Dat was hier heel erg lastig. Dit was namelijk zo ongeveer de enige plek war je beide molens op 1 plaatje kon krijgen. Het enige wat ik had kunnen doen was om wat verder uit te zoomen of om nog verder in te zoomen.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:37 schreef fr.oosje het volgende:
Ik had in ieder geval een hele ander compo gemaakt. Ik zou iets meer gedaan hebben met het feit dat hier twee molentjes achter elkaar staan.
Heb er inmiddels tijdelijk een digitale compactcamera bij.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:40 schreef fr.oosje het volgende:
[..]
Goed als ik je dan toch een tip mag geven. Als je analoog schiet moet je eerst goed kijken en dan pas schieten. (doe ik ook altijd want ik heb het fotograferen nog op de technische camera geleerd, dat is pas duur) Dus eerst kijken dan nog eens kijken en nog een keer kijken en dan pas op die knop drukken.
Zucht, I rest my case.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:38 schreef Kleintje het volgende:
Fr.oosje, we kunnen afspreken dat elkaar ontlopen. Dan hoef jij je niet te storen aan mij.
Vertel mij maar in welke topics ik niet mag posten.
En als ik het dan wel doe, dan laat ik iemand het wel eerst aankondigen, dan kan jij je F6 indrukken...
Deal???
Hij heeft problemen met mij...quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef Olio het volgende:
Kleintje eerst voorstellen om elkaar te ontlopen en dan reageren op zijn post in niet echt handig hier.
quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:41 schreef Olio het volgende:
Kleintje eerst voorstellen om elkaar te ontlopen en dan reageren op zijn post in niet echt handig hier.
Mauro ik vind die laatste wel wat hebben. Beetje vaag, maar wel sfeervol.
Zoiets dan?quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:46 schreef fr.oosje het volgende:
Draai hem eens ondersteboven
dan werkt ie dus naar behorenquote:Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef djengizz het volgende:
Misschien omdat je dan 10 keer moet kijken wat het is?
Bij de eerste variant dacht ik: huisjes, water, reflectie en scroll ik door.
Ben er alleen nog niet uit of het beter is, i.i.g. wel interessanter.
offtopic: ik ben me suf aan het rammen op F6 maar er gebeurd hier niets![]()
Offtopic: ik ga niet kijken wat F6 is....en het boeit me ook niet.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:07 schreef djengizz het volgende:
Misschien omdat je dan 10 keer moet kijken wat het is?
Bij de eerste variant dacht ik: huisjes, water, reflectie en scroll ik door.
Ben er alleen nog niet uit of het beter is, i.i.g. wel interessanter.
offtopic: ik ben me suf aan het rammen op F6 maar er gebeurd hier niets![]()
dat was een gifje wat ik al had. alleen niet volgens de fok format van 550 pixels breed maar in 585 pixels. En de standaard image resizer van windhoos heeft er dus een spikkelig gedrocht van gemaakt helaas.quote:Op woensdag 8 maart 2006 14:14 schreef Puckzzz het volgende:
[..]
dan werkt ie dus naar behoren
ik vind de laatste foto een beetje raar gestippeld - lijkt wel een scan van een afdruk uit eem magazine. Hoe komt het Mauro? en dan bedoel ik niet de allerlaatste waar je 'm op de kop hebt gezet.
Het wordt hier ergens al gezegd. Op je eerste foto zie je duidelijk wat het is water met een weerspiegeling van een gebouw. Draai je hem nu om dan heb je meer iets he wat is dat nou. Ik zie dat het een gebouw is maar hoe is het nu gedaan.quote:Op woensdag 8 maart 2006 13:59 schreef Mauro het volgende:
[..]
Zoiets dan?
En waarom ondersteboven?
[[url=http://xs71.xs.to/pics/06103/ondersteboven.gif.xs.jpg]afbeelding][/url]
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |