar ziet. Maar in Meppel is het denk ik weggegooid geld.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:14 schreef Berkery het volgende:
[..]
Ah, daar heb ik ook anderhalf jaar mijn fiets onbewaakt geparkeerd. Anderhalf jaar lang dezelfde fiets dus![]()
Sorry meester, zal het niet meer doenquote:
Het gaat om waarvoor je 2,10 betaalt. Als iemand 2,10 voor een appel vraagt ga je daar ook niet mee akkoord.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:42 schreef B_BOY het volgende:
janken om 2,10 das pas pauper.
Bovendien is het niet eenmalig.quote:Op donderdag 2 maart 2006 23:44 schreef p-etr-a het volgende:
[..]
Het gaat om waarvoor je 2,10 betaalt. Als iemand 2,10 voor een appel vraagt ga je daar ook niet mee akkoord.
Waar blijven die overige 10 cent dan?quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:39 schreef __Saviour__ het volgende:
1.10 per dag. je fiets stond er op 2 verschillende dagen.
Administratie kosten en reserveerkostenquote:Op vrijdag 3 maart 2006 09:55 schreef TheGHunter het volgende:
[..]
Waar blijven die overige 10 cent dan?![]()
Ja, je bonnetje heeft eeb bepaalde kleur waaraan ze kunnen herkennen wanneer jij je fiets geplaatst hebt.quote:Op donderdag 2 maart 2006 22:44 schreef Serinde het volgende:
[..]
Registreren je dan wanneer je je fiets erneer zet?
Bij de meeste stallingen is het idd. gewoon per dag en dan is het wel een gangbare prijs![]()
Ook de fietsenstalling exploitant zijn kindertjes moeten eten, naar school etc. etc. etc.quote:Op vrijdag 3 maart 2006 10:59 schreef Blik het volgende:
Vind het ook belachelijke prijzen, gisteren om 20:00 de fiets in de fietsenstalling gezet, 3 uur later weer weggegaan en moest 1,10 betalen voor 3 uurtjes
volgende keer gaat die gewoon naar buiten
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |